Search Results

Search results 81-100 of 121.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Redesign is Coming!

    Rey Nemaattori - - Archief

    Post

    eitje3.png Spelers en spelerinnen, oud-gedienden en nieuwkomers, teamlers en teamlerinnen, hoort allen! Het lijkt nog maar zo kort geleden toen de eerste universa open gingen, maar Dinsdag 25 Mei jl. was een gedenkwaardige dag voor Ogame.nl want we bestonden toen 5 jaar! Slechts enkele zeer oudgedienden herinnerden de start van Universum 1 op 25-05-2005, het krakkemikkige board en bovenal de nostaligische homepage die bijna cultstatus heeft verkregen bij menig Ogameveteraan. Met het oog op de re…

  • Rey Nemaattori

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Unforgiven Pretender: “Quote from iFail: “Hoi. Je kent met niet. D:” Je signature verraadt je ook niet ofzo :rolleyes:” Ik heb sowieso zijn ip, email addy, hostname, OS versie, browserversie, MAC-adress, routertype, Msn-versie, pics van zijn din en zelfs welke pr0n ie op zijn pc heeft staan .... the-admin-administrator-admin-watching-you-is-eye-demotivational-poster-1268412852.jpg Quote from swami_dude: “MET filter!! waardoor ik gelukkig gewoon over de longen kon roken want de vorige …

  • Redesign & old design troubles

    Rey Nemaattori - - Archief

    Post

    Beste spelers en spelerinnen, vanwege kleine problemen met de afbeeldings/plaatjesserver kan het voorkomen dat, wanneer je je skin in de old design deactiveert, het enige kan tijd duren, tot meer dan vijf minuten, voordat de effecten duidelijk worden. Geadviseer dus niet je skin te deactiveren op kritieke momenten, de kans is groot dat je er meer last dan voordeel van hebt. Tevens moeten we jullie waarschuwen voor het veranderen van je email adres in redesign unis. Door een bug kan het zijn dat …

  • Rey Nemaattori

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Lucifers Angel: “Quote: “Attention: The last reply to this post was 150 days ago. The thread may already be out of date. Please consider creating a new thread.” Wtf Rey. Omhoog jij! Back to where you belong, at the top of the food chain! :D” Om heel eerlijk te zijn kun je beter stellen dat ogame mij op eet dan ik ogame... so don't be too srue about that food train. Ik ivnd 't wel lief dat jij & duna aan me ged8 hebbebn

  • Handelswaar Regels

    Rey Nemaattori - - Regels

    Post

    Handelswaar Regels - In de handelswaar sectie hebben spelers een overzicht van de vraag en het aanbod van grondstoffen, daarnaast is dit de plek om naar maankansen te vragen en headhunts uit te schrijven. Bij een headhunt wordt er door één of meerdere spelers een aanval uitgeschreven op een andere speler. Hunters die een dergelijke aanval voorbereiden en een poging wagen om de gevraagde speler aan te vallen, worden beloond met een bounty (grondstoffen beloning). Het vragen naar beginnershulp in …

  • Community Update

    Rey Nemaattori - - Community Updates

    Post

    Lieve spelers en spelerinnen, Er is al een tijdje geen nieuwsbericht de deur uitgegaan van het ogame.nl-team, maar achter de schermen wordt er wel degelijk hard gewerkt aan allerlei zaken. Daarom dat deze update een grote lap tekst is. Communitymeeting in minder dan twee weken Zoals velen van jullie weten is over een kleine 2 weken de CommunityNL-meeting. Op het moment van schrijven worden er aan alle kanten nog eindjes aan elkaar geknoopt om van dit evenement de grootste en gezelligste Gameforg…

  • Regels Algemeen

    Rey Nemaattori - - Regels

    Post

    Regels Algemeen - Algemeen (of Alg-Alg om het onderscheid te bewaren met OGame.nl - Algemeen) is een boardonderdeel waar bezoekers op niveau kunnen posten over allerlei non-ogame gerelateerde, maar niet in andere delen passende onderwerpen. - De algemene forumregels zijn te allen tijden in dit subforum van toepassing, behalve waar zij door de onderstaande regels overruled worden. - Bij een geschil over deze regels, onduidelijkheid welke regels geldend zijn of bij inconsistenties tussen onderstaa…

  • Regels Space Tavern

    Rey Nemaattori - - Regels

    Post

    Space Tavern Regels - De Space Tavern is een boardonderdeel waar bezoeker verhalen en gedichten kunnen posten of lezen en aan zgn 'Writer Tournaments' meedoen. Ook roleplays (zoals weerwolven) vinden hier hun plek. Deze boards zijn een creatieve uitlaat klep voor auteurs(in spe) en hobbyschrijvers. - De algemene forumregels zijn te allen tijden in dit subforum van toepassing, behalve waar zij door de onderstaande regels overruled worden. - Bij een geschil over deze regels, onduidelijkheid welke …

  • Rey Nemaattori

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Quote from swami_dude: “Normaal is het 10 punten!! Rey met z'n 12 punten.... wilde gewoon niet dat ik won :P” Dude, RTFM it's in there Ik speelde al catan toen kon jij nog niet eens lopen

  • Lu koekjes

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    't was fijn je weer te hebben gezien tot de volgende keer *hug

  • Forum back online!

    Rey Nemaattori - - Archief

    Post

    Hallo lieve gebruikers, Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben, heeft het forum er even uitgelegen, dit kwam door een aantal technische storing(en) gedurende een gepland onderhoud op meerdere GameForge servers, hierdoor is er ook het een en ander op ons board overhoop gegooid. Omdat het board zich in een onacceptabele staat bevond, hebben we het board offline moeten halen om dit recht te trekken. Naar ons idee zijn we daarin geslaagd en hebben alles weten te behouden zoals het was. Mocht het e…

  • Lu koekjes

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Congratz met je jubileum Nu neem ik koekjes voor jou mee Koekjes.jpg

  • Diplomatie Regels Herzien

    Rey Nemaattori - - Archief

    Post

    Ogamers en Ogamerinnen, DIPLOMATIEREGELS VERNIEUWD Lange tijd is het zo geweest, dat enkel de aanwezigheid van oorlogsvoerende alliantievloot voldoende was om een slag te kwalificeren als 'oorlogsslag' omdat het team niet wilde ingrijpen in de oorlogshandelingen. Dit leidde op den duur tot slagen waarbij de oorlogsvoerende alliantie op het laatste moment zo weinig als een losse spiosonde meezond om een slag te kwalificeren als oorlogslag, terwijl het werk werd gedaan door derden. Niet alleen fru…

  • Rey Nemaattori

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Quote from fnord: “Quote from Rey Nemaattori: “thnx allen I Had a great day (i'm still beaten up from the weekend :X) Quote from Seven: “Gefeliciteerd:), Hm.....best wel vaag dat zoveel admins weegschaal zijn (/me ontkent ook een weegschaal te zijn:P)” 't beste adminmateriaal wordt dan ook in januari gemaakt Zal wel met de koude de maken hebben :P” *ontkent weegschaal te zijn... :D” Seems you *might* have a chance

  • Rey Nemaattori

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    thnx allen I Had a great day (i'm still beaten up from the weekend :X) Quote from Seven: “Gefeliciteerd:), Hm.....best wel vaag dat zoveel admins weegschaal zijn (/me ontkent ook een weegschaal te zijn:P)” 't beste adminmateriaal wordt dan ook in januari gemaakt Zal wel met de koude de maken hebben

  • Rey Nemaattori

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    I'm touched Thnx hunnies *aait Jim

  • The Digital Corner

    Rey Nemaattori - - Archief

    Post

    Goedendag, Na het nieuwe deel "Creative Zone", innoveren we weer verder met alweer een nieuw deel. Vanaf heden is er de "Digital Corner" in die Algemene Sectie. Dit deel huisvest de volgende forums: 'Tech Support' - Een forumdeel waar je terecht kan over al je problemen met computers, scripts, modems.. noem het maar op. Moderator Shakira gaat deze taak op zich nemen. 'Computers, Games & Consoles' - Een nieuwe, pakkendere naam van de (Spel-)Computer/Games. 'Programma's, Scripting & HTML' - Het ou…

  • Ingame Berichten

    Rey Nemaattori - - Archief

    Post

    Goedenavond users & buitenlui, De laatste weken krijgen wij opmerkingen binnen van meerdere teamlers dat zij ingame berichten ontvangen over teamzaken of teamgerelateerde zaken, een aantal van hen heeft ons duidelijk gemaakt dat ze dit niet altijd op prijsstellen. De meeste proberen namelijk 't team en hun spel los te koppelen van elkaar en gewoon hun spel willen kunnen spelen. Wij vragen jullie met klem om dit te respecteren en deze spelers hun spel te laten en via andere wijze contact te zoeke…

  • Lu koekjes

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Mooie nieuwe sig, LU! 25816668.jpg Echt een meesterwerkje!

  • Lu koekjes

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Enigma: “Lu lieverd je verdient meer dan alleen een hug ,meer dan 2 hugjes . en je weet waarvoor :thumbsup:” *hugged mee