Search Results

Search results 21-34 of 34.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Afscheid van speler.

    Gravely - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    oei, ik vraag me af of gameforge zulke spelers wel accepteerd. Forum ban lijkt me wel een logische stap, maar ik denk niet dat GF mensen met zo'n houding naar andere spelers, hun spelletjes wil laten spelen. Ik heb nooit iets tegen jou gezegd, afgezien dat je triest bent, na het WhatsApp berichtje, dus ik snap niet waarom je zo'n naar persoon bent. Als GF admin had ik het wel geweten.. ga maar een ander spelletje spelen!

  • Afscheid van speler.

    Gravely - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    helaas kunnen we allemaal zien dat mijn maatje en leermeester "Cheese Nugget" a.k.a. "10 inches short" a.k.a. "Knowledge" is gestopt, en er nu iemand anders op zijn acc speelt. Ik vind het jammer dat hij er mee stopt, aangezien het zo'n goede kerel was. Heb altijd erg naar mijn zin gehad met zo'n fantastische gozer. Helaas heeft hij me na zijn ally switch nooit echt een vuist kunnen maken tegen mij (behalve op WhatsApp, ik heb de screenshots nog). Misschien zie ik je nog wel weer op de server al…

  • Quote from Knowledge: “Voordat je hier ook je drama komt rond spuien stop je ik je vast.. 1. ik ben nooit meegevlogen, want "het plan" was te ruiken vanaf de andere kant van de uni, dus hoe kan ik bijna in een ninja zijn gevlogen? 2. Ik ben er niet uitgestapt om jou te crashen, get your facts straight, daarnaast had ik pas mensen gevraagd om mee te vliegen, nadat ik de ally uit was. Screens zijn al gedeeld met die, wie erom vroegen, dus niet met dat soort onzin bij mij aankomen. 3. Wanneer ga je…

  • Quote from Knowledge: “Quote from Spacefighter: “stel dat je klasse token hebt gekocht met 20% korting: 400K dm Grondstoffen pakket metaal: 51K dm per pakket. Dus 8 pakketten. 200M metaal productie per dag zit je wel op denk ik? 1.6 miljard metaal voor hetzelfde geld. En dan hoef je niet terug te wisselen ook nog :O Mooie slag. Maar die klasse wissel zou ik zelf niet gedaan hebben ” Wilde eigenlijk niet reageren op de klasse wissel, maar om iedereen met maar 2 breincellen een antwoord te geven (…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kroketly [FPR] ________________________________________________ Kruiser 20.000 Slagschip 2.000 Interceptor 3.570 Klein vrachtschip 15.000 _________________________________________ Verdediger Kamikaze [CCG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 32.027 Groot vrachtschip 11.089 Licht gevechtsschip 33.883 Zwaar gevechtsschip 477 Kruiser 7 Slagschip 141 Recycler 1.135 …

  • Na een paar dagen een grote mond in mijn DM, heb ik hem vrij makkelijk te pakken genomen. Helaas kwam hij, zoals gewoonlijk, binnen 15 minuten na de hit online (hij was hiervoor zeker anderhalf uur offline) en heeft hij zelf al het puin gepakt. Gelukkig wel goeie winst gemaakt. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kroketly [FPR] ________________________________________________ Slagschip 5.000 Interceptor 2.000 Groot vrachtschip 2…

  • kan wel zien wie er een klein pikkie heeft. Mooie slag, janni -kroketly

  • Quote from motu: “Quote from B-The-FearlesS: “voor elk lid dat jij onder bevel van dss uitvoert op een van onze leden,zal ik een andere tegen stander straffe door jou toedoen! Mvg KONING INSIDIOUS WHAHAHAHAHAHAHAHA,koning amos gaat op zijn knietjes voor alliantie DSS,en luisterd goed naar hun bevelen.. ;p weet niet hoe dat zal aflopen inde toekomst in oberon,koning amos ;p ” Koning motu dient niemand , en al helemaal niet me vijand dsspas nog gravely aangevallen van dss , ik heb jou ally genoten…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Gravely [DSS] ________________________________________________ Interceptor 50 _________________________________________ Verdediger INSIDIOUS [CCG] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 366 Raketlanceerder 2 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Gravely [DSS] ________________________________________________ Interceptor 50 ( -0 …

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Gravely [DSS] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 1.853 Kruiser 15.084 Slagschip 184 Interceptor 1.273 Bommenwerper 194 Vernietiger 580 Reaper 146 Pathfinder 698 _________________________________________ Verdediger CyberkillerIV ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.461 Groot vrachtschip 2.719 Licht gevechtsschip 2.314 Zwaar geve…

  • kleine repost, in de goeie sectie. hij is wel HoF waardig. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Gravely [DSS] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 2.653 Kruiser 7.980 Slagschip 146 Interceptor 1.243 Bommenwerper 148 Vernietiger 293 Reaper 144 Pathfinder 666 _________________________________________ Verdediger Hartiiee [TIF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 720 Groo…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Gravely [DSS] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 2.653 Kruiser 7.980 Slagschip 146 Interceptor 1.243 Bommenwerper 148 Vernietiger 293 Reaper 144 Pathfinder 666 _________________________________________ Verdediger Hartiiee [TIF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 720 Groot vrachtschip 533 Licht gevechtsschip 2.473 Zwaar gevechts…