Search Results

Search results 561-573 of 573.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Veilingmeester

    Yoshi - - Spel

    Post

    Quote from dutchpride: “toen ik net begonnen was werd mij door een vriend aangeraden om een tool te gebruiken die een waarschuwing geeft als de laatste 5 mins van de veiling liepen en ook bij de laatste 30 seconden dacht ik.... ” Normaal gezien worden volgens mij alleen tools en script toegevoegd op deze lijst die het makkelijker maken om te spelen en dus niet om het makkelijker te maken om punten te behalen. Een tool voor aflopende veilingstijden lijkt mij dan ook niet toegestaan aangezien dit …

  • Nvm, ik zie het staan, bij tech info, heb je inderdaad gelijk in prntscr.com/gbq1s1

  • Weet niet waar je dit ziet staan? Bij mij staat er gewoon: "er level 30%, voor: Interceptor, Vernietigers, Sterren des doods, Slagschepen, Bommenwerpers (vanaf Lv8)"

  • Rechten voor Likes

    Yoshi - - Forum

    Post

    Likes kunnen nog steeds worden gegeven onder het topic van de introductie van GO's. Dus de comment van Rey klopt niet geheel.

  • wanneer gaat er een merge plaats vinden ?

    Yoshi - - Spel

    Post

    Eventjes Ontopic : In de UK servers werd er gesproken door de spelers over een merge dit jaar nog, als dit waar is zou er waarschijnlijk ook een merge plaatsvinden in de overige landen, omdat dit meestal gelijktijdig gebeurd

  • WCF veld tijden registratie

    Yoshi - - Klachten en bugs

    Post

    Heb je het via een andere browser geprobeerd, of geeft dit het zelfde resultaat?

  • Kruisers VS ster des doods

    Yoshi - - Spel

    Post

    Quote from Anuvinda: “Koloboten komen ook niet door de grote schildkoepel heen heb ik ondervonden. ” Moet je ook een keer wat anders bouwen om mee te raiden i.p.v. je kolobootjes

  • Toch het i'tjes account, sorry hierbij toch geen interesse, had verwacht dat het wat meer op pijl was en minder def

  • Account gezocht

    Yoshi - - Account gevraagd

    Post

    Heb nog een mineraccount van alligenoot in uni wasat Staat onder de naam Zwarte Piet

  • Wat meer informatie graag? Mijntjes planeten spreiding? Anders wil ik hem wel hebben

  • Missie systeem

    Yoshi - - The Docks

    Post

    Ben het eens met flugel, kan je net zo goed gewoon de hele dag i'tjes gaan farmen als de beloning niet hoog is

  • Wasat # 48 Miner

    Yoshi - - Account trade Archief

    Post

    Account is een miner plaats 48, 3 dagen in v-mode nu, is een account van iemand in de alliantie die gestopt is, Mijnen allemaal rond hetzelfde, samenstelling weet ik niet precies kan wel navraag na worden gedaan 7 planeten liggen in m3 in 3 verschillende stelsels naast elkaar op plaatsen 7-9 1 planeet in 1e Melkweg en 1 planeet in 2e Melkweg. Planeten in 1e en 2e Melkweg hebben een maan net zoals 1 planeet in Melkweg 3 Staat niet al te veel def 140mil (over alle planeten), zo goed als geen vloot…

  • Maanvernietiging bescherming

    Yoshi - - The Docks

    Post

    Je moet echter ook rekening mee houden, dat als je vol fleet je normaal niet met 1 maan bezig bent maar met meerdere, zolang je goed en veilig saved is kans klein dat al je manen in 1 nacht worden vernietigd