Search Results

Search results 201-208 of 208.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Wie reageert er na jou?

    QTEKK - - Thuisplaneet

    Post

    Nope. Wish2Dood toevallig nog hier ergens?

  • Klacht: Reclame Metin 2

    QTEKK - - Klachten en bugs

    Post

    Wanneer je in opties > toon > "Toon mobiele versie" aan zet is het niet meer in beeld. Alsjeblieft voor de workaround! Ps. ik ben het eens dat deze *knip* uit beeld mag verdwijnen. ~HT @28-03 ~8:00 | Hmmmm... mag ietsjes minder svp...

  • Wie reageert er na jou?

    QTEKK - - Thuisplaneet

    Post

    Fout, its me. SF next?

  • Vega rang 4

    QTEKK - - Account trade Archief

    Post

    Ik ben wel geïnteresseerd in jou account @Spacefighter , laat maar weten hoe we in contact kunnen komen. Ik wil graag terug keren naar Vega

  • acc Draco gezocht!

    QTEKK - - Account gevraagd

    Post

    Quote from dutchpride: “als je nou Demon was of zelfs xtroken had ik de betreffende spelers graag een apje gestuurd ” En ik dan Dutch? Long time no see

  • Meeting Ogame.nl

    QTEKK - - CommunityNL Meeting

    Post

    Is voor mij afhankelijk wanneer en waar dit gaat plaatsvinden i.v.m. werk. Maar vind het een tof idee!

  • Hysteria

    QTEKK - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

    Post

    Waarom zei je niks gister op IRC hierover joh! Ik ben je verjaardag vergeten Sorry! Hierbij alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk heb je dit goed kunnen vieren met vrienden en familie.

  • NB4

    QTEKK - - Ex teamleden

    Post

    Welkom NB, zoals reeds gezegd op IRC. Ik wens jou heel veel succes en plezier hier in het OGame team. Je bent, net als ik, nieuw tot dit team maar het zal allemaal best goed komen en een nieuwe ervaring gaan worden. Groetjes, Sven "QTEKK"