Search Results

Search results 161-172 of 172.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • aanvalsblokkade

    Freakertje - - Spel

    Post

    Quote from barcodeplayer: “Quote from Hysteria: “Quote from JazztheJack: “weg maankansen ook in Izar. Die 08:00 aanvalsblokkade slaat nergens op naar mijn mening.. ” De maankans aktie is een dag verlengt.Alle vloten zijn terug geroepen..stel jij moet werken of wat dan ook en je hebt je vloot gesaved tot morgen. Je bent in de veronderstelling dat je vloot veilig is. Je logt morgen in en...oeps je vloot is weg terwijl jij netjes hebt gesaved... ” stel je hebt net een maan geknald, je hebt 15 rips …

  • Yep , rond 12:00, meerdere browsers geprobeerd, allemaal dezelfde symptomen.

  • Met dank aan een tip, moest ik een hoop regelen om deze mogelijk te maken. Alliantie hoppen (dank zwartwitje voor het toelaten!), deut verschepen, verdedigingsvloot regelen, recs regelen, simmen voor de beste verhoudingen, vloten en recs in zeer kort tijdsbestek achter elkaar launchen, vloeken omdat er één op de maan i.p.v. de planeet vloog... biggrin.png Aanvaller had op T=0:00, T=6:03 en T=6:19 (m:ss) gemikt, maar vlak voor de eerste aanval zag ik diverse keren activiteit bij de aanvaller, dus…

  • Met dank aan een tip, moest ik een hoop regelen om deze mogelijk te maken. Alliantie hoppen (dank zwartwitje voor het toelaten!), deut verschepen, verdedigingsvloot regelen, recs regelen, simmen voor de beste verhoudingen, vloten en recs in zeer kort tijdsbestek achter elkaar launchen, vloeken omdat er één op de maan i.p.v. de planeet vloog... Aanvaller had op T=0:00, T=6:03 en T=6:19 (m:ss) gemikt, maar vlak voor de eerste aanval zag ik diverse keren activiteit bij de aanvaller, dus de eerste h…

  • Antwoorddraadje Paaswedstrijd!

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    123

  • Nominatie voor Treinrek voor grappigste speler van het jaar!

  • '166' is HP ja. Nog een teken aan de wand dat ik ergens aan het blunderen ben geslagen. Misschien toch een teken aan de wand dat ik te oud en te seniel voor dit spelletje begin te worden Gauw een hangslot op dit schaamtevolle topic

  • Spelers in mijn alliantie brengen mij aan het twijfelen. Ik voer al jaren een Excel waarin ik de velden bijhoudt en worden auto bijgewerkt als ik een terravormer bouw of gebouwen bouw. Nu waren van die vier planeten waar ik een terravormer heb staan, het totaal aantal velden incorrect, aldus de Excel en de afwijking is steeds het aantal bonusvelden. Alle andere planeten komen overeen met het werkelijk aantal velden. Ook wanneer ik daar 'virtueel' (in mijn excel) een terravormer opbouw, zie ik de…

  • Het lijkt erop dat de Terravormer zijn bonusvelden is kwijtgeraakt. Opnieuw inloggen en berekenen in productie-instellingen werken niet. "Elk terravormerlevel maakt het mogelijk om 5 velden te bewerken. Met elk level bezet de terravormer zelf één veld. Voor elke 2 terravormerlevels ontvang je 1 bonusveld."

  • Spelfouten

    Freakertje - - Klachten en bugs

    Post

    Als je heel gek wilt doen... houdt je het lijstje in je startpost bij en vermeld je daar gelijk of dingen al zijn opgelost of niet

  • Auw auw auw… Innerstelsel kun je je niet veel veroorloven en dat heeft de zwerver goed gespot. Niks mis met deze slag, geen DM aan te pas gekomen, gewoon ouderwets goed. Mooie winst en een goed pak rammel voor niet opletten tijdens thuiskomst. Ik heb mijn lesje weer geleerd, de zwerver kan een extra flesje wijn voor onder de brug veroorloven. Have fun with the goods! Edit: nog even opgezocht, laatste kraak was Nov 27th 2017 Hopelijk duurt de volgende kraak langer en kan ik 2019 wel droog houden,…

  • Ik wist niet dat ik geen 220 km/h op de snelweg mocht rijden met deze huurauto meneer agent! Das pech, huurauto net voor een maand gehuurd, rijbewijs weg. Kans dat jij je geld terug krijgt? 0,0. Kans dat jij de huurauto na terugkrijgen rijbewijs nog de resttijd mag gebruiken? 0,0 oh oh oh wat is de verhuurder oneerlijk, ze kunnen toch wel even rekening met mij houden? Wat... denk... je... zelf? Ik wordt hier net zoals een aantal andere wel een beetje moe van al die zeuren die voor een dubbeltje …