Search Results

Search results 81-100 of 159.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Quote from smurf: “Quote from Senna: “eerder 2 man manen opblazen 4 man IPR's sturen 1 man die 2 keer komt als "voorbereidend" werk 2 man die nadien vliegt op de lanx, waarvan er 1 iemand afhaakt last minute 1 man die vliegt op de retour... of wel ja dat hoopt ie toch. Dat zien we straks dan weer wel ” Ja zo.. Maar toch het is wel het enigste stukje teamwork wat ik tot nu toe heb gezien in Spica vind het toch lichtelijk mooi om te zien.. Ongeacht wie het target is. En het zegt toch iets over jou…

  • eerder 2 man manen opblazen 4 man IPR's sturen 1 man die 2 keer komt als "voorbereidend" werk 2 man die nadien vliegt op de lanx, waarvan er 1 iemand afhaakt last minute 1 man die vliegt op de retour... of wel ja dat hoopt ie toch. Dat zien we straks dan weer wel

  • @Lange Giraffe bedankt voor de tips, maar die is nergens voor nodig. Mijn save is best goed hoor, helaas heeft de kindertuin dat nog niet door. Zoals aangehaald in een andere post, best zielig dat de nr1, nr2, nr5, nr9 en nr10 van Spica samen moeten werken om de nr14 te pakken Maar zoals @smurf al zei, dat zien we over een tijdje wel

  • @odlaw jij vraagt, ik lever (al zijn er wel genoeg die kunnen leveren ) Vanwege de regels inzake privacy etc heb ik de avatar en username gehide (en omdat Kami anders de img wel weg haalt...). Onderstaande image is van 23 December 2021 waarna er zo goed als direct een ticket richting de GO is gemaakt. j_bot.png

  • evenredig

  • Oooh je gebruikte eens geen "hulpmiddel" dan? Over "nuttige" woorden die uit jouw mond komen, zullen we maar zwijgen... Want net zoals een tienerdochter die in de buurt van haar ouders reageert op OnlyFans doe jij dat vermoedelijk bij SpyHide en nog wel enkele "hulpmiddelen". Al bij al blijft het zielig voor de hele kleutertuin om met zoveel af te komen op een rank 14 speler. Ik voel me wel gevleid door al die aandacht, maar hou er toch maar mee op. Van al dat kontlikken bij elkaar begin ik zelf…

  • @Juice je vergeet bijna je enorme slag te posten Ik post het wel even voor je. Ik vraag me wel af waar die ondergrens vna 100M winst ligt bij jou die je enkele dagen geleden aanhaalde De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Juicy [Origin] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 177.280 Zwaar gevechtsschip 3.528 Kruiser 120.000 Slagschip 589 Interceptor 100.000 Bommenwerper 465 Vernietiger 7.000 Reaper 4.…

  • Quote from hete pepper: “Quote from Senna: “deel 3 komt er gewoon niet Blijkbaar zijn de "kleintjes" zo goed tegenwoordig dat de nr1, nr2, nr5, nr9 en nr10 samen aanvallen moeten uitvoeren. Zowel met IPR's als preraids als maan vernietigingen. Misschien moeten jullie eens alle API-keys bij elkaar gooien van alle raids en IPR's... dan komt er niet veel winst uit Maar hey, de kleutertuin vond het leuk he @Knabbel, @hete pepper, @Juice @Sniper Straks volgt er nog een immense grote klapper door de e…

  • deel 3 komt er gewoon niet Blijkbaar zijn de "kleintjes" zo goed tegenwoordig dat de nr1, nr2, nr5, nr9 en nr10 samen aanvallen moeten uitvoeren. Zowel met IPR's als preraids als maan vernietigingen. Misschien moeten jullie eens alle API-keys bij elkaar gooien van alle raids en IPR's... dan komt er niet veel winst uit Maar hey, de kleutertuin vond het leuk he @Knabbel, @hete pepper, @Juice @Sniper Straks volgt er nog een immense grote klapper door de enorm goede timing van Pepper (achja wat noem…

  • de kleintjes spelen ten minste eerlijk Jullie volgen geen adviezen op dat is duidelijk Toch zou ik eens langs gaan bij de bank, mogelijks was er een betere investering voor dat geld in plaats van het in OGame te pompen Van Juicy himself hebben we wel nog maar bitter weinig gezien? Steeds een grote mond en iedereen terecht wijzen maar ik moet al even scrollen voor ik een slag van jou zie. @Housies succes met de rebuild en de volgende keer die wekker toch maar zetten

  • Het begint zo wel een fijne ochtend te worden Bedankt voor de donatie en succes met heropbouwen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [FEAR] ________________________________________________ Slagschip 6.000 _________________________________________ Verdediger Housies [NOOB] ________________________________________________ Groot vrachtschip 150 Licht gevechtsschip 834 Recycler 1 Spionagesonde 131 Zonne-energiesatelliet 39 Craw…

  • Vandaag gaan we gewoon verder met posten Succes met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [FEAR] ________________________________________________ Slagschip 7.500 _________________________________________ Verdediger Lord Hati [GEN] ________________________________________________ Recycler 54 Raketlanceerder 3.800 Kleine laser 5.250 Grote laser 870 Gausskanon 231 Ionkanon 228 Plasmakanon 94 Kleine planetaire schildk…

  • Sommigen ga in v-mode na een belachelijk aanvalletje, sommigen veranderen van account (of zijn dat nu dezelfde... geen idee meer ) Ik pak gewoon een ander targetje en zorg ervoor dat de recyclers wel op tijd aankomen Ooh en voor morgen, dan ga ik gewoon door Peacemaker, succes met de rebuild en geniet van maan. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [FEAR] ________________________________________________ Kruiser 25.000 ______…

  • @Kamikaze gooi hier ook maar een slotje op... Voor ik mezelf weer helemaal laat gaan En zeker alvorens de echte noobs hier naar boven gaan komen Kami @ 04-01 23:35 | Closed.

  • Als jij niet weet wat doen met je maandloon steek je het wel in OGame he Pepper Best wel zielig om met dat te komen eigenlijk... vooral omdat je niet eens doorhebt hoe en waar ik save... of zelfs waar men vloot uithangt. Zeggen je scripts en bots dat nog niet? Als je ook maar denkt hierop winst gemaakt te hebben, spoor je toch echt niet Want dit heeft je rond de 17M deut gekost

  • Spam spam... let even op Maar mooie slag

  • Zijn 2e planeetje moch er ook wezen Succes met de rebuild en geniet van de maan die er bij kwam De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [FEAR] ________________________________________________ Slagschip 10.000 _________________________________________ Verdediger Consul Horizon ________________________________________________ Groot vrachtschip 200 Zonne-energiesatelliet 32 Interceptor 5 Raketlanceerder 15.000 Kleine laser 7.000 …

  • Toch nog een iets groter hapje gevonden vandaag Succes met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [FEAR] ________________________________________________ Kruiser 15.000 Slagschip 5.000 _________________________________________ Verdediger Consul Horizon ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 58 Raketlanceerder 35.000 Kleine laser 6.300 Grote laser 2.000 Gausskanon 211 Ionkanon 2.000 …

  • Quote from mauricovic: “Ah joh, laat Senna lekker posten...het is al zo stillekes op het forum. Ik kan mij de tijd ook nog wel herinneren dat ik zo veel mogelijk slagen wilde posten. Lekker bezig Senna, lekker je winstjes schrapen. 16x 6 miljoen winst is ook (bijna) 100 miljoen ” Bedankt De winst van vandaag staat al op 145M door enkel zulke raidjes. Er volgen zo dadelijk nog wel enkele raids Helaas is zo goed als de helft van de uni i v-mode gegaan door bepaalde "spelers" waardoor er bitter wei…

  • Quote from hete pepper: “Quote from Senna: “Quote from hete pepper: “best grappig hij spioneerd eerst mij als ik er niet met vloot lig ” Slag gebeurde reeds om 8h09...Maar ik ben zo netjes er het puinrapport bij te kleven om de daadwerkelijke winsten en verlies te tonen ” jij bent toch een klein noobje he sennabeetje def weg blazen om wat dag productie te nemen wat wij deden bij prometheus was iets krachtiger en duidelijk met fatsoenlijke winst ” Hier eigenlijk... Quote: “Noob (of n00b) is een t…