Search Results

Search results 121-140 of 937.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Je kan een boze mail naar GF sturen, met de vraag om al jouw (persoons)data te verwijderen van hun servers; dan zou je in theorie rustig op je email adres een nieuw account kunnen registreren. Hier kan echter wel wat tijd overheen gaan. mja even serieus; Dat er geen fallback is voor verlies van authenticator is wel beschamend voor een spel waar het ontbreken van toegang tot, jaren lang aan progressie kan kosten. Aan de andere kant, hoe meer "korte oplossingen" er zijn om 2fa te deactiveren, hoe …

  • Quote from INSIDIOUS: “oww nee hoor hahaha ik ben dol gelukkig xd piraat heeft niks bij mij kunnen doen XD oorlog vs mij heb jij verloren heb je tikkies gegeven en wat heb je terug kunnen doen ??? XD helemaal niks zoals gewoonlijk oorlog is remise geworden he en dus voorbij ” dat is niet helemaal hoe oorlog werkt; als syl dinges niet in vmodes staat, dan heb jij je met je vertrek uit lms uit de oorlog gehaald, dus jij hebt sowieso verloren. de oorlog tussen de 2 allianties staat nog gezien de vo…

  • Het is wel duidelijk, nadat ik gedreigd heb te gaan ipr-en, was een alliantielid gepenetreerd zien worden druppel voor insidious om vmodes in te duiken. Geen dank jongens, ik doe het met plezier.

  • Quote from Piraat: “Quote from veteraan: “We zijn gestart met een groepje, dus nieuwe maken kan! ” kan die niet dat geeft die net aanQuote from Vogel: “Best wel vreemd dat de beste fleeter van nl zich al sinds gisteren in de uni begeeft....me dus.. ” ik speel er al meisjes ” Je kan jezelf niet de beste fleeter noemen, en onder kale staan... En geef niet de creditcard de schuld, die had je voorsprong alleen maar groter moeten maken.

  • Starter GS Uriel

    Jillian - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    ik heb gehoord dat uriel vandaag en komende weken helemaal de shit is, dus dan moeten we wel. normaal zou je me moeten betalen om in x5 eco te komen spelen

  • Starter GS Uriel

    Jillian - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Dus wie gaat mij even pullen zodat er wat gereld kan worden? PM kale ingame

  • Laptop

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Quote from Schipper: “Kijk hier eens. - Home (keicity.eu) ” Een website waar ze zelfs nog laptops van bijna 10 jaar oud verkopen. Ze noemen een IGPU een videokaart, wat gewoon valse informatie is.. Voor een leek zeker geen goede keuze. Budget ligt ook veel hoger dan wat die site aanbied. Ik zou in de budget keuze zeker geen goedkope bijna antieke laptop kopen... Buiten dat wordt er ook op gegamed, dit zou ik nooit op een IGPU doen, wat het enige is wat keicity aanbied (zover ik gekeken heb) Ande…

  • Quote from Freakertje: “Zou het dan niet een veel betere nerf zijn om de max te laten meegroeien met het max aantal punten in de uni, net zoals met, euhmm... hey, ook de expo aan het begin van de uni gebeurd met hoeveel grondstoffen je kunt vinden? Als je dat deelt door zeg eens een factor 10, heb je denk ik een mooie nerf. Max punten in een uni 1 miljard = maximaal 100 mill puin. Op die manier geeft je de lager gerankten ook een kans om de hogeren sneller bij te benen. Een eerste gedachte, alli…

  • Quote from Trucker: “Dus omdat een klein(?) deel van de gamers expo winsten pakten die niet normaal zijn moet de rest er maar aan geloven? Ik snap het langs één kant wel dat dit niet kon, maar hier straf je dus de overgrote meerderheid van de spelers mee die het op een 'normale' manier doen. ” euh, ja; precies dat. De winst die uit een gevecht kwam groeide exact mee met hoeveel je verstuurde, dus buiten dat de nerfs dit "minder winst" maakte, bleef dit exponentieel; dat is natuurlijk iets wat ni…

  • Veiling

    Jillian - - Ideas Planet

    Post

    Hieronder de laatste veilingen van virgo, Ik heb inderdaad wel eens bedragen gezien op de veiling waar je van denkt "uhh, ja oke; veel plezier ermee" maar over het algemeen gaan ze voor niets de deur uit. Aan de andere kant, ik verlies er ook niets mee als er delingen komen in de veiling; dus in dat opzicht ben ik er ook niet op tegen. Naamloos.jpg

  • Quote from rcthans: “ik vroeg mij al sinds terugkomst af of er niet wat te halen viel met die piraten slagen als je gewoon echt enorme hoeveelheden stuurt. Geen enkele top10 speler die ik er naar vroeg geeft je natuurlijk info over wat het meest rendabel is. Maar ik zag wel veel jongens met 1 miljoen + vrachters vliegen en soms grote puinvelden. Had nog niet de tijd gehad om zelf te onderzoeken hoe dat winstgevend aan pakt, dus zal het ook niet missen maar kan mij voorstellen dat in de oudere un…

  • Quote from smurf: “Haha jij bent de gene die ze altijd weg geeft.. zie spica zal je vast wat centjes voor ontvangen hebben. Gelukkig kan ik het altijd zonder valsspelen nog af. ” Had ik er maar geld voor gekregen... nu is die gratis naar jou gegaan.

  • zijn je push accountjes weer op?

  • Quote from Radagon: “, I advise you to remain discreet with your more than limited language if you don't want to taste forced vmode. ” Limited language? What are you talking about? And the best of luck to forcing me into vmode.

  • holy shit, you made a hit, posted it and you are not in vmodes yet? this must be a first edit or you are posting shit from days ago

  • Quote from Vogel: “Het praten over 1b uit expo en mijnes zijn onzin argumenten natuurlijk.. het is slopen of gesloopt worden.. thats the game.. de manier waarop is daarin niet belangrijk. ” winst is uiteraard winst. Maar er zijn bepaalde overtreffende stappen op moraal niveau die je niet doet. Dan is de hoeveelheid winst die gemaakt is uiteraard relevant, gezien in feite het wederzijdse respect wat we voor elkaar hadden niet eens een 5 euro waard was Quote from Bolder: “Quote from Jillian: “@Jui…

  • Quote from mattieboy: “Ik heb zeker wel een reactie geplaatst op het bericht dat jij uit de ally gezet was, en samen met het verwijderen uit de vriendenlijst had je de conclusie kunnen trekken. ” euh, je hebt een "thumbs up" gegeven op het bericht dat die uit de ally gezet was om dat degene met rechten daar dit weekend niet bovenop kon zitten. Klapstoeltje zelf reageert hier zelf nog op met dat die dat begrijpt. de intentie hierin is duidelijk, het account is de ally uitgezet, maar Klapstoeltje …

  • weer een prachtige achterbakse slag. Voornamelijk naar een gericht, hij weet wie die is. geen commentaar op de rest, leuke slag, etc.

  • Hoe trekt men spelers, actief, aan?

    Jillian - - Spel

    Post

    ik geloof dat we een paar jaar terug wel nog actieve reclame voor ogame hadden; ik verwacht ook wel weer een reclame periode als lifeforms (en de mobiele app) wat meer rond is(zijn)

  • Quote from Vogel: “Quote from Jillian: “Quote from smurf: “Toen moest ik nog moeite doen om je te pakken.. ” wanneer heb je mij gepakt dan?en kom maar naar virgo, kan je het daar opnieuw proberen. ” ik gun hem mijn acc wel even ” dan heeft die wel online tijden, misschien lukt t dan