Search Results

Search results 61-80 of 634.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Draadjes idee 3.0

    swami_dude - - Ideas Planet

    Post

    Quote from ReWinD: “Quote from Takeoff: “Als ik eerlijk antwoord moet geven dan zou ik kwaad op Swami zijn omdat hij mij kennis geeft van het overtreden van de regels terwijl ik juist probeer de regels te enforcen. In dat geval vind ik hem dan geen goede vriend en zou ik adequaat handelen. Maar dat is hoe ik ben en zo is natuurlijk niet iedereen dat begrijp ik ook wel ” Dat is het lastige aan GO zijn soms. Kies je voor je vrienden waar mee je speelt, dan is het team niet blij. Kies je voor het t…

  • Quote from Takeoff: “Uni 12, Uni 6, Electra, Gemini, Zaga (van NL dan) ” Beste uni ooit, niet al je speeluni's. Ik vond Zagadra ook geweldig, maar uni 10 blijft voor mij altijd de legendarische uni, veel van de mensen die ik nu nog tegen kom ken ik allemaal uit die tijd. Uni 10 was niet eens m'n beste uni, niet in rang, niet in slagen, ook de specs waren achteraf niet de beste. Toch heeft die tijd in uni 10 altijd een plekje in m'n hart gehouden. Was toen natuurlijk ook teamler en toen waren ook…

  • Bijna een top 10 gemist zo snel was die gepinned Lekker bezig mannen, lijkt erop dat de uni misschien toch weer wat interessanter kon worden nu de top gedecimeerd is Ben het overigens nog steeds niet eens met de manier waarop, hoop dat er wel nog een reactie gaat komen van de slachtoffers in kwestie

  • Stuur de IPR's gewoon in Merkur dan, kijk je even in de ledenlijst als die off is, gewoon playbooken die mofo

  • Ik heb een discussie op discord, dus ik denk betrek de community erbij. Dus laten we kijken welke uni wint in populariteit. Om duidelijk te zijn het gaat niet om de specs, maar alles kan iets de beste uni ooit maken, de mensen die er speelde, misschien persoonlijk je eerste top 10 uni. Dus bij deze draag ik alvast de winnaar aan, de uni waar zoveel namen gevormd zijn, de eerste echte speeduni en fleeteruni van .nl en waar ook ik mijn naamsbekendheid heb verkregen als fulltime fleet rebuilder, na…

  • Draadjes idee 3.0

    swami_dude - - Ideas Planet

    Post

    Ok de coupons opmerking was misschien een cheap shot, ik weet dat het de meeste daar niet om te doen is... Het is vrij frustrerend als je elke keer als er eens een interessant topic is je weer een slotje tegen komt op pagina 2. Verder hebben natuurlijk de meeste inderdaad al door dat je het board niet verplicht hoeft te gebruiken en dat je kunt weg blijven als het je niet bevalt. Eenzelfde beleid leidde tot een lege IRC en nu zitten de meeste mensen natuurlijk gewoon in private alliantie discord…

  • Draadjes idee 3.0

    swami_dude - - Ideas Planet

    Post

    Verkiezingen, American wrestling, allemaal één pot nat

  • Draadjes idee 3.0

    swami_dude - - Ideas Planet

    Post

    Maar het is toch juist mooi om te zien hoe mensen elkaar proberen te intimideren, in Amerika hebben ze een hele fake fight scene opgezet wat gebouwd is rond die drama

  • Draadjes idee 3.0

    swami_dude - - Ideas Planet

    Post

    Nou hele discussie opgestart zie ik. Ik ga hier geen posts neer zetten die gesloten werden, want dan ga ik die situaties in dit topic bespreken. Dit is volgens de board regels niet toegestaan dus dan komt hier een slotje op. Precies dat is de reden waar ik het vaak niet mee eens ben. Stel ik zeg hier nu, dit topic, met link, ging voor mij onnodig dicht, dan zou er vervolgens dit komen te staan onder mijn post. (ga het uit m'n hoofd proberen) ~Swami: Het bespreken van bans of sluiten van draadjes…

  • Stuur gewoon IPR's terug Sempi

  • Draadjes idee 3.0

    swami_dude - - Ideas Planet

    Post

    Ik las hier een goed idee, maar helaas was het topic al gesloten. Ik dacht start dus een nieuw topic om mijn steun uit te spreken voor dit idee. Mijn voorstel is om gewoon te stoppen met coupons te geven aan een waardeloze mod functie op een board wat zo dood is dat als een topic meer dan 2 of 3 reacties krijgt het een wonder is. Mocht een topic dan eindelijk genoeg prikkelen om wat reacties uit te lokken dan worden deze zonder goede reden op slot gegooid. Dit voelt als een gespreksleider hebben…

  • Quote from JamesCameron: “Dat klopt niet helemaal swami! Ik zei vanaf het begin, ik wil niet met truck in de ally, ik werk niet met hem samen en op termijn wil ik hem graag crashen. Toen werd plofkop super groot, en moesten we hem truck samen werken om hem te pakken. Toen kwam truck in de ally en stopte mijn ambitie hem te willen prakken. Toen ging truck iemand crashen, en weigerde het op te lossen. Toen heb o.a. ik gekozen hem terug te naaien. Dat is wat ik nog even recht wilde zetten ” Nee daa…

  • Quote from Supermercado: “Die had hij niet thuis gelaten board.nl.ogame.gameforge.com/i…DeGroteJamesCameron-Play/ Tja plof.. no save enz... ” Ah toen Trucker nog gebruikt werd en daarna werd weg gegooid als een oude handdoek... Zo'n beetje hetzelfde wat hier gebeurd... Kijk er zullen genoeg redenen zijn om het te doen, iedereen weet onderaan de streep zijn het die heerlijke getalletjes die die redenen legitiem genoeg maken. Het zit in de mens, hebzucht en gelukkig is dit maar een spelletje, maar…

  • Ik weet nog toen playbook naar Zagadra kwam en ik gevraagd werd om te joinen. Ik zat al bij Bro en was natuurlijk loyaal aan mijn vrienden. Echter kreeg ik toen al vreemde vibes als ik de plannen hoorde. De uni zo snel mogelijk leeg maken en mensen inactief of in vmode bashen, op welke manier dan ook. Andere kijk op het spelletje dacht ik dan. Al snel bleek wel dat het ook menus was. Op nachten sprongen de manen links en rechts en er kwam behoorlijk wat druk te staan op de bestaande garde. Je pr…

  • Quote from Abremsev: “Wat? 7 melkwegen? .nl servers krijgen al jaren mw1 niet eens vol.. als deze specs nou met 2 of 3 melkwegen was, was het interessant. ” Idd ga nu eens universa openen met een stuk minder mw'n dit is toch niets...

  • Woohoo, gewoon crashen die noobs Ind0, moeten ze maar saven zoals mij Ik vergat het ooit en James beukte mij zo hard in elkaar dat ik een jaar nodig had om bij te komen. Gelukkig heeft Playbook mij een plekje in hun sociale werkplaats aangeboden waar ik in de deutmijnen kan werken, helaas ziet het er niet naar uit dat ik ooit zal herstellen van het ernstige letsel dat ik destijds heb opgelopen Nou heb ik tenminste nog iets te kijken hier op het forum. Snel wat bloed op m'n deurtje smeren en hope…

  • Lekker eeste hofje monfy hf met de winst

  • Ik denk dat ik liever op .org start, net wat meer mijn specs

  • Syrabi

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    Ik ben die van mij kwijt net als ongeveer 13k. posts ofzo

  • Ik ben geen boomer, ik ben een millenial