Search Results

Search results 661-662 of 662.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Wish2Die

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Bedankt mensen. Als teken van goede wil heb ik een gedeelte van de vragenlijst ingevuld :P. Met kleurtjes zelfs :O. Naam: Christopher Nickname: Wish2Die Woonplaats: Hoogvliet Geboortedatum: 29 – 04 – 1990 Lengte: 1.75m Kleur ogen: Blauw Schoenmaat: 42 School/werk: HBO Opleiding Technische Informatica / Software Developer voor een klein bedrijf Rook je? Nee Hobby's: Gamen, voetbal, spelen op elektrisch gitaar, muziek luisteren, met vrienden uitgaan Broers/zussen: 1 zus Heb je verkering/een relati…

  • Wish2Die

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Hallo mensen, Ik ben sinds vandaag de nieuwe trial GO voor Fornax. Mijn naam is Christopher, ik ben 22 jaar en woon in Hoogvliet (Rotterdam). Ik ben op dit moment een student Technische Informatica, moet nog anderhalf jaar voor mn HBO diploma. Buiten mn studie om ben ik op dit moment werkzaam als software developer binnen een klein bedrijfje. Hobbies zijn een beetje standaard denk ik, ik doe veel aan gamen (console en pc) en ik hou ook van regelmatig sporten (alhoewel dat de laatste tijd er niet…