Search Results

Search results 21-40 of 198.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • bugs 13h - ..h

    ressiv - - Klachten en bugs

    Post

    koop iets in de winkel doet het .. maar in een andere melkweg kijken ? ho maar voor de rest is versie 8.5.0-pl1 volstrekt bagger! volledig onberekenbaar en instabiel

  • Aankomende update?

    ressiv - - Algemeen

    Post

    Quote from Independence: “Alliantie moet minstens 14d oud zijn. Aantal leden niet van belang. Na de eerste keuze kost het natuurlijk 500k DM….. GF.. :p ” gaan we weer heen met ongelijkheid... nieuwe ally starten gaat dus weer geld kosten wil je dezelfde voordelen hebben als de bestaande..waarom eigenlijk ?

  • Aankomende update?

    ressiv - - Algemeen

    Post

    Quote from Freakertje: “Die nieuwe 'Zonnestelsel Spionage' knop is echt vreselijk. Als je nu handmatig een zonnestelsel wilt invoeren, dan hover je in feite altijd wel over die knop, zodat er een tooltip getriggerd wordt, waardoor je het invoerveld niet kunt selecteren... Hover je te ver naar boven om van dat kreng af te komen, dan triggert je kristalopslag weer een tooltip die het invoerveld blokkeert... ” kost wat en dan krijg je ook wat zou een unicum zijn voor GF als het ook meteen goed zou …

  • Chaos universum

    ressiv - - Spel

    Post

    kortom ... de verloedering slaat met het oog op winstbejag flink toe bij gameforce ...

  • Chaos universum

    ressiv - - Spel

    Post

    uni bedoeld als cheaters opleiding en als testplatform voor gemene trukjes? kan dat dan niet in het GO en Team universum eridanus?

  • Quote from Freakertje: “Kom jij überhaupt nog bij de inventaris dan? Ik was 40 seconden verder eer ik iets zag... ” nu 8 sec bij het knopje in overzichtscherm ..... en 17sec voor openen winkel... maar het varieerd per dag

  • zijn wel meer vreemde dingen gaande nu... zo heb ik bij "de te activeren voorwerpen" een ingenieur token staan ! Ingenieur Huur ingenieur Duur: 1w In inventaris: 4 had er 5 ...1 geactiveerd maar geen week erbij in off. schermpje Ingenieu

  • Quote from Klapstoeltje: “Haha ik snap je hoor, maar ik had hem persoonlijk niet geplaatst xD that's all i'm saying maar wel leuk om te zien dat er ondanks Chizo toch nog andere leuke vloten rondvliegen hier ” loll klinkt bijna dat je er ook een acc hebt XD... doe maar pm ingame ja er vliegt wel het een en ander rond ... chizo na ban nog steeds vi dus die komt niet meer on .gaat wss de graveyard in voor nieuwe uni waar ie wel in past.

  • plaatsing forum enkel en alleen voor de stats in deimos ...verder stelt het idd weinig voor geen super-skills.. maja 97,8 van alle slagen komen enkel voort uit stommiteiten van de verliezers toch ? rest ninja's maar dat is weer een ander dingetje

  • UniverseView

    ressiv - - Algemeen

    Post

    ahh okay ja dat heb ik uiteindelijk ook gedaan ...:-)

  • UniverseView

    ressiv - - Algemeen

    Post

    een bug? of verkeerde instellingen? bij mijn laatste rapport werd het ruimen van de reapers/heinen niet mee gerekend in de berekening ! versie 4.1.3 ( [TOT: 2.424.833.500] ressiv [Psycho] vs. Geologist Serpentis (A: 281.050.000, V: 2.143.783.500) - Hall of Fame - OGame.nl (gameforge.com))

  • toch maar es een defence -bashje gedaan werd toch wel veel wat er stond kon er nog wat winst uit slepen.. (helaas zit er nog een bug in deze converter wat betreft de reapers -ruiming moest het reaper ruimings rapport apart invoeren) Schoonmaak rapport voor puin op Van: Vloot Jouw Ruimer (20817 schepen) hebben een totale bergingscapaciteit van 364.297.500. In het bestemmingsveld xxxxx, zweven 205.695.500 metaal en 102.509.000 kristal in de ruimte. Je hebt 51.423.875 metaal en 25.627.250 kristal o…

  • *KNIP* ][Lord][ [22-05-21rond 22:35 uur] Dergelijke discussies gaan we dus niet aan in een draadje waar de waarschuwing word gezet. Neem contact op met de teamler in kwestie of diens leidinggevende. Tevens is dit off-topic.

  • wel gemeend excuus daarvoor rode draak ! verwonderde mijzelf over de toegevoegde waarde van enkel het woordje "pinned" die je zo graag gebruikt (te pas en te onpas) zal het nooooit weer doen Red Dragon @ 22-05/20:12 - Mocht je het niet eens zijn met een waarschuwing, dan kun je dit altijd bespreken met de smod. Trolling is niet de juiste manier en hiervoor ontvang je dan ook waarschuwing voor trolling

  • ~Red Dragon @ 20-05/23:21 - Post voegt niks toe en tevens niet toegestaan om alleen een post te hebben met een smiley. Hiervoor ontvang je dan ook een pre-warn voor spam/off-topic.

  • GL real live Dizzy next kan er vast nog wel een farm accountje bij gebruiken XD

  • Inactivity script vragen

    ressiv - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “ff opsomming van de antwoorden tot so far: Zit je vast in de GY uni; maak dan een ticket aan, en verwijs dan welk account het betreft, en waar je die naartoe wilt hebben. denk hierbij dat je niet in de top 20 in de doeluni mag staan, en dat de uni minimaal 3(?) maanden oud is (vraag hierover staat uit hoe oud een uni nou precies moet zijn) net zoals de vraag uit staat als je top 20 uit je originele uni staat, of je dan wel terug naar die uni mag. ” hmm hoe kan ik dan zien of…

  • Inactivity script vragen

    ressiv - - Algemeen

    Post

    hmm GF en logica ...heeft tot dusver nog nooit echt gewerkt! independence had beter moeten weten... Universe 4ressivTicket is geslotenDit ticket is behandeld door GameOperator * Ticket-ID: * 1105069 * * Onderwerp: * ban * * Server: * Spelersnaam: * Bijlagen: * Status: * Behandeld door: Hello ressiv You sent two messages on June 11th that were not in English. You know what you sent, I shouldnt have to paste them here. Best regards PinkFloyd * Antwoord van: PinkFloyd * * 2009-06-14 01:17:59 was ee…