Search Results

Search results 121-140 of 432.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Quote from BeLikeMe: “Quote from ReWinD: “Quote from BeLikeMe: “exusses aan bieden aan jou ?? of om dat jij dat wil ? volgens mij niet echt nodig Laat de admins dit maar uitzoeken wel lachen al zijn fans in actie te zien of speelt er toch wel degelijk wat ? wat jullie met ze alle proberen weg tepoetsen ? ” het is normale normen en waarden hebben. Als je iemand beschuldigd wat vals blijkt te zijn dan zeg je sorry.Dat jij dat niet snapt kan ik begrijpen ” Laat dat maar aan de admins over!! zie jou…

  • Quote from BeLikeMe: “exusses aan bieden aan jou ?? of om dat jij dat wil ? volgens mij niet echt nodig Laat de admins dit maar uitzoeken wel lachen al zijn fans in actie te zien of speelt er toch wel degelijk wat ? wat jullie met ze alle proberen weg tepoetsen ? ” het is normale normen en waarden hebben. Als je iemand beschuldigd wat vals blijkt te zijn dan zeg je sorry. Dat jij dat niet snapt kan ik begrijpen

  • Quote from Independence: “Quote from fearlessz: “Gisteravond had een Bolder een aanval op Flame gemaakt.Het pull maatje van HT op marktplaats. Kan hier niets over zeggen natuurlijk want GF heeft dit ingevoerd dus totaal legaal. Ik krijg op Discord een Linkje met de slag die nu verwijderd is? HT post de slag en vervolgens( waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat menig allyleden hier wel op wilde reageren) gewoon weer verwijderd. Ik vind dit echt niet kunnen, dat hij maar zomaar besluit deze pos…

  • Dat een GO klaagt over een SGO openlijk op het forum laat zien dat er aardig onenigheid is binnen het team. Ik ga er van uit dat Fearlezz hier mee al naar de admin's is gegaan, en meerdere gesprekken heeft gevoerd met het team hier over voordat ze het op het forum heeft gezet. Als het klopt wat Fearlezz suggereert dan maak ik me zorgen om het team.

  • Stijging van mill punten !!

    ReWinD - - Spel

    Post

    Ik snap niet waarom we nog serieus in gaan op belikeme en bolder gaan.

  • Syrabi's Sig Shop

    ReWinD - - Thuisplaneet

    Post

    @Syrabi dit ziet er zo cool uit!!!!! DANK JE WEL!

  • Left 4 Dead 2

    ReWinD - - Thuisplaneet

    Post

    De oude Left4Dead games. Dit kan ik me nog herindelen als lache, gieren en brullen XD. Ik doe zeker mee, we spelen al vaker wel left4dead of vermintide 2 met veel succes. Hoe groter de groep hoe beter.

  • Expo nerf

    ReWinD - - Algemeen

    Post

    Hou er wel rekening mee dat de piraat expo alleen winst gevend is in een server waar de deut factor 0.5 is. Alleen in Zagadra, Japetus en Deimos in Nederlandse servers hebben een positieve ROI.

  • Syrabi's Sig Shop

    ReWinD - - Thuisplaneet

    Post

    Hoi Syrabi, Ik zou ook graag een sig willen hebben, 1. Het plaatje (of meerdere) die je verwerkt wil hebben. uhdpaper.com/2019/10/ekko-true-damage-4k-51400.html - Zijn lichaam is te groot voor de banner. Kan er geknipt worden tot de duim van zijn linkerhand? - In de foto zie je ook dat er soort strepen door zijn lichaam gaan. Kan je dit ook rond om de foto doen? 2. Naam van het lettertype of een omschrijving van een lettertype. - Ik heb niet echt een naam voor de letter type maar als het de zelf…

  • Discussiedraadje merge 2020

    ReWinD - - Algemeen

    Post

    Slotje in 3 2 1

  • Discussiedraadje merge 2020

    ReWinD - - Algemeen

    Post

    Quote from BeLikeMe: “Quote from Lord: “Correct, zodra we ons aanmelden om teamler te worden, weten we waar we aan beginnen. Je hebt dan ook antwoord gekregen op de vragen die je stelde. De antwoorden staan je echter niet aan (maar dat wist je al toen je de vragen ging stellen) en vervolgens ga je verder om je gelijk proberen te halen bij personen die daar niet over gaan. In dat geval weet jij ook waar je aan begonnen bent. Inmiddels loop je al een tijdje mee en vraag je gewoon naar de bekende w…

  • Discussiedraadje merge 2020

    ReWinD - - Algemeen

    Post

    Quote from Ruimtevaarder: “Quote from Syrabi: “Nou, het verplaatsingsitem deed niet wat het had moeten doen. Het had wereldwijd moeten checken of iemand waar dan ook ter wereld binnen de top 20 viel. Als dat zo was, kwamen alléén die opties naar voren. Maar dat was dus niet hoe de praktijk werkte. Er werd alleen naar NL gekeken. En als je in NL overal binnen de top 20 viel, kon je dus alle uni's kiezen. Toen dat bekend was, is het verplaatsingsitem uit de handel gehaald om meer schade te voorkom…

  • Nieuwe forum universums

    ReWinD - - Forum

    Post

    De merg is nu gelukt (grotendeels). Wanneer worden het forum aangepast?

  • Ichie

    ReWinD - - Ex teamleden

    Post

    Welkom

  • Discussiedraadje merge 2020

    ReWinD - - Algemeen

    Post

    Quote from Kikero: “Is er een cooldown (van 24h, zoals na herplaatsingen) na het gebruiken van de merge item? Wat belemmert mij bv. om in een oude uni al een ploffer klaar te leggen op bepaalde coordinaten, dan het item te gebruiken, en me plots naast m'n target te bevinden in de doel uni? 50€ om iemand te slopen, maar sommigen hebben het er wel voor over. ” Om een grote slag te maken met 75 miljard grondstoffen winst is 50 euro het wel waard:P.

  • Discussiedraadje merge 2020

    ReWinD - - Algemeen

    Post

    Quote from Sempi: “Kan iemand hier antwoord op geven? ” Het beste is om een ticket aan te maken man.