Search Results

Search results 41-60 of 313.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Vmotu vs CCG oorlogs raporten

    motu - - Gevechtsrapporten

    Post

    Laat ik maar eens klein en lekker plagend beginnen verlies is het me waard om hem zien te buigen en me voeten te zien kussen xD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Kruiser 2.000 Klein vrachtschip 2.000 _________________________________________ Verdediger Omalley Thomas [CCG] ________________________________________________ Raketlanceerder 3.000 Kleine laser 697 …

  • Hoor Mensen Hoor Ik de almachtige koning motu , leider van Vmotu heeft besloten de oorlog te verklaren aan CCG Reden: er kan maar 1 koning zijn in universum , en dat ben ik koning motu. De leden van CCG zijn slechte onderdanen die niet luisteren en doen aan terrorisme dat kan Koning motu niet tolereren en zal CCG daarom moeten straffen. Beeindiging: - als CCG mij erkent als hun koning en dit ook op hun ally pagina zetten - er 0 vloot over is Ik zal ze straffen en in mijn kerkers gooien want ik …

  • Koning Motu Leider van Vmotu beeindigd bij deze de oorlog Reden beëindiging is dat ik al mijn aandacht nodig heb voor andere oorlog.

  • Bij deze verklaart Koning Motu de almachtige , Leider van Vmotu de oorlog aan Alpha. Reden: Martin garix smeekte om oorlog De oorlog is beëindigt als er aan volgende voldaan is: - Alpha erkent motu als hun ware koning en vermelden dit ook op hun ally pagina - als leden van alpha als angsthaas in v modus gaan - Als Koning motu ze vernietigt heeft en hun geen vloot meer over hebben d e

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 61.980 Zwaar gevechtsschip 10.169 Kruiser 3.572 Slagschip 2.161 Interceptor 807 Vernietiger 368 Reaper 263 Pathfinder 1.634 Klein vrachtschip 13.179 _________________________________________ Verdediger Martin Garrix [ALPHA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 37 _____________…

  • Quote from Martin Garrix: “Je maakt er nog verlies op ook... ruim dan op z'n minst het puin dan heb je er ook nog wat aan ipv alleen maar def bashen Maar bash vooral door, ben ik daar ook weer vanaf! Heb veel te laat gelezen dat het def naar puin was. Jouw Recycler (284 schepen) hebben een totale bergingscapaciteit van 8.236.000. In het bestemmingsveld [x.xxx.x], zweven 5.589.500 metaal en 2.629.000 kristal in de ruimte. Je hebt 5.589.500 metaal en 2.629.000 kristal opgehaald. ” ben het al aan o…

  • [TOT: 45.789.000] Mogul Amos [Vmotu] vs. Martin Garrix [ALPHA] (A: 5.287.000, V: 40.502.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Kruiser 3.583 Slagschip 2.161 Klein vrachtschip 2.000 _________________________________________ Verdediger Martin Garrix [ALPHA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 350 Raketlanceerder 12.728 Kleine laser…

  • Quote from Bolder: “9bbc9670c6e8fa7656f0c3727dc93eb5.png Ja, geweldige klapper, 605 satjes.. Martin ga je hulp zoeken om dit te verwerken?? In elk geval een snelle rebuild gewenst! ” psychische hulp kan die wel gebruiken van je vergeet niet dat hij pas uit v modus is , dus moest wel snel toe slaan . anders vlucht deze haas me weer in v modus

  • Quote from Martin Garrix: “Wat een enorme klapper, knap werk Mogul Amos ben trots op je! Wat een winst ook, bizar !!!!!!!!!!!!!!!!!! ” Dankje ben er ook zeer trots op

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Kruiser 3.632 Slagschip 2.161 Klein vrachtschip 2.000 _________________________________________ Verdediger Martin Garrix [ALPHA] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 605 Raketlanceerder 17.200 Kleine laser 5.788 Grote laser 386 Gausskanon 23 Ionkanon 225 _____________________________________…

  • en de eerste prijs van kont kussen gaat naar Bolder xD wat een onzin zeg , hij is gewoon angsthaas die iedere keer vlucht.

  • Quote from Martin Garrix: “Quote from motu: “en jawel onze angsthaas vlucht weer in v modus . dat is pas grote buiging maken voor je koning . ” Hahaha hou toch op man ga je vlootje ff beter saven of maak de keuze om in v-mode te gaan als je het te druk hebt in real life ” jij bent de gene die steeds in v modus vlucht niet ik maar bij deze zal ik je beloven snel langs te komen om je eens flink te laten buigen en jawel hoor hij is weer in v modus mijn god stop er dan mee hoe wil ik je aanvallen al…

  • en jawel onze angsthaas vlucht weer in v modus . dat is pas grote buiging maken voor je koning .

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Kruiser 2.000 Klein vrachtschip 4.000 _________________________________________ Verdediger RonaldN [GZV] ________________________________________________ Groot vrachtschip 204 Spionagesonde 100 Zonne-energiesatelliet 750 Raketlanceerder 1.000 Kleine laser 500 Grote laser 250 Gausskanon 50 Ionkanon 100 Plasmakanon 25 Kleine pl…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 35.848 Zwaar gevechtsschip 8.755 Kruiser 2.491 Slagschip 3.781 Interceptor 998 Bommenwerper 846 Vernietiger 641 Reaper 310 Pathfinder 1.620 Klein vrachtschip 9.224 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger Martin Garrix [ALPHA] ____________________________________________…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 37.833 Zwaar gevechtsschip 3.521 Slagschip 3.823 Bommenwerper 846 Reaper 310 Pathfinder 1.685 Klein vrachtschip 10.000 Groot vrachtschip 2.368 _________________________________________ Verdediger gizmo865 [Free4All] ________________________________________________ Klein vrachtschip 70 Groot vrachtschip 78 …

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller macstyler [Free4All] ________________________________________________ Slagschip 7.000 Reaper 200 Klein vrachtschip 1.000 Groot vrachtschip 2.000 _________________________________________ Verdediger Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Klein vrachtschip 6.283 Groot vrachtschip 1.367 Licht gevechtsschip 52.436 Zwaar gevechtsschip 8.290 Kruiser 3.128 Slagschip 2.29…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Omalley Thomas [CCG] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.607 Zwaar gevechtsschip 1.526 Kruiser 1.402 Slagschip 930 Interceptor 352 Bommenwerper 309 Vernietiger 127 Reaper 48 Groot vrachtschip 2.827 _________________________________________ Verdediger Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Klein vrachtschip 20.000 Groot vrachtschi…

  • Headhunt Baboon

    motu - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Beste onderdanen , Koning motu zet een headhunt uit op hoofd van Baboon weet jij zijn vloot helemaal te vernietigen dan zal koning mout je rijkelijk belonen met 50 miljoen deut voor alle duidelijkheid zijn hele vloot moet weg zijn .

  • Headhunt Red ribbon

    motu - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Beste onderdanen Koning motu geeft een headhunt uit op speler Red Ribbon Lukt jou om de vloot van deze speler te vernietigen dan zal koning motu je rijkelijk belonen met 50miljoen deut let op het gaat om zijn complete vloot .