Search Results

Search results 21-40 of 937.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • nom nom nom een oud "vloot verdubbeling" buggje nom nom nom

  • als die toch zoveel dm enzo erin gooit, waarom probeert die nooit een dm ninja?

  • Ticket

    Jillian - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Bolder: “Al veel eerder verwacht dat de * aangever * zich zou melden. Jou uiteenzetting kan gemist worden, je hebt geen enkele functie hier in ogame, behalve die van lulletje rozenwater als zgn hulpje en uitlokker ! ” Dit is dan ook een openbaar topic waarin je je beklag doet. Iedereen mag hier op reageren. inclusief ik. Als je niet wilt dat ik erop reageer, houd het dan lekker in ticket Dat ik vind dat jij klaagt om te klagen, is een ander verhaal; ik heb hierboven zo simpel mogelijk…

  • Ticket

    Jillian - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from I Am Gonna Kill: “Ik ben mijn Yildun account al ruim 6 maanden kwijt omdat ik er niet in kan door een bug meerdere malen aangegeven dat t door de alliantie bug kwam, toen hebben ze t paar maanden vol gehouden om te zeggen, dat het niks met de ally te maken heeft, heb 1 maand terug toch nog maar een screenshotje gestuurd en toen zijden ze dat zal t probleem wel zijn hun zouden t door sturen niks mee gedaan en niks meer over gehoord, dus bolder ik ben t met je eens, het lijkt onderhand …

  • Discussie: Welke specs nieuwe uni?

    Jillian - - Algemeen

    Post

    - War/Peace/Halt: 0x of minder - Eco: x0 of minder - Onderzoek: x256 - Galaxies: max. 1 - AGS: on - Spio's met laadcapaciteit: on - Deuterium consumptie: 250% - Lege & inactieve stelsels: on - Defense into debris: 60% - Deuterium in debris: on - LF: on

  • Discussie: Merge 2024?

    Jillian - - Algemeen

    Post

    I don't care what happens zolang we maar niet bellatrix verliezen.

  • keidikke hit, Fijn dat de 'Anuv' weer wederkeert.

  • bijna 3 dagen verder, manoman wat is x1 alles toch ouderwets traag

  • Quote from Bolder: “Quote from Willy: “Niet zo zeuren Jillian, gewoon spelen ” Zeuren en kritiek staan nu eenmaal vetgedrukt in zijn woordenboek.Spelen of niet spelen zou William Shakespeare roepen Dus???? ” Zeuren is het enige wat bij jouw op de dagbesteding plaatsvind

  • Quote from paul-maximilianus: “Als deze uni ooit moet mergen is het met een uni die over 10 jaar pas opent. ” En dan moet je hopen dat dat een low speed uni is, want als het een x5 uni ofzo is dan is die met 1 jaar deze uni al voorbij

  • Quote from n00b: “max voor verschillende settings. ” het heeft de setting al, alleen x8 ipv 2 graag Is overigens een setting die in alle uni's wel verhoogt mag worden tzt. Daarbuiten zit ik momenteel op mijn " gameforge is kut" stoel. Bolder, jij moet nog even wachten voor je weer aan de beurt bent.

  • Quote from n00b: “Dat kon blijkbaar altijd al, het moet alleen een (hele) meervoud zijn van eco snelheid. edit: Europa had ook al een non-2x onderzoekssnelheid ” oh poll voor wijzigingen incoming voor oude universa? buiten levensvormen mag bella ook wel x80 onderzoekssnelheid krijgen. Aaaanyways, waarom de keuze voor "dikke stront door een dun rietje" snelheden?

  • (Hidden Content) Quote: “Onderzoek: 8x ” Betekend dit dat tegenwoordig onderzoekssnelheid meer dan x2 de economiesnelheid kan zijn?

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Jillian - - Spel

    Post

    image.png

  • Valse beschuldiging

    Jillian - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    gewoon niet meer spelen om te stijgen. alleen maar inloggen, raketjes bouwen, ze deff mollen en satjes bashen Oog om oog tand om tand irriteer m totdat die het helemaal zat is En dan kan je het spelletje spelen

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from Jillian: “Pot verwijt.... Jouw betoog is niet veel beter, we hebben het hier sowieso niet over ogame wijsheid, maar over commercieel inzicht. Ei. ” Sorry, maar volgens mij had ik geschreven : ik wacht wel op antwoord van een Teamler en niet van een snotneus. ” Ik ben wel teamler! echter niet voor gameforge Ps. Ga wat nuttigs doen met je tijd, want hier op het forum lopen rondhangen met niets vervullende posts is echt een trieste bedoeling van je tijd. ik doe dat op…

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from Jillian: “pot verwijt... ” Begin doodziek te worden van je * betoog *Jij denkt echt de ogamewijsheid in pacht te hebben. Een simpele speler die nauwelijks slagen maakt en zich zelf God noemt, sorry, maar dan neem ik je niet voor vol aan Dus nogmaals ik wacht wel op antwoorden van Teamlers, als die al iets te zeggen hebben..... ” Pot verwijt.... Jouw betoog is niet veel beter, we hebben het hier sowieso niet over ogame wijsheid, maar over commercieel inzicht. Ei.

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Bolder: “En hoeveel hebben die zgn innovaties gebracht ? ” Dit is geen innovatie, dit is al een ding sinds 2010 ofzo. .nl is alleen heel lang "gespaard" gebleven, maar voor Ogame in het algemeen was dit zeker al het geval Quote from Bolder: “Servers waar bijna niemand speelt ? ” Dit heeft eerder te maken met gebrek aan innovatie... Quote from Bolder: “Ogame in deze is niet meer te redden, kijk eens naar klonen waar gem 750 spelers, ook na maanden. spelen. ” Waar hetzelfde begint te ge…

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Courage: “Quote from Hysteria: “Quote from Freakertje: “Las ik recent niet ook ergens dat ze een paar universa hadden overgezet en dat die universa nu zo ongeveer helemaal onspeelbaar waren geworden door de vele bugs en andere ellende (in net Nederlands verwoord: completely fucked up)? Dus vooruitzicht: verwacht het maar niet al te snel. ” Klopt als een bus. De uni's welke zijn overgezet lopen nog altijd niet heel soepel. ” Via opties > uitgebreid , kan ik mijn account kopiëren naar t…

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Bolder: “Waarschijnlijk is het woord cultuur niet voor iedereen hetzelfde. Dus wacht ik gewoon op een bericht van een teamler die antwoord op Jelle ” Dus ?????? je kan hier wel allemaal rare dingen roepen, maar waarom zou er nu "cultuur" bewaard moeten worden terwijl dat in het verleden ook niet gebeurd is toen redesign kwam? er is voor gameforge, (en de spelers) geen positief punt aan het verschillende versies van het spel in stand houden. Hoe gaan ze dat doen met toekomstige merges?…