Search Results

Search results 101-113 of 113.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • nieuwe acer laptop.

    dutchpride - - Algemeen

    Post

    dam Wombie klinkt logisch weer wat geleerd

  • nieuwe acer laptop.

    dutchpride - - Algemeen

    Post

    over een zwarte vlek zijn de meningen nog wel eens verdeeld, jaren terug zouden ze jouw geval dode pixels hebben genoemd, en die kun je softwarematig verwijderen. toch zullen de meeste tegenwoordig al snel zeggen dat je scherm stuk is, ik heb echter alleen maar van deze probleem mogen horen en nooit zelf meegemaakt. dat het alleen op hotmail.com is zou ik eerder voor dode pixels gaan, maar ben ik meer thuis in software dan hardware in dit geval.... het beste wat je kunt doen is gewoon op een sit…

  • U3 mijner gevraagd

    dutchpride - - Account gevraagd

    Post

    Succes maatje Hopelijk vind je meer uitdaging in u3

  • Aantallen boosters

    dutchpride - - The Docks

    Post

    Quote from blaargh: “Sterker nog, met DM is het net zo lastig om bijv grondstof boosters te activeren. Als je op al je 10-15 planeten 3*30% boosters voor een jaar wil aanzetten, dan heb je er een beste dagtaak aan. Stuk voor stuk moet je dan namelijk "Koop en activeer voor X DM" doen. En dan de volgende en dan de volgende. Voor een enkele booster is dat al 52x. Voor 3 boosters 156x. Voor al je bijv. 12 planeten dan al 1872x dat je iets moet kopen en activeren. DM uitgeven wordt je hier soms echt…

  • Aantallen boosters

    dutchpride - - The Docks

    Post

    deze mag er zeker komen. zal voor de mensen die het met boosters moeten doen ipv DM enorm schelen!

  • ga op je mobiel naar opties en zoek daar voor de optie: toon mobiele versie dan kan je hem wel gebruiken.

  • off topic: Lol Nice Name on topic: maar je hebt inderdaad gelijk vannacht liep er nog een timer en die is er ook mee opgehouden,en idd bij mij kost die ook 3,5k DM .

  • Rechten voor Likes

    dutchpride - - Forum

    Post

    Goed idee ik mis hem nu soms al!

  • Chat berichten

    dutchpride - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Demon: “upe heb het gevonden knopje aktieve chat aanvinken en was in orde ps Anuvinda me tech's zijn hoger ze net als me vloot :-p ( kan toch niet me vloot vrijgeven aan de concurentie hier in draco ) ” .... en ik maar druk aan het Simmen

  • Help, mijn account is verdwenen.

    dutchpride - - Spel

    Post

    Wat ik best dom vind aan dit alles is dat verkregen Donkere materie als laatste wordt op gemaakt..... als ik ergens kortings-bonnetjes heb dan maak ik die eerst op voor ik mijn geld besteed..... ( oke eigenlijk let ik nooit op kortingen ) maar jullie begrijpen wat ik bedoel. stel Redstar ging er van uit dat er nog DM (gekochte) op zijn account stond dan had zijn account niet verwijderd hoeven worden, als de gratis verkregen DM als eerst word opgemaakt. Stel dat anders gewoon in en voorkom voor h…

  • Veilingen Updaten

    dutchpride - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from discordia: “Wat zitten jullie toch te miepen over dat iemand 6x de veiling verhoogt voor je kan drukken. Als je gewoon zelf 10k meer bied moet hij 10x drukken,en als hij dat redt bied je 20k meer ” miepen is het niet echt, legde een beetje uit hoe hij bied.... snap ook niet hoe je dat er uit halt.... mja zal wel meer over jezelf zeggen, sws doet iemand dat bij mij dan bied ik gewoon gelijk een paar mil hoger dan heb je de kans dat hun als nog verhogen door dat hun snel +1000 klikken e…

  • Veilingen Updaten

    dutchpride - - Klachten en bugs

    Post

    whaha ik vind het echt Geniaal XD al moet ik wel Zeggen dat ik in Draco ook wel aardig ver kan gaan met de veilingen voor ik echt actief was in u3, dacht ik altijd van ik ben best wel gierig op de veilingen, maar toen kwam het of niet het hij nja misschien toch het..... Flexie ..... als ik me bod met 1000 verhoogd had had hij me al gelijk overboden en voor dat ik mijn counter bod met 1000 kon doen had hij hem al 6x met 1000 verhoogd XD toen was ik echt opgelucht en dacht gelukkig dan ben ik nog …

  • Wish2Die

    dutchpride - - Ex teamleden

    Post

    Gefeliciteerd