Search Results

Search results 141-160 of 179.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Terugtimen lanx en exacte seconde pulls

    WaZ - - Spel

    Post

    Zoiets zou nog wel te testen moeten zijn denk ik?

  • Yoshi

    WaZ - - Ex teamleden

    Post

    hip hoor

  • Expedities speed uni's

    WaZ - - The Docks

    Post

    wie speelt er nou in zagadra, antares komt over 2 weken toch uit en heeft 8x vloot & eco speed

  • Draco Account(s) Gezocht!

    WaZ - - Account gevraagd

    Post

    geen idee eerlijk gezegd

  • Draco Account(s) Gezocht!

    WaZ - - Account gevraagd

    Post

    ik ben op zoek naar 1-3 draco accounts vanwege redenen, graag hoge silo's

  • Mensen! Na een maand stevig doorbouwen hebben de nano's eindelijk weer een beetje rust. Op dit moment staat de volgende verdediging op mijn planeet (excuses voor de niet altijd mooi ronde getallen). Raketlanceerders: 5.917.748 Kleine Lasers: 5.930.000 Grote Lasers: 2.000.000 Gauss: 104.000 Ion: 250.000 (moest toch wat met al dat kristal) Plasma: 5.500 (nog ff rebuilden en dan zijn we zo weer terug op 50.000)

  • sgo iedereenn kan het maar worden !

    WaZ - - Forum

    Post

    Bij deze wil ik mezelf graag voordragen als SGO (Admin ook goed), zou niet al te moeilijk moeten zijn om dat te worden als ik het zo hoor

  • Help, mijn account is verdwenen.

    WaZ - - Spel

    Post

    Trouwens nog voor mensen met vergelijkbare problemen. DM die je terugkrijgt door zo'n payback actie (dat je deel uitgegeven dm weer terugkrijgt) wordt gezien als betaalde dm (mooie manier om gevonden om te zetten naar betaald)

  • Help, mijn account is verdwenen.

    WaZ - - Spel

    Post

    Quote from Wish2Die: “Quote from paul-maximilianus: “Hmz, als GF wel een melding ingame kan maken als je iets op je laatste vrije maanveld gaat bouwen zou je van GF ook wel mogen verwachten dat ze een DM en vakantiemode waarschuwing kunnen geven. Iets in de trant van "weet je zeker dat je in vakantiemode wil gaan terwijl er geen betaalde DM meer op je account staat". Dan is de betreffende speler gewaarschuwd en kan zich erop richten. Zeker voor accounts waar destijds veel DM gevonden is kan dat …

  • Quote from Mr-X: “Mag ik hier ook ff een update in doen voor iemand anders zn def? Dit had WaZ vrij recent nog Quote from WaZ: “Omdat er al te lang niks in gepost is zal ik maar weer ff updaten, wanneer de werfrij klaar is staan er: 5.700.000 raketlanceerders 5.000.000 kleine lasers 2.000.000 grote lasers 100.000 gauss 10.000 ion 50.000 plasma met ripjes erachter naturlich ” Echter was er door de buurtbewoners geklaagd dat de tuin iets te overvol werd, dus zijn we gister als externe instantie be…

  • Acc gezocht!

    WaZ - - Account gevraagd

    Post

    je kan ook voor langer dan twee uur uit vmode komen als je graag wil spelen

  • Omdat er al te lang niks in gepost is zal ik maar weer ff updaten, wanneer de werfrij klaar is staan er: 5.500.000 raketlanceerders 5.000.000 kleine lasers 2.000.000 grote lasers 100.000 gauss 10.000 ion 50.000 plasma met ripjes erachter naturlich

  • Quote from Yggdrasill: “Quote from Hippe Springveer: “gevonden ^ ” Ah, dat bericht was gister geplaatst, wel vervelend dat dat niet gelijk vermeld werd. ” "OGame Wordt 15! 03.10.2017 20:02:02" "UITBREIDING – Log in tussen 30/9 en 5/10/2017, wees actief en ontvang 5 dagen van Commandanten en Officieren!" ik vond deze combinatie slechter, op 3 oktober nog eens vermelden dat wanneer je tussen 30 september en 5 oktober actief bent dat je dan bonus krijgt (desalniettemin wel mooi meegenomen)

  • Kolo & recycle missies

    WaZ - - Klachten en bugs

    Post

    HEUJ thanks wishie

  • Kolo & recycle missies

    WaZ - - Klachten en bugs

    Post

    Wanneer ik nu probeer te koloniseren of puin te ruimen laat het ook de 'transport' mogelijkheid zien (dus naar puinveld of niet bestaande planeet). Als ik deze missie vervolgens dan probeer te selecteren en vloot verstuur zegt ie geen missie geselecteerd. Aangezien je eerder ook geen transportmissies kon selecteren bij dit soort missies probably een bug?

  • wanneer gaat er een merge plaats vinden ?

    WaZ - - Spel

    Post

    Quote from Fox Mccloud: “ogame nl genoeg gesponsord gooi nl maar naar een andre server in buitenland met taal keuze dr in deze shit niet leuk meer met deze trieste spelers van nl na jaren leer je echte spelers kennen ! zijn geen spelers maar gs wolven op naar buitenlandse server! ”

  • wanneer gaat er een merge plaats vinden ?

    WaZ - - Spel

    Post

    Quote from ratje281: “gewoon overstappen naar de UK server.. Hier is het al zown lange tijd dood en de nieuwe uni's binnnen 6 maanden.. Ben sinds kort maar verhuisd naar de uk server en speel daar nu met ruim 1700 spelers, dat is volgens mij een eeuwigheid geleden dat NL die cijfers haalde ” Dus omdat jij hier geband wordt moeten wij allemaal maar mee emigreren naar internationale uni's? Dit is nou precies waarom merges slecht voor ons zijn!

  • wanneer gaat er een merge plaats vinden ?

    WaZ - - Spel

    Post

    Quote from Goku Ssb kaioken: “Die merges dat niet komen hebben de spel kapot gedaan dat is duidelijk! Niemand moet afkomen met zijn goedkope zever het is gewoon zo! De uni s lopen leeg. Ja ik weet ook dat NL hier niets aan kan doen dus ik verwijt jullie zeker niets! Dit is jullie fout niet. Vind het gewoon een schande van gameforge zelf!! ” Geen idee wat je nou precies zegt, maar ik ben het er volledig mee eens! Schandelijk die merges.

  • Vectrex

    WaZ - - Algemeen

    Post

    Quote from Anuvinda: “Ik speelde ooit in Fornax. Daar speelde toen de beste ogamer die ik ooit heb gekend. Davyyy was zijn naam. ” Dit kwetst mijn gevoelens en eigenwaarde.

  • Vlootactiviteit

    WaZ - - Klachten en bugs

    Post

    Wanneer ik in de mobiele weergave in de berichten kijk laad het vlootoverzicht met recente gebeurtenissen niet, verder niet heel grote bug maar kan af en toe storend werken.