Search Results

Search results 981-1,000 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Yakini #185

    Hysteria - - Account trade Archief

    Post

    is vergeven, mag gesloten worden.

  • Yakini #185

    Hysteria - - Account trade Archief

    Post

    Leuk Beginners accountje #185 Zeven bolletjes waarvan er bij twee een maan zit. 253.454 (plaats 185 van 504) Meer info of wil je hem hebben, laat het me even weten.. The Script 8-2-18 19~ -- Slotje

  • Algemene WW offtopic

    Hysteria - - RP & WW Corner

    Post

    Ik als beginner vind het lastig als er veel speciale rollen zijn. Het is niet dat ik te lui ben om te lezen, maar wat voor de ervaren spelers vanzelf sprekend is, is dat voor mij niet. waarschijnlijk is dat gewoon een kwestie van doen maar als er gelijk dan 3 kampen komen, dan gaat het denk ik voor mij wat te snel:P En als je er gewoon niet uitkomt wat iets doet of het niet helemaal juist snapt dan is het gewoon lastig...

  • Algemene WW offtopic

    Hysteria - - RP & WW Corner

    Post

    Quote from Anuvinda: “Bij triple side zou ik geen newbie laten hosten ” of laten spelen....ik vind dit al moeilijk zat:P

  • Kijk dat soort dingen wist ik gewoon niet...

  • Omdat ik had gedacht dat hij wel gelunchd zou worden.....

  • als leek even misschien een stomme vraag, maar waarom worden er meer mogelijke rollen gegeven dan er daadwerkelijk zijn?

  • /me snapt niks van al die rollen.....

  • Ik heb niks te verbergen. Maar waarom jij leeft is ook nog een raadsel. De beschermengel was er al uit voor jij claimde ziener te zijn dus welke rol zou jou dan hebben beschermt? Tevens kom je pas 10 minuten voor de stemming met de wijsheid dat Timmit een wolf is. Wie zegt dat jij niet de sjamaan bent. Ik bedoel je offert 1 wolf op en wij volgen als makke lammetjes. Een andere reden is dat je wel ziener bent maar een relatie hebt met een slechterik. Dan maakt het je niet uit wie er sterft want d…

  • Omdat jullie gewelpt zijn, zijn jullie goed? Die snap ik niet helemaal, dat zegt toch niks? Dan kan je toch net zo goed een wolf zijn?

  • Dat is een stevige claim, maar er kan ook een sjamaan in zitten? Dus je kan ook ons ook op het verkeerde been zetten? Maar gezien ik vind dat Timmit erg makkelijk is met zijn beschuldigingen ga ik met je mee. Wat betreft de welp zie ik een paar opties. Het hangt er een beetje af of er iemand gewelpt is? Mijn gedachte gaat een beetje uit naar de wat stillere zoals wish, yoshi of Naatee en robendinho. Ik geloof dat ik nu zo ongeveer iedereen in het spel heb genoemd:( Als er iemand is gewelpt dan n…

  • Hoe cool is dit? Ik ben natuurlijk niet zo heel ervaren in het BM zijn en sta open voor advies, maar nu heeft in elk de goede kant een goede kans. Ik vraag me alleen wel wat af betreft de bm stemming. Ik wil uiteraard geen dictatuur hier, maar ik vraag mij af waarom Villian zijn mening herzien heeft? Hij stemde op wicked, hij was beschermengel, en helaas ons ontvallen, maar ik vermoed dat hij op hem heeft gestemd om niet zijn ware gedaante te laten zien. Hij wist dat hij ging sneuvelen dus kijk …

  • Quote from Wadloper: “#firstpost Wordt ik daardoor BM ? ” Nee. Gezien de vorige ronde is gebleken dat een bm die niet meer dan 5 woorden kan tikken geen goede optie is, lijkt me dat de volgende bm meer dan 5 woorden moet kunnen tikken. Ook heb ik vorige ronde een beetje de kat uit de boom gekeken en mij laten leiden door wat er werd gezegd. Dat altijd de bm de eerste ronde eruit gestemd word blijkt niet waar dus, ik was het slachtoffer. Om dit deze ronde te voorkomen, want deze ronden wil ik een…

  • WW 128 - Plain und Simple!

    Hysteria - - RP & WW Archief

    Post

    1 Yoshi 2 Hysteria 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

  • WW 127 Back 2 Basics ( again^2)

    Hysteria - - RP & WW Archief

    Post

    Het ging al fout om mij eruit te stemmen natuurlijk, dat brengt gewoon ongeluk:P Wel jammer dat die eerste in de middag was, want daar had ik me ook in vergist, niet dat mijn stem wat had geholpen:P Nog een keer?

  • Yoshi

    Hysteria - - Ex teamleden

    Post

    Welkom Yoshi, je weet wat je als eerst neerzet telt... Veel succes met mij en je trial!

  • beetje jammer dit:P Ik was werkelijk waar in de veronderstelling dat ik nog de tijd had tot 22 uur...is irritant wisselende tijden...

  • ehhh ik ben heel erg voor vrouwen op invloedrijke posities, maar heb helemaal nergens gezegd dat ik dat wil zijn. Ik ben dan wel nieuw maar niet helemaal van gisteren:P

  • Quote from Yoshi: “Quote from Robbendinho: “Quote from Yoshi: “Als NEWBIE hier, zou ik graag Hysteria willen nomineren als BM ” is dat je medewolf? ” Was dat maar zo :(, ik weet niet eens zeker of ze wel eens in mijn team zit ” Ik ben in elk geval nieuw dus misschien een beetje lief zijn....please?