Search Results

Search results 21-40 of 50.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • AGS en winstverdeling na afloop

    Luxx - - Handleidingen

    Post

    AGS winstverdeling Alle practische zaken over AGS vind je niet hier, maar in deze thread. Deze thread gaat over de winstverdeling/afhandeling ná afloop van het AGS. In de spelregels staat een heel stuk over AGS en winstverdeling: Quote: “- Het verdelen van puin bij een AGS mag d.m.v. een gelijke verdeling tenzij de lagere speler meer vloot stuurt dan de hogere speler. In dat geval MOET het puin via vlootverhouding verdeeld worden. Laat de verdeelverhouding en berekening hiervan bij een GO zien v…

  • Nieuwe support tool.

    Luxx - - Archief

    Post

    Dankzij de snelle hulp van dELo werkt het weer. Hoewel sommige texten nog doen vermoeden dat het om een ogame.org support-systeem gaat, komen de tickets eçht bij de Nederlanse GO's terecht. Alles functioneret dus, maar er moet nog flink wat ge-fine-tuned worden. Daarmee gaan we dus nu aan de slag, gelukkig kunnen jullie je vragen via het ticket-systeem nu weer bij ons neerleggen.

  • Nieuwe support tool.

    Luxx - - Archief

    Post

    OEPSNa wat beter testen, blijkt het systeem op dit moment niet echt bruikbaar, want er zit een login in de weg die er niet hoort. Daarnaast zitten er nog wat texten in onterecht doen vermoeden dat het om het ogame.org support systeem gaat. Helaas heb ik niet de rechten, noch de kennis om het zelf te repareren. Ik hoop snel mensen te vinden die dat wel hebben. Alle GO's zijn op dit moment nog per email te bereiken. Uni13 gebruikers wil ik verzoeken hun SGO te mailen, als ze vragen hebben.

  • Support-tool update

    Luxx - - Archief

    Post

    De support tool krijgt wat updates/veranderignen. Voor users niet zó spannend, voor GO's een ver-ademing. Vanwege de veranderingen komt er mogelijk wat downtime, gelukkig hebben we nog email.

  • Sessie ID en IP controle

    Luxx - - Archief

    Post

    Beste spelers, Soms staan er sessie ID's in je adresbar, en deze kunnen ook achterhaald worden door je op slimme manieren naar een andere site le lokken. Voor spelers die de IP controle uit hebben staan (wat overigens daarom ook verboden is) kán dit een risico op account-kaping opleveren. Zorg er voor dat andere spelers je sessie-ID in de adresbalk nooit te zien krijgen (pas dus op met screenshots enzo), en mocht je denken dat iemand het wel heeft gezien, dan helpt simpelweg opnieuw inloggen op …

  • How to: Accounts ruilen!

    Luxx - - Account gevraagd

    Post

    Hoi allemaal! De laatste tijd komen er steeds vaker spelers klagen dat er ná een accountruil een account wordt 'gehackt'. In 99.9% van de gevallen vraagt de oude speler het wachtwoord op en pakt hij/zij zijn oude account terug. Een zelf georganiseerde accountruil heeft als voordeel dat het snel kan, en dat je géen GO nodig hebt. Bedenk je wel dat je email adres pas na een hele week 'permanent wordt'. Voor OGame.nl is 'officieel' de eigenaar van het permanente emailadres de rechthebbende op een a…

  • Veranderingen game-team

    Luxx - - Archief

    Post

    Beste spelers, Zoals jullie al wel hebben meegekregen zijn er nogal wat veranderingen in het Game-team geweest. Een van de grootste veranderingen, en de reden van deze update, was het snelle vertrek van Djago. Omdat we vanwege uni13, die Pendragon er tot op dit moment bij deed, toch al een SGO-sollicitatie procedure hadden lopen, kan ik nú al een nieuwe SGO voor jullie aankondigen. Stackleader zal stoppen als uni12 GO, en zich op het SGO-en van uni 1-4 gaan richten. Voor uni13 zal NicceWiej de S…

  • RE: Andere Gameforge games

    Luxx - - Archief

    Post

    Beste spelers, Om dit topic even up2date te houden, hier een nieuw GameForge spel. Het is (nog?) niet in het Nederlands beschikbaar, maar zit wel erg leuk in elkaar, dus ik wil het jullie niet onthouden. Gladiatus.com Het hele spel speelt zich af in het Romeinse rijk. Je speelt een karakter dat in de arena de strijd tegen andere gladiatoren aangaat, simpel aan het werk gaat, quests uitvoert, en trainignen doet. Natuurlijk voorzie je jezelf ook van de sterkst mogelijke uitrusitingen, welke je ste…

  • Support-tool ook voor IRC-support

    Luxx - - Archief

    Post

    Vanaf vandaag is het ook mogelijk de IRC-support-managers te bereiken via het Ogame.nl support tool. Kortom, ben je het niet eens met de IRC-regels, of wil je opheldering over je ban, ga naar het support tool en gooi daar je klacht in de groep IRC-support neer. Een support manager pakt dan je ticket zo snel mogelijk op. Natuurlijk kan je Vampiria of Earendil Elenthol ook nog gewoon emailen. Luxx

  • Veranderingen game-team

    Luxx - - Archief

    Post

    Hoi allemaal, Het is alweer een dikke 2 weken later, tijd voor een update over het Game-team. Zoals jullie allemaal hebben gezien is Demonaz met veel enthousiastme begonnen in uni13. Pino von Max neemt, na het succesvol afronden van zijn trial-periode, uni8 voor zijn rekening. Uni4, waar tot voor kort Pino en Opquo zaten, is door de verhuizing van Pino en het einde aan de carriere van Opquo bijna GO-loos. Gelukkig hadden we dit voorzien: Maverick zal een dezer dagen daar gaan GO-en, na een poosj…

  • RE: Hotmail problemen

    Luxx - - Archief

    Post

    Beste spelers, zojuist kwamen Demonaz en Pendragon naar me toe met een oplossing voor dit probleem. Indien je welcome@ogame.nl in hotmail aan je safe/white list toevoegd (lijst met vertrouwde afzenders), komt je welkomst mail met password wél aan.

  • Beste spelers, Commander of Officieren kopen via CreditCard is tijdelijk uitgeschakeld. Het verlengen van Commander of Officieren via CreditCard vindt wel gewoon doorgang. Luxx

  • Veranderingen game-team

    Luxx - - Archief

    Post

    Beste spelers, Zoals velen van jullie gezien hebben is Shinigami in uni10 als GO begonnen, na de promotie van Pendragon was daar een stekje vrij dat nu weer is bezet. Shinigami, veel plezier Ook uni12 heeft een 2e GO gekregen, in de persoon van SesamstraatZOE. Na een afwezigheid van ongeveer 4 maanden begint ze weer met firsse zin en zal ze per direct uni12 onder handen nemen! Heb je een van deze 2 nieuwe GO's nodig: support.ogame.nl. Wil je ze iets vragen dat niet direct ogame-gerelateerd is, p…

  • Beste spelers, Zoals veel van jullie al was opgevallen, hadden de Belgen onder ons een flink nadeel wanneer zij een Commander of Officier per telefoon bestelden. Dit nadeel is voor een deel gelijk getrokken door de Belgische Commander/Officier per telefoon (€2.24) te verlengen van 14 naar 20 dagen. Een compleet overzicht van alle betaalmogelijkheden vind je in onze vragensectie: Commander en Officieren Luxx

  • Veranderingen game-team

    Luxx - - Archief

    Post

    Beste spelers, Nadat DBM na 1 jaar lang enorme inzet heeft aangekondigd zijn OGame-team carriere te beeindigen, was er een vacature voor SGO. In een bijzonder kort gesprek tussen de GA's kwamen we tot de conclusie dat er eigenlijk maar éen logische opvolger is. Vandaar dat aan mij de eer is aan te kondigen dat Pendragon de nieuwe SGO van uni 9, 10,11 en 12 wordt. Dit heeft automatisch tot gevolg dat Queen of Darkness nu de grote zweep in uni10 vast krijgt, waar ze binnenkort versterking kan verw…

  • Hoi allemaal! Inmiddels heb ik bevestigd gekregen dat alles systemen weer 'normaal' werken. Vandaar dat vanaf nu voor eventuele betalingen de oude vertrouwde weg weer genomen kan worden. Mocht je nog een probleem hebben, stuur in je beste Duits/Engels een mail naar support@gamepay.de, en daar zullen ze je probleem behandelen.

  • Hoi, Het lijkt een beetje een never-ending story te worden. Als ik het goed begrepen hebt zijn er nog meerdere officieren mét SMS-abonnement, waarvan de officier níet verlengd is, terwijl ze wel betaald hebben. Ben jij er daar nog steeds 1 van (en heb je dat sinds vrijdag niet verteld)--> mail me.

  • Hoi, Inmiddels zou iedereen zijn commander/officier weer moeten hebben.

  • Update betalings problemen

    Luxx - - Payment information

    Post

    Hoi, Dankzij jullie reacties is het inmiddels is het min of meer duidelijk dat, en waar, in het achterliggende systeem de betalingen vertraging oplopen. Door deze plotselinge vertragingen krijgt Gameforge niet op tijd de betalingsbevestiging, waardoor de Officieren en Commanders dus niet worden verlengd. Omdat het abonnement ook niet opgezegd is/wordt, kan je het niet opnieuw aanvragen. Nu hoor ik jullie denken, leuke uitleg, maar ik schiet er geen #@$ mee op. En ja, dat klopt. Op dit moment wor…

  • Hoi allemaal! De laatste dagen zit er, als ik het goed begrijp, een nieuwe fout in het sms-abonnement. Sommige mensen krijgen wél een bevestiging van de verlenging van hun abonnement, maar krijgen geen commander (en/of officer?). Om dit probleem zo snel mogelijk te kunnen traceren en oplossen wil ik deze mensen vragen een mail naar mij te sturen, of een ticket aan te maken in ons support systeem(department klachten&bugs). Zet in het ticket dat je dus een SMS-abbo hebt, dat je dit probleem hebt, …