Search Results

Search results 21-40 of 44.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Rechten voor Likes

    blaargh - - Forum

    Post

    Ik stoor me meer aan de mogelijkheid van forum mods om wel te liken, maar wij niet. Hierdoor worden uitsluitend dingen geliked door de paar mensen die een compleet andere interesse hebben. Daarnaast maakt dit best wat belangenverstrengeling en manipulatie mogelijk. Een pluim voor het team wordt zo geliked, maar onderbouwde kritiek niet. Hierdoor lijkt het alsof de pluim door iedereen als overheersende mening geldt, terwijl het slechts de mening van die ene teamlid is.

  • Antigame nog wel toegestaan of niet?

    blaargh - - Spel

    Post

    Quote from Knigge: “Gebruik is voor eigen risico, dat geldt voor alle versies aangezien het in zijn geheel niet meer toegelaten is. De duur van de ban hangt van een aantal zaken af die we niet mogen vrijgeven. ” Toevallig had ik begrepen dat die banregels internationaal wel redelijk gelijk zijn. Ik had ooit ergens gelezen (weet de bron niet exact, volgens mij van iemand die een ban gehad heeft hiervoor ofzo), dat er een ban op stond van 14 dagen, en bij herhaling tientallen jaren. Maar pin me hi…

  • Rechten voor Likes

    blaargh - - Forum

    Post

    Met mijn kristelheldere uitleg is mijn mention naar @Rey Nemaattori ook weggehaald. Rey, de uitleg voor de aanpassing kan in de post hierboven gevonden worden (even een versie voor de edit ophalen)

  • Rechten voor Likes

    blaargh - - Forum

    Post

    Hoi, Goed nieuws! Het is nu duidelijk dat het wel mogelijk is voor iedereen om likes uit te delen. *knip* Op andere communities is dit ook zo ingesteld, dus ik ga er vanuit dat nu iemand actie gaat ondernemen om dat hier ook zo in te stellen. Hoor graag feedback als het gelukt is! (ook als het niet lukt!) Bij vragen hoor ik het graag. RoadRunner 17/09/2018 23:35u - Edit wegens team-only info

  • Quote from Deurwaarder: “De ene GO doet dit namelijk wel en de andere niet. Kortom er is geen eenduidig beleid vanuit het kant van het team. Mocht dit er wel zijn, is dit niet bij iedere GO duidelijk. Jullie zijn er toch voor de spelers en niet voor jezelf? ” Ik had begrepen dat GO's dit vooral deden voor die hele hoop DM bonnen waarmee ze in nieuwe uni's makkelijk bovenaan kunnen beginnen. Ik heb al tijden geen handelsinteracties meer met andere spelers, dus ik weet niet of ze recent nog wel zo…

  • ogame terug populairder maken?

    blaargh - - Spel

    Post

    Ja, goed plan. Reclame maken voor een 15 jaar oud uitgemelkt browser klik spelletje, zonder visuele gameplay (ja je kan vlootjes wel van A naar B zien vliegen, misschien verkoopt dat wel in een commercial), met slechts tientallen actieve spelers per uni. De levensmotto van ogame: "wij doen niet aan innovatieve updates, dit is het perfecte spel voor autisten die niet tegen verandering kunnen!" De doelgroep in Nederland is zeker weten erg groot, dus dit plan zal vast wel slagen!

  • Aanpassing specs universa

    blaargh - - Spel

    Post

    De eco snelheid omhoog gooien in uni3 zou sparen voor het volgende astro level een stuk aantrekkelijker maken +1 De vlootspeed daarintegen mag van mij ook wel omlaag naar 0,5x. of 0,1x. Verder sluit ik me aan bij ReformeD zijn post hierboven.

  • Rechten voor Likes

    blaargh - - Forum

    Post

    Quote from Rey Nemaattori: “Fixed, iedereen is nu weer gelijk en niemand kan meer liken. Also, dit hoort *eigenlijk* thuis in Ideeën & Suggesties... ” Dit klopt niet, ik zie af en toe nog steeds een Like verschijnen. Hebben jullie gewoon onderling afgesproken geen likes meer te geven om dit op te lossen? In andere landen, waar ze exact dezelfde forums gebruiken, lijkt dit wel mogelijk voor iedereen. Waarom dan hier niet?

  • Terugtimen lanx en exacte seconde pulls

    blaargh - - Spel

    Post

    Dit werkt inderdaad tot getallen achter de komma, een jaar of 5 geleden veel met iemand gesproken die het leuk vond om recs op dezelfde seconde als zijn aanval te timen tegen puindieven, maar nog wel achter de aanval zelf. Dat vereist wat timing en stabiel internet, maar bleek prima mogelijk.

  • Aantallen boosters

    blaargh - - The Docks

    Post

    Quote from dutchpride: “deze mag er zeker komen. zal voor de mensen die het met boosters moeten doen ipv DM enorm schelen! ” Sterker nog, met DM is het net zo lastig om bijv grondstof boosters te activeren. Als je op al je 10-15 planeten 3*30% boosters voor een jaar wil aanzetten, dan heb je er een beste dagtaak aan. Stuk voor stuk moet je dan namelijk "Koop en activeer voor X DM" doen. En dan de volgende en dan de volgende. Voor een enkele booster is dat al 52x. Voor 3 boosters 156x. Voor al je…

  • Structuur recyclen

    blaargh - - The Docks

    Post

    Naast het afbreken van structuur wil ik een nieuwe optie introduceren, het recyclen van structuur (gebouwen, faciliteiten) in grondstoffen. Waar het afbreken van structuur nu grondstoffen kost, moet het recyclen juist grondstoffen opleveren. Wie gaat dat nou precies uitvoeren? Deze man: 661b807bc0ea90a072494a102a6d76.jpg Ook wel bekend als de schroothandelaar. Omdat dit ook maar een simpel persoon is, hanteert hij een initieel startbod van 2.000 DM voor het afbreken van 1 level van een gebouw. D…

  • Maanvernietiging bescherming

    blaargh - - The Docks

    Post

    Ik ben het eens met je idee, niet helemaal met je uitwerking. We moeten ons kunnen beschermen tegen die gemene enge fleeters, die niks anders doen dan ons bezit slopen en onze handelsmiddelen stelen. We moeten een grote digitale muur maken tussen ons gebied, en het gebied van de fleeters, en de fleeters zullen ervoor betalen!

  • Quote from Vrijheidsbeeld: “Dit topic mag ook wel eens nieuw leven ingeblazen worden.. Kom op Turtles haha! 3.333.333 Raketlanceerders 1.111.111 Kleine Lasers 222.222 Grote Lasers 55.555 Gauss kanonnen 55.555 Ion kanonnen 99.999 Plasma kanonnen En beide koepels uiteraard ” Supergeil, maar waar zijn de ripjes?

  • warning: while typing this post i noticed a few more spelling errors, so I will list many errors in this post Hello, I would like to report a translation error. Here are the most important points: - Screenshot: YIJvlbi.png - Exact text content that needs to be corrected: 9 van 10 vlootsloten resterend. - (Game version): 6.0.7 - Point in the game where it appears: URL: s3-nl.ogame.gameforge.com/game/index.php?page=messages The text is shown in the tab where you can see your favorite messages (fav…

  • Quote from Rey Nemaattori: “Maximum berichten: 6 in 5 minuten (26 met Commander) en 50 per dag” Klopt dit nog steeds? Is dit niet aangepast met het nieuwe berichtensysteem?

  • Beschrijving handleiding ploffer.

    blaargh - - Handleidingen

    Post

    Quote from obi12try: “Heel erg veel ervaring in deze Posts, kan me van pas komen straks in Barym. Mijn dank hiervoor. Maar toch twijfel ik nog. Ik heb 8 Kolonies, en mijn Hoofdplaneet, dus bij elkaar 9. Astro staat op 16. En op alle kolonies een maan met Sprongpoorten. Om 1 Plofferte hebben moet ik of een planeet vernietigen met maan, want ik heb overal maan en Ploffer of.... Investeren in Astro 17 wat vrij kostbaar is. Stel ik doe dat. Dan heb ik 1 Ploffer. Maar dan: 1. Als ik die ploffer dmv e…

  • Buitenaards = van buiten de aarde = niet van onze planeet het gaat niet over de aarde, maar over een van jou vele planeten grondstoflevering door bevriende vloot zou ook nog kunnen?

  • Ruimtecontrole grondstoflevering door buitenlandse vloot buitenlands lijkt me niet echt correct, omdat het van een buitenaardse plek komt? of beter nog: levering door onbekende vloot????

  • Bij opties -> de uitleg voor het activeren van vakantiemodus± Als vakantiemode eenmaal geactiveerd is, zal het je beschermen tegen nieuwe aanvallen. Aanvallen die reeds ingezet zijn zullen gewoon doorgang vinden. Je grondstofproduktie zal op nul gezet worden gedurende de vakantiemode dit moet natuurlijk grondstofproductie zijn en er staat geen punt aan het eind van deze zin

  • Nieuwe leden introductie

    blaargh - - Algemeen

    Post

    Quote from C.C.: “Heya. Ik ben Sylveraine, sta ook wel 's bekent als C.C. Ik heb al eens een keer op Andromeda gespeelt, en ben toen redelijk op dreef gekomen, maar ja. Het leven is toch wat belangerijker. Dus ik moest stoppen, jammer genoeg. Sinds ik mijn account daar verloren ben, wat al een goed jaar geleden is, heb ik met een paar vrienden irl maar besloten opnieuw te beginnen. Maar dan hier, in Jupiter. Dus we hebben een alliantie gestart, en snel al een paar nieuwe vrienden gemaakt. Natuur…