Search Results

Search results 21-40 of 101.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • 047d3a96488d13de7c02cf2634bdf2a6.png Bon, sinds gister, net voor of tijdens de attackblock is er bij ons in de ally een spiobericht gedeeld. Nu kan ik (of niemand in de ally) dat bericht zien en blijft dat tandwieltje draaien, alsook blijft er natuurlijk een '1' staan bij berichten. Wat sch*tirritant is. Cookies al gewist, in uit loggen doet ook niets, gewacht tot na de 'update', verandert ook niks.

  • down.... alweer

    Trucker - - Klachten en bugs

    Post

    Feest! Niet echt, alleen blij dat ik niet de enige ben.

  • GF heeft het in mijn geval opgelost, nadat ik dus de transactie referentie had doorgegeven. Soit, int kort : de transactie die gedaan wordt bij de aankoop van DM (beginnend met een w, gevolgd door 9 cijfers) NOTEER DIE ALTIJD is mijn advies. Ikzelf had dat niet gedaan, zal dat in de toekomst wel doen. Heb hun de referentie van mijn bank meegegeven, beginnend met een c. Iets anders vond ik niet meer terug, maar blijkbaar hebben ze het zo toch kunnen oplossen. (2x 99€ van mijn rekening, ipv 1x) Da…

  • Beste Trucker, Thank you for contacting us. Our records indicate that your order has not yet been processed. To obtain further information on the status of your purchase, we recommend that you get in touch with Paymentwall support. You can reach them via the following options: * Antwoord van: Ringkeeper * Beoordeel dit antwoord * 2023-03-06 13:03:13 Ok, WTF moet ik hier mee??? Ik heb nog nooit van men leven met die Paymentwall support te maken gehad. Heeft ook niks met ogame/GF te maken. Ik word…

  • Bon, gisteren met de 100% actie DM aangekocht voor 99€. Volgens de website was de aankoop niet gelukt, dus doe het nog een keer. (2x 99€ dus) Aankoop niet gelukt. Half uurtje later was er nog steeds geen DM te zien. Nu zijn we 15u verder en ik heb nog steeds geen DM ontvangen. Ondertussen ben ik mijn rekening gaan nazien, daar is 2x 99€ afgeschreven. Normaal gezien staat die DM er bij mij instant op, dit keer dus niet. En ja, ik heb al een ticket aangemaakt, met deze post wil ik zien of er (buit…

  • We (DEMA) krijgen al eens een tik(je) tegen, soms, heel soms, delen we ook eens een tikje uit. Moest mw over, na een tip paar uur geleden, dus vandaar ff stof van de snellere scheepjes gehaald en een klein uurtje later zat deze in men inbox. Roeien met de riemen die je hebt zeggen ze dan. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [DEMA] ________________________________________________ Kruiser 50.000 Interceptor 60.000 ________…

  • Quote from Lord: “Een oorlog stopt automatisch na 30 dagen non-activiteit (geen reacties in de CR-thread voor 30 dagen). ” Laatste slag in deze boeiende 'oorlog'... Quote from Zippy: “De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: ” Zo, bij deze verklaar ik de oorlog voor beëindigd. Doeg

  • Toekomst van het board

    Trucker - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “Natuurlijk willen we onze Nederlandsche nationaliteit behouden, maar verwacht we in de nabije toekomst niet veel keuze meer zullen hebben ” Vergeet die 'enkele' Belgen dat hier ronddwalen ook niet. Eigen .nl board dus! Het is voor sommigen al moeilijk genoeg deftig Nederlands te spreken. Wat denk je dat er gaat gebeuren op het .org board? Wordt er niks meer gepost door de .nl community.

  • Uit VM. 'Laten' raiden voor belachelijk hoog aantal deut In VM. Tjah.

  • @Jillian Ik schiet niet op jou, maar : Dus omdat een klein(?) deel van de gamers expo winsten pakten die niet normaal zijn moet de rest er maar aan geloven? Ik snap het langs één kant wel dat dit niet kon, maar hier straf je dus de overgrote meerderheid van de spelers mee die het op een 'normale' manier doen. Jammer... Ben er trouwens nog altijd niet uit wat nu de beste combo is om het max aan puin uit die gevechten te halen. (20 om 20 metaal / kristal) 20mil metaal heb ik altijd, 20mil kristal …

  • CAPS AAN VOOR DIT : AWOERT! En weer uit voor een normale *kuch* reactie. Wat is dit voor onzin eigenlijk? Zit al sinds de invoering van die expo's op een vrij normale manier expo te doen, iets wat iedereen trouwens kan. Je moet er je vloot wel een beetje naar schikken (in mijn geval ruim veel KV en LG) Doe geen expo met een bak vol ic of weet ik veel wat (wat ieder zen goed rechts is te doen, nog meer winst als het niet fout loopt), maar dit is gewoon je reinste spelbederf. Ik hoor ze al komen d…

  • Bedankt Wombie (hier en ingame) voor de update van de update. Had zelf een mail gestuurd naar RiV, net mail van gekregen dat hij de tool heeft geupdate, zal die persoon ook een bedankje sturen. Voor mijn part mag hier alvast een slotje.

  • Quote from Lord: “Vandaag 14 juli is update versie 8.7.4-pl3 op de servers geplaatst. Er zijn geen zichtbare veranderingen. ” Hmm, kop in grond, geen zichtbare veranderingen? Spyen werkt niet naar behoren (ok, met add-ons) Berichten verwijderen gaat moeilijk. Maar anderzijds is het spelen zonder add-ons al niet prettig, als je die gewoon bent. Ik ga er mijn handen niet voor in het vuur steken, maar hoeveel zouden er spelen zonder die toevoegingen? De mensen die ze niet kennen misschien, die wete…

  • Spioneren vanuit inbox en in mw werkt niet meer met AGR aan, Zet ik hem uit, dan gaat het wel weer (doch minder snel/makkelijk als met AGR aan) Foutmelding : Er is een fout opgetreden. Weet niet of ik nu andermaal de enige ben, dan hoor ik wel wat de mogelijke oplossing is. Cookies reeds gewist, AGR dus uitgeschakeld (dan gaat het wel, maar irritant langzaam om 120 i te (her)spyen Geen idee bij wie ik hier moet aankloppen, gezien het feit dat de laatste update (bij mijn weten) van 23 december 20…

  • Winkel stuk?

    Trucker - - Klachten en bugs

    Post

    Even geprobeerd via mobiel en daar werkt het idd wel, zal wel iets zijn a la : verwijder je cookies eens... Thx Ik gebruik dus chrome (op de pc) Zal men koekjes eens wissen. (zondagavond anders zijn mijn stats verkl**t ) Kleine toevoeging, de items activeren werkt dus ook niet. (niet op de pc, wel op de phone)

  • Winkel stuk?

    Trucker - - Klachten en bugs

    Post

    Als je een item (enfin, als ik) uit de winkel wil kopen (bv maankans om maar iets te zeggen) Je kan er wel op klikken, maar het 'tandwiel' blijft draaien, zodoende dat je het item (geen enkel) kan kopen.

  • Paasevent 2022!

    Trucker - - Algemeen

    Post

    C11 F14 H3 Trucker uni3

  • Quote from Dizzy: “wat een vuile naaistreek. Rebuildse courage. ” Dan ken je DDD en zen maatjes nog niet goed zeker? Dit is voor hen dagelijkse kost.

  • Doeluni niet te kiezen

    Trucker - - Spel

    Post

    Kan zijn dat ik iets mis, of overgelezen heb ofzo. Maar ik kan met mijn Eridanus acc enkel naar Zagadra en niet naar Deimos? Heb nochtans geen acc in Deimos, wel in u3. * Punten: * 40.633.548 (Plaats 12 van 76) Nu is mijn vraag uiteraard, waarom? Heb ik voor Deimos dan teveel punten? Groep: - Exodus: Eridanus (131), Hyperion (134), Japetus (136), Libra (138), Merkur (139), Nusakan (140), Oberon (141), Polaris (142), Quaoar (143), Rhea (144) - Doel: Universum 3 (3), Zagadra (126), Deimos (130) 4d…