Search Results

Search results 101-120 of 662.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Beste spelers, Een kleine update vanaf onze kant. De stemming is inmiddels afgelopen en de stemmen zijn ook inmiddels geteld. Helaas zijn er nog wat dingetjes die voor de zekerheid moeten worden nagelopen en naberekend en kortgesloten met onze CoMa, vandaar dat er nog geen resultaten hier gedeeld zijn. We willen niemand blij maken met een dode mus of juist bang maken met een wijziging die uiteindelijk toch er niet doorkomt. Ik snap dat iedereen heel graag wil weten, wat er voor zijn of haar spee…

  • Beste spelers, Op woensdag 28 november zal er onderhoud plaatsvinden voor onder andere de servers waar Ogame op draait. Dit onderhoud zal iets langer duren dan normaal en zal starten in de nacht om 00:30. Geen van de web-diensten of servers van Ogame is bereikbaar tijdens dit onderhoud. De reden voor dit wat langere onderhoud is de verplaatsing van het datacenter van GameForge; het is hierdoor ook mogelijk dat dit onderhoud langer duurt dan normaliter het geval is. Met oog hierop zal er van 27 n…

  • Beste spelers, Het gedoe rondom AntiGame lijkt inmiddels over te zijn, want de tool is inmiddels weer volledig toegestaan en ondersteund: board.origin.ogame.gameforge.c…n/?postID=60533#post60533 Met vriendelijke groet, Jullie Admin Team

  • Beste spelers, Na enkele maanden zich ingezet te hebben voor het team en de community, neemt DutchPride officieel afscheid van het GameTeam. Bedankt voor je inzet en natuurlijk veel succes verder in je speeluniversa. Met vriendelijke groet, Het Game Team

  • Wie reageert er na jou?

    Wish2Die - - Thuisplaneet

    Post

    En ik mis je pannenkoeken Space. @Klapstoeltje, kom je volgende keer ook pannekoeken eten, of ben je nog boos?

  • Wie reageert er na jou?

    Wish2Die - - Thuisplaneet

    Post

    Space trots maken doe ik met liefde. @WaZ, doe jij ook mee?

  • Beste spelers, Ik krijg regelmatig de vraag of het mogelijk is om de ingame berichten met daarin de link naar de poll nogmaals te sturen, omdat de berichten handmatig verwijderd zijn uit onbegrip of inmiddels al niet meer in de inbox zichtbaar zijn. Helaas is dit niet mogelijk. De tool waarmee de poll is opgezet is in principe een soort van hobbyproject geweest van (vermoedelijk) een van de CoMa's bij GameForge. Van wat ik begrijp heeft elk bericht dat verstuurd is een unieke link erin gehad die…

  • Wie reageert er na jou?

    Wish2Die - - Thuisplaneet

    Post

    Zomaar verpest je mijne. Dan verpest ik de jouwe @TheDutchRitual

  • Wie reageert er na jou?

    Wish2Die - - Thuisplaneet

    Post

    Ja natuurlijk ik weer! Maar nu komt vast @JamesCameron, die weet inmiddels wel hoe het werkt!

  • Wie reageert er na jou?

    Wish2Die - - Thuisplaneet

    Post

    Helaas.... Ik denk dat @Anuvinda hem heeft verplaatst.

  • Wie reageert er na jou?

    Wish2Die - - Thuisplaneet

    Post

    Je hebt gelijk, foei Queentje, wel de spelregels lezen hè. Misschien dat @TheDutchRitual ze wel even wil uitleggen, die is wel bekend met spelregels.

  • Wie reageert er na jou?

    Wish2Die - - Thuisplaneet

    Post

    Maar ik ben af. Vooruit, dan maar een poging om @Spacefighter op te roepen.

  • Wie reageert er na jou?

    Wish2Die - - Thuisplaneet

    Post

    Hoe doen jullie dat toch elke keer? @Kaj, kun jij het in een post hieronder misschien eens uitleggen? Edit: blijkbaar zat er een zwarte eend tussendoor, sorry monsieur Capitan.

  • Wie reageert er na jou?

    Wish2Die - - Thuisplaneet

    Post

    Wist je dat ressiv achterstevoren visser is? Mindblown. Maar helaas zat je er dus wel naast. Misschien dat @Hitsugaya Toushiro wel de volgende is?

  • Wie reageert er na jou?

    Wish2Die - - Thuisplaneet

    Post

    Deze man heeft voorspellende gaven! Komt @Knigge eigenlijk wel eens in deze sectie?

  • Server Merges

    Wish2Die - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Zoals jullie wellicht wel weten is tijdens het mergescript iets niet helemaal lekker gegaan met de inactieve accounts. Veel accounts die in de exodusuniversa inactief en zonder vakantiemodus waren, hebben in de doeluni's de vakantiemodus status toch gekregen. Dit was nooit de bedoeling en GameForge is al even bezig geweest een poging te doen dit te verhelpen. Ze hebben een script gedraait in enkele doeluniversa in andere communities maar tot dusver heeft het script nog niet het ge…

  • Hysteria

    Wish2Die - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

    Post

    Gefeliciteerd met je verjaardag Hysteria!

  • Quote from blaargh: “edit: ik moet beter lezen ” Haha, ik drukte op de quote knop toen je vraag er nog stond en ineens stond er enkel nog maar: ik moet beter lezen. De nieuwspost is duidelijk genoeg dus neem ik aan?

  • Beste spelers, Inmiddels is ook de einddatum van de polls bekend, de polls zullen 25 november om 20:00 sluiten! Zorg er dus voor dat je voor die tijd gestemd hebt. Met vriendelijke groet, Het Admin Team

  • Beste spelers, De poll is inmiddels gestart en de berichten worden verstuurd. Je kunt deze vinden in het 'Ogame' tabje van de berichten inbox. Overigens zie ik dat ik iets in de bovenstaande post vergeten ben. Daar een wijziging qua vlootspeed voor veel spelers een veel grotere impact heeft dan de overige wijzigingen, zal hier een minimum van 75% worden gehanteerd (in plaats van de 70% zoals bij de overige mogelijkheden). Met vriendelijke groeten, Het Admin Team