Search Results

Search results 41-60 of 945.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • eigen puin saven is zoooo 2015. Wordt allemaal wel heel makkelijk gemaakt zo

  • ik zit er in 10/10 would recommend XD

  • wat kun je beste op expeditie sturen

    Spacefighter - - Spel

    Post

    maar we gaan beetje offtopic: Conclusie Check de gedeelde link voor wat je moet sturen en zelfde stelsel gehele dag zou goed moeten gaan

  • wat kun je beste op expeditie sturen

    Spacefighter - - Spel

    Post

    ja, maar jij put het nog lange na niet uit. Als inderdaad elke 3 uur een reset is, is het logisch dat je gewoon random tot aan mijn bericht 1 en 2 dingen krijgt 3 tm 7 krijg je niet zomaar en dat duidt wel degelijk op uitputting

  • wat kun je beste op expeditie sturen

    Spacefighter - - Spel

    Post

    Ik heb het even teruggezocht @Jillian. Het is een beetje buggie. Maar niet helemaal kapot. Zie onderstaande berichten: Bij 1 en 2, geen probleem Bij 3 en 4, iets mindere opbrengst, maar niet heel boeiend Met 5, 6 of 7 had ik toen helemaal niks, heel constant 1. Logboek bijlage van de communicatieofficier: Op een haar na hadden we een botsing met een andere expeditie. Ik had niet verwacht hier andere schepen tegen te zullen komen. 2. Notitie in het logboek van de communicatie-officier: We hebben …

  • wat kun je beste op expeditie sturen

    Spacefighter - - Spel

    Post

    uitputting van een stelsel bestaat nog wel, maar dan moet je goed je best doen. Ik heb destijds met die expo items iets van 15 expedities in hetzelfde stelsel gehad. Dan krijg je als je spio meestuurt op een gegeven moment hilarische berichten (over feestjes omdat het zo druk is enzo). Dan gaat de yield wel echt achteruit Maar 7 a 8 expedities non stop zelfde stelsel, gaat wel ok de hele dag.

  • als het afgesproken is heb je toch een ban? Oh, dit is Oberon Jij boef

  • leuk om weer eens een alliantieintroductie te lezen. Ik zou bijna Rhea gaan spelen zodat ik met al mijn Ogame vrienden deze link kan delen! Succes!

  • UniverseView

    Spacefighter - - Algemeen

    Post

    die tools worden niet door gameforge beheerd. Dus als er updates in Ogame zijn die effect hebben op de GUI of andere ogame features, moeten de developers van die tool dat zelf oplossen. Meest recente update is best groot, dus het is aannemelijk dat ze er nog mee bezig zijn. Kan wel even duren omdat het nu vakantie periode is en die tools vaak een hobby project zijn. Alle add-ons tijdelijk even uit en afwachten:) Edit: vraag me af in hoeverre Warsaalk zijn versie van de tool nog bijwerkt. Moet er…

  • Quote from odlaw: “Quote from Spacefighter: “ojelle is Mau of mist er nog een 3e mysterieuze Winst verdeel je met dezelfde k*'t excel als 10 jaar terug. Dus niks verandert! Gewoon faken en de GO een envelopje toeschrijven, dan keuren ze alles goed #protip ” Ojelle is niet Mau... Ojelle is het prototype Belg (dom, dus...) die geen spio aanhaakt... ” domme Belg is inderdaad wel een goed pleonasme

  • ojelle is Mau of mist er nog een 3e mysterieuze Winst verdeel je met dezelfde k*'t excel als 10 jaar terug. Dus niks verandert! Gewoon faken en de GO een envelopje toeschrijven, dan keuren ze alles goed #protip

  • Graveyard

    Spacefighter - - Spel

    Post

    Quote from Jillian: “Beste gemeenschap, De Graveyard-server is gedeactiveerd om enkele problemen op te lossen. Het effect hiervan is dat accounts in spelerslobby's die zich op de Graveyard-server bevinden, tijdelijk zullen verdwijnen en dat het niet mogelijk zal zijn om de accounts van de Graveyard samen te voegen met live-universums. We zullen het zo snel mogelijk her-activeren. Uw Ogame-team ” was het al mogelijk dan om naar een live universum te gaan? Want bij mij bleef die het gewoon niet do…

  • Aankomende update?

    Spacefighter - - Algemeen

    Post

    Quote from Spacefighter: “@Lange Giraffe Gewoon 3 allianties hebben. Met semi inactieve dummy account als alliantieleiders xD. En hoppen naar behoefte Ik voorzie totaal geen problemen ” dit blijft nog steeds gelden. Oplossing van GF om te erg hoppen tegen te gaan is wel elegant

  • uhm Gemiddelde leeftijd tegenwoordig 30 gok ik? Amrish Chris (Wish2Die) Wouter (Anuvinda) Rob (Robbendinho) Matthijn (Mattieboy) Mike (Plopkoek) Pim (Antman) Roderick (JamesCameron) Sijla (Syrabi) Joyce Densley (TheDutchRitual) Sonny (HT) Joris (Spacefighter) Robert (Gabber, Haagse Harry) Sylke (Silk) komt waarschijnlijk ook.

  • meeting is verzet. Zoals ook vermeld in de vorige post over de meeting 7.5. We hebben nog 2 plekjes over. Dus laat het weten als er interesse is. Dagjes / dagdeel mensen zijn ook welkom tegen aangepast tarief. Let us know

  • - Versie 8.0 gaat nu plaats vinden in Oktober en is bijna volledig vol. Wil je hier ook bij zijn? App / dm mij dan Omdat we eigenlijk niet zo lang kunnen wachten om al onze ogame vriendjes en vriendinnetjes te zien organiseren we een pre-meet in Halsteren. All-in voor 50 euro. Het is wat meer back to basic dan de oktober meet. Dus zelf matjes en slaapzakken mee Weekend vol: - bordspellen - gezelligheid - deductiespellen - georganiseerde lijpe shit - bbqs Betalen = meedoen en meedenken DM mij voo…

  • Chaos universum

    Spacefighter - - Spel

    Post

    ik zou het wel een leuk idee vinden om de uni gewoon te seeden met bots tbh.

  • Chaos universum

    Spacefighter - - Spel

    Post

    idee is wel vet. Heb wel meer chaos universa gespeeld en het kost alsnog veel tijd on shit op orde te krijgen. En het is wel hilarisch om te zien wat sommige mensen doen om sneller te gaan. Je moet niet vergeten dat push accounts ook beheerd moeten worden en kapot geraid worden dan. Wat er in Nederland echter gaat gebeuren is dat er alsnog maar 5 mensen actief spelen in the end. En dat je bij wijze van je multis allemaal kan laten draaien zonder problemen. Nederland is te klein voor een succesvo…

  • misschien een domme vraag, maar moet wel even gevraagd worden: Je opslag is wel hoog genoeg gewoon? Edit: Ik heb zelf even gekeken in Zagadra Kon eerst 86.249.784 krijgen Na een booster activatie 86.816.664 Dus bij mij lijkt het wel te werken