Search Results

Search results 21-40 of 46.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Zeer geslaagde meet mensen! Leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien Bedankt voor het organiseren en volgende keer ben ik er ook zeker weer bij

  • MiniMe

    Noot - - Ex teamleden

    Post

    Welkom in het team & veel succes als GO MiniMe!

  • Lord

    Noot - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

    Post

    Gefeliciteerd Lord!!

  • Ik heb betaald dus je zal het geld t.z.t. ontvangen!

  • Hier een lijst met toegestane addons, tools, scripts en skins. Staat een addon, tool, script of skin niet op deze lijst? Dan is deze niet toegestaan! C Source Code (1 line) Quote from Francolino: “General - Please submit new tools, scripts or skins there: Tools, Addons & Scripts Tools 1. Share profit after ACS atac 2. Share profit after ACS defense 3. Apportionment resource after ACS 4. Calculator 5. CIAP Statistics 6. CR Converter 7. CR-Hosting 8. Cumulative Cost 9. DragoSim 10. Feed Commander …

  • Lord

    Noot - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

    Post

    Welkom Lord! Ik zie dat we 2 secties delen ... Veel succes als mod! Ik heb vertrouwen in je, dus stel me niet teleur

  • iPad Internet Problemen: Geen Wi-Fi Netwerk: - Zoek naar WiFi-netwerken in jouw omgeving. Ga naar instellingen > Wi-Fi. Als er geen netwerken beschikbaar zijn, dan kan het zijn dat er geen wifi-bereik is in je omgeving. - Je kan je buiten het bereik van je wifi-router of hotspot bevinden. Verplaats je zo dicht mogelijk naar de router toe en vermijd obstakels. - Controleer of de router ingeschakeld is, want soms is het zo simpel. - Controleer of de internetkabel aangesloten zit op de Wi-Fi router…

  • iPad Internet Problemen: Geen Wi-Fi Netwerk: - Zoek naar WiFi-netwerken in jouw omgeving. Ga naar instellingen > Wi-Fi. Als er geen netwerken beschikbaar zijn, dan kan het zijn dat er geen wifi-bereik is in je omgeving. - Je kan je buiten het bereik van je wifi-router of hotspot bevinden. Verplaats je zo dicht mogelijk naar de router toe en vermijd obstakels. - Controleer of de router ingeschakeld is, want soms is het zo simpel. - Controleer of de internetkabel aangesloten zit op de Wi-Fi router…

  • Lu koekjes

    Noot - - Ex teamleden

    Post

    Gefeliciteerd Lu! 12-12-12, een mooie dag om jarig te zijn!

  • Red Dragon

    Noot - - Ex teamleden

    Post

    Ghehe, dubbel gefeliciteerd Red Dragon!

  • Niet? Dat is toch jammer, want ik houd wel van bloemkolen

  • Ja ja Poker, kolonisten van catan, risk, weerwolven, doe allemaal mee

  • Quote: “Last update: 08/11/2012” New expedition findings ==> "Ingevoerd in [5.1.3]" IPM report for attacker ==> "Zal ingevoerd worden in [6.0]"

  • 1e OGame Fleet Simulation Wedstrijd

    Noot - - Archief

    Post

    1e OGame Fleet Simulation Wedstrijd Een nieuwe uitdaging! Denk jij dat je de beste vlootcombinatie kunt samenstellen? Doe dan mee aan deze wedstrijd! De 1e OGame Fleet Simulation Wedstrijd is gebaseerd op gevechtssimulatie's. De wedstrijd zal bestaan uit 2 fasen: Een Nationale en een Internationale fase. Spelers stellen een virtuele vloot samen, waarna spelers tegen elkaar gaan strijden tot iedere community een nationale winnaar heeft. Na de Nationale fase zullen de winnaars hun land vertegenwoo…

  • Rey Nemaattori

    Noot - - Ex teamleden

    Post

    Fijne verjaardag Rey!

  • Wish2Die

    Noot - - Ex teamleden

    Post

    Wish2Die full GO, gefeliciteerd!

  • Lord

    Noot - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

    Post

    Fijne verjaardag Lord!

  • Wish2Die

    Noot - - Ex teamleden

    Post

    Welkom! En zo veel werk is een vragenlijstje van 1000 vragen niet hoor

  • queen sylvia

    Noot - - Ex teamleden

    Post

    Fijne verjaardag Silv!

  • Nieuwe leden introductie

    Noot - - Algemeen

    Post

    Welkom! Mijn tip is om een account aan te maken in Fornax en daar te gaan spelen. Ook zou ik je willen adviseren je goed in te lezen mbv handleidingen. Als je vragen hebt kan je die altijd stellen in de vragen sectie, er is altijd wel iemand die bereid is te helpen! Verder is het natuurlijk belangrijk dat je de regels even doorleest opdat je niet tegen onverwachte ongemakken aanloopt. Veel succes! Gr. Noot