Search Results

Search results 41-60 of 208.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Dit verhaal... prachtig! Echt geweldig die fantasie. Ook fantastisch dat mijn de namen van teamleden worden gebruikt, die beide hier niets mee te doen hebben. Klapstoel doet gewoon zijn (vrijwilligers)werk zoals gevraagd, en ik speel geeneens actief in Libra. For your information, mocht je het nog niet weten : ik wil jou erop wijzen dat het hebben van meerdere accounts zowel ingame als op het forum tegen de regels is.

  • geniet van je winst maat, wel verdiend! @def : hoi aap!

  • QTEKK

    QTEKK - - Ex teamleden

    Post

    Quote from LoneRanger: “Cool, onze eigen CIA agent! Geheime internationale organisatie, korte reizen.. spannend! Welke naam had je in uni4? Qtekk zegt me niets van die tijd... ” Waarschijnlijk waxtep. Die naam gebruikte ik ook in uni 8. Maar heb uni 4 HEEEEEEL kort gespeelt, samen met Mr Demon, aangezien we besloten in 8 te gaan spelen.

  • QTEKK

    QTEKK - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Syrabi: “Welkom Een fijne trial waar ik niet veel werk van heb hehehehe ”

  • QTEKK

    QTEKK - - Ex teamleden

    Post

    Hallo allemaal, Daar ben ik weer. Terug van weggeweest. Ik heb in de verschillende jaren dat ik OGame speel hier en daar wel wat rollen vervuld in verschillende teams, en spijtig genoeg in .nl paar jaar geleden moeten besluiten te stoppen in verband met een moeilijke zwangerschap. Uiteindelijk kriebelde het toch wel om weer te spelen, maar uiteindelijk ook weer om me aan te melden bij het team. Van het een kwam het ander. Ik zal me daarom ook weer opnieuw voorstellen, voor diegene die mij nog ni…

  • Goed uitgevoerd, mooie ploffer en top samenwerking! Geniet van de grondstoffen ook. GL RB def

  • Netjes! Geniet ervan. GL RB def

  • Nette hit, mooie profits. Geniet er van! GLRB def

  • Bro zoekt pushaccounts

    QTEKK - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from Plofkop: “Je mist het punt volledig. Het gaat niet om dat mensen tegen de marktplaats zijn, zelf ben ik dat niet. Je kan inderdaad dingen goedkoop of duur verkopen, dat is ook prima. Waar het om gaat is dat het nu legaal is om iets voor maximaal gs te verkopen en gelijk weer terug te kopen voor minimaal gs waardoor je na 2 ruilen precies dezelfde schepen hebt (als schepen verkocht werden) maar opeens 30% (random %) extra gs hebt liggen. Dit kan ook gewoon met gs ruilen via de marktpla…

  • Bro zoekt pushaccounts

    QTEKK - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Ik begrijp heel goed dat mensen tegen de invoering van marktplaats zijn, en het is niet alleen de Nederlandse community die hiermee worstelt. GameForge is op de hoogte gebracht, zoals Minime eerder vertelde, door vele verschillende communities. Wat Gameforge met dit advies doet, is aan de spelontwikkelaars en product managers van deze onderneming. In de tijd dat DM werdt geïntroduceert was 90% van de community ook compleet anti voor, en uiteindelijk is dat bijgetrokken toen de balans is gevonden…

  • Bro zoekt pushaccounts

    QTEKK - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from Spacez0r: “Quote from QTEKK: “Naar wie refereer je @Spacez0r ? S-6 of EOD? Als je nu EOD gaat noemen, dan ben je @Compro 2.0 die zonder bewijzen ons cheaters en botters blijft noemen.@Takeoff vragen kan altijd, maar soms loop je vol tegen een dichte deur aan. Dan kun je beter opgeven en gewoon doorhobbelen waar het gebleven is. Het spel is nooit eerlijk geweest, maar daarom is het een oorlogsspel. Oorlog wordt nooit eerlijk gewonnen. Vandaar de uitspraak : "It is not about who is righ…

  • Favoriete naam lobby

    QTEKK - - Ideas Planet

    Post

    Mijn voorkeur zou uitgaan naar een nickname in te voeren op de lobby, welk gebruikt wordt in elke uni. Dit voorkomt 1) alterego's 2) het in gebruik nemen van jou nickname door derden 3) het miljoen keer veranderen van een nickname 'omdat het kan'. Maar mocht dit niet mogelijk zijn, zou ik inderdaad voorstander zijn om de ontwikkelingstijd die hier in gaat zitten liever in nuttige features of verbeteren van het spel willen zien.

  • Bro zoekt pushaccounts

    QTEKK - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from Takeoff: “Er hebben zich al meerdere mensen aangemeld dus het heeft nog echt effect ook hahah. En ik heb Saw privé al verteld dat het niks persoonlijks is tegen hem, wij waren in zaga alliantiegenootjes Sterker nog, ik heb Saw en Stephan nog gekoppeld ook. Ik heb ze in contact gebracht toen Stephan ook in Zaga bij Bro wilde en graag op Saw zijn account wilde. Dus bij deze even wat dingen opgehelderd Maar Qtekk wil je ons ook pushen? ik kan je eventueel in een andere uni terug pushen a…

  • Bro zoekt pushaccounts

    QTEKK - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from Spacez0r: “Op zich wel.. maar heb dan wel wat tegemoetkoming nodig in Libra, heb het gevoel dat ik het anders niet kan bijbenen met de andere poesjers ” Naar wie refereer je @Spacez0r ? S-6 of EOD? Als je nu EOD gaat noemen, dan ben je @Compro 2.0 die zonder bewijzen ons cheaters en botters blijft noemen. @Takeoff vragen kan altijd, maar soms loop je vol tegen een dichte deur aan. Dan kun je beter opgeven en gewoon doorhobbelen waar het gebleven is. Het spel is nooit eerlijk geweest, …

  • OT : nette ninja, puin aan huis is altijd welkom! OFF-TOPIC : Takeoff & Vogel, ga even op discord daten

  • The game is unplayable now

    QTEKK - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “Ok het zal aan mij liggen. Ik zie wel het X sluiticoontje rechtsboven de pop up en als ik er op klik is de pop up weg, totdat ik ergens op klik in ogame, melkweg, werf, wat ook, dan popt die banner weer terug en moet ik hem weer op de X rechtsboven uitklikken. Ik speel de game alleen op PC. Ik kan wel in vakmode komen, hoef alleen steeds even die pop up weg te klikken, maar is jammer na een jaar of 15 om ermee te stoppen. ” Quote from gambit: “Krijgt telkens die re…

  • The game is unplayable now

    QTEKK - - Klachten en bugs

    Post

    OFF-Topic: Maak of de hele post in het Engels of hele post in het Nederlands, geen Louis van Gaal taal hier aub On-Topic: Deze authenticatie app is 'mogelijkheid' je account extra te beschermen en uit eigen vrije wil. Wil je het niet, sla het dan lekker over. Er staat een sluit icoontje in de rechterbovenhoek van het dialoog venster (pop-up). Wanneer je deze niet kunt zien, is je pagina wellicht groter dan 100% of heb je extensies zoals AdBlock aanstaan die ervoor zorgen dat je dit niet kunt zie…