Search Results

Search results 41-60 of 198.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Inactivity script vragen

    ressiv - - Algemeen

    Post

    vroeger kregen we nog een ban als we communiceerden in een andere taal ! nu is het allemaal ***engels ! GF en cohorten weer lekker bezig met de dikke middel vingers!

  • Polaris Rang 1 Account

    ressiv - - Algemeen

    Post

    Quote from KoekieMonster: “Uitleg hoe dit in Polaris terecht is gekomen zou ondertussen best wel gewaardeerd worden. 1 [SKANK] DestroyTh... (2.397.930) (v) 710.578.260 ” net als in deimos met chizo (nu geband) ! veeel exusses en onmacht van team .... dus gwoon policy van GF om de topranks te beschermen door ze toe te laten in uni's onder hun stand ! dus GEEN corruptie en zeker geen geldkwestie hihi

  • wss was dit de aanleiding ? Hop, Hop en Weg! Stuur een vloot uit met een totaal van 15.000 x interceptor Vooruitgang: 15.000/ 0

  • Zag mooi op tijd 15.000 ic's op mijn raidvlootje aankomen dus toch maar de main ervoor kunnen gooien met gunstig resultaat.. en zowaar het puin ook nog binnengeharkt De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [Jig Saw] ________________________________________________ Interceptor 15.000 _________________________________________ Verdediger ENIGMA [USO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 11.001 L…

  • Toch zonde dat Fluttershy dit hoogstandje op de nr100 in ranking niet wou plaatsen uit medelijden voor mij heb er totaal geen problemen mee gecrascht te worden door de nr 3 in eridanus sedert ondergetekende het flut acc in eridanus wat aan het oppeppen is maakt ie flink jacht op mij jammer genoeg vond ie toch een gaatje XD het puin heb ik kunnen ruimen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [Jig Saw] ____________________…

  • hopelijk maake de ags alles goed voor je wordt die ook gepost?

  • oeps.. ags in uni 3 en onderwijl gecrasched worden.. sneue bak GLRB shadowre have fun met winst

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    meteen ban geven genereerd meer inkomsten dan ff informeren wat er loos is immers de meesten kopen DM/week dus minimale ban ook een week kassaaaaaaaaaaaa en GF zal zeker wel een quota hebben voor inkomsten...

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    Quote from Azenomei: “Dus wat, als je een itje wilt raiden waar veel GS op ligt, eerst een GO contacten. Dan krijg je na een paar uur nog steeds geen antwoord en is alles weg door iemand anders. Heldere regels hoor, goed gedaan. Ik bedoel "goed gedaan". Pas trouwens wel op allemaal, als je te negatief bent krijg je een warn voor "provoceren". ” je bedoeld dat je dan gesensibilseert moet worden via ban's?

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    ohh het voldoet aan de 1/20 regel ? haha complete idioterie

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    het alom geprezen Team geeft uiterraard een niet thuis reactie bij vragen daaromtrend verwijzend schouderophalend naar GF.. bah bah bah

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    Bij deze stel ik dat GF het normaal spelen vlg. hun regels in Deimos onmogelijk heeft gemaakt door het toelaten van de uit UNI 3 gemigreerde Chizo acc.. het zou een strategisch spel moeten zijn waar gelijke kansen zijn om te groeien dit is met de laatste merge onmogelijk gemaakt daar getuige de punten : * 1 * ea5bf2cc93e52e22e3c1b80c7f7563.gif * Chizo (16.063) * * 3.339.071.166 * 2 * ea5bf2cc93e52e22e3c1b80c7f7563.gif * [Psycho] ressiv (3.612.878) * * 152.821.955

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    Quote from Legend.bdr: “Dus omdat er geld in zit mag je iemand niet bannen en krijgt hij een andere behandeling dan de niet dm gebruikers. Lees de regels en dan zie je dat het niet mag. Niet excuus gaan zoeken als het gebeurt. ” ehhh het is denk ik algemeen bekend dat de DM grootverbruikers en mega acc bepaalde voordelen genieten dan de gemiddelde speler dat krijg je als de "slagers hun eigen vlees moeten keuren " getuige de geplande vlucht van chizo naar het vredige deimos... als voorbeeld zola…

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    naar eer en geweten had ik GEEN contact met de hogere speler voordat ik de gs uit nood dumpte om aanval op eigen planeeet te vermijden . toen ik zag aan een rood driehoekje dat het itje gespyed of aangevlogen werd heb ik er nog de helft van de gs weg kunnen halen waarvan rapport in de box staat .. had de go ook kunnen zien ! heb daar geen falanx of wat dan ook !

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    grote vraag mag je dumpen op itjes ?????? als het antwoord daarop ja is is het nalatigheid van GF door transporten naar een itje niet te blokkeren

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    over schot metaal van itjes raiden ...te weinig vrachters en hoop satjes op planet .. en geen manen in bezit ...voor save ja dan wil ik een itje naast me als opslag te gebruiken ... iedereen had het kunnen raiden

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    yep volstrekt idiote situatie immers hoe moeilijk mag het zijn om transporten naar itjes onmogelijk te maken ?????/ dat GF hierin te kort schiet en rijkelijk met bannen gaat strooien heeft geen pas om vervolgens de kat bij de spelers neer te leggen getuigt van een willekeurige gemakszucht van het team bij mijn geval geen onderliggend onderzoek gepleegd en/of navraag gedaan 1 berichtje was genoeg geweest nu fikse schade voor mij door aangekochte DM vanwege de beloningen die ik nu misloop ! vanweg…

  • gevaarlijke I'tjes

    ressiv - - Algemeen

    Post

    onlangs een pushing ban verkregen daar ik op een een beginnend acc in eridanus overtollig metaal had gedumpt op een onbetekenend I-tje om het snel weer terug te halen helaas was het kennelijk ontdekt door een hoger geplaatste speler (phalanx/toeval ? ) die het weggeraid had 2 dagen erna.. met tot gevolg een pushing ban er is toch geen verbod op transporten naar een itje mits lager geplaatst .. het zou anders een bloedlinke zaak worden om itjes te raiden loop je ongewenst tegen een ban aan een an…

  • Hoe is het nu met Kreela

    ressiv - - Algemeen

    Post

    Drink Drink Drink (The Drinking Song) - YouTube

  • Hoe is het nu met Kreela

    ressiv - - Algemeen

    Post

    waarvan acte en verder naar de orde van de dag Kreela GLRL