Search Results

Search results 201-209 of 209.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • nette slag hoor Btw dm is handig zeker in het begin Maar is ook niet alles Ik ben rustig aan het minen zonder dm totaal denk ik 40x een itje aangevallen en sta ook in de top 25

  • daar zijn 2 oplossingen voor 1 zorg dat je zelf sneller bij het puin bent 2 sloop alle ruimers van de verdachte personen (waarschijnlijk met maan)

  • lekker slagje Eerste ic van het spel neer? Ga zo door met spelers boven mij pesten

  • Miner zoekt fleeter

    TheBunny - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Na een tijdje gestopt te zijn, door een crash op mij doordat ik verwachte een stabiele internet verbinding gevonden te hebben wat niet zo bleek te zijn ben ik weer terug Maar gezien ik verwacht niet heel actief te kunnen spelen de komende tijd ben ik voorlopig een rustige miner Dus bij deze Wie wil mijn (vaste) fleeter worden om deut te kopen Bied je ratio/leveringsvoorwaarden/bijkomende zaken Dan zal over een aantal dagen de beste uitzoeken en jou benaderen ingame (wanneer je tenminste je spele…

  • Quote from swami_dude: “Pfff het opboksen tegen de DM is nog lastiger als vroeger, ik weet nog dat ik stopte toen ze invoerde dat je grondstoffen kunt kopen voor DM, en ik zie ook al meteen hoe goed dat dat werkt xD Achja ik vind het niet zo erg als m'n toekomstige farms DM in het spel steken hoor ” helemaal mee eens buurman

  • Wanneer is een slag eervol bij AGS?

    TheBunny - - Spel

    Post

    Quote from swami_dude: “Nee bij een solo top 10 slag gaat het erom dat de aanvaller solo vliegt of in het geval van een ninja dat de verdediger solo is. Makkelijker gezegd, de winnaar van de slag moet solo zijn. ” Maar dan is de vraag wie is de winnaar wanneer er een slag is met 80% vloot naar puin met kerkhof kan het zijn dat de verdediger bv de slag "verliest" maar het puin heeft dus winst behaald Kan je hem dan als winnaar bestempelen of is hij alsnog de verliezer? BV uitgaande dat de aanvall…

  • Beste General Duke, Wanneer ik de waarde (in punten) bekijk van de oorspronkelijke verdediging en de waarde van de herbouwde verdediging kom ik op het volgende uit: Oorspronkelijke verdediging: 1.283.620 punten Herbouwde verdediging: 891446 punten Herbouwingsratio: 69,4478 % dit houd naar mijn weten in dat de afwijking tenopzichte van de 70% in dit geval is dat er 0,8% minder terug gebouwd is dan er teruggebouwd zou moeten worden wanneer het exact 70% zou zijn, Verder blijft het een kans dus ik …

  • maak er maar op z'n minst 5 van

  • account vernal!!

    TheBunny - - Account gevraagd

    Post

    Iets meer details over wat je zoekt en wat je te bieden hebt zal je misschien helpen in je zoektocht