Search Results

Search results 61-80 of 440.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Bizar ook hoe weinig recs Jenske had. Zo ben je niet echt voorbereid op het een en ander. Wat ik me dan wel afvraag... Lag het puin er zo lang dat je kon pendelen? Lijkt me niet als je al het kristal binnen hebt... Andere mogelijkheid is dat je incl hypertech 2 mil recs hebt, ook weer wat veel in vergelijking met je vloot. Hier kwamen ze iig mega van pas Geen reactie van Jenske is nog het meest apart. Die is meestal wel actief. Zit het zo diep? Iig top hit gemaakt zo! Enjoy de concurrent die dow…

  • Klopt niet helemaal zoals het overkomt. Is idd in principe een nap met DEUT. Alleen moet je dan wel deut leveren. Dat deed Ruimtevaarder al lang niet. Enige tijd terug is daarom al harstikke duidelijk gemaakt aan Ruimtevaarder dat er met hem geen nap meer is. Dat hij in de ally blijft moet hij weten. De ally leider van DEUT is niet zo actief meer, dus hij werd niet gekickt Geen backstab dus, maar een dikke hit. Congrats DDD! Enjoy spending

  • wat kun je beste op expeditie sturen

    JamesCameron - - Spel

    Post

    Toen ik en een paar ally leden de resultaten een tijdje bijhielden viel mij wel op dat de hoeveelheid "niks vinden" wat hoger was als je steeds hetzelfde stelsel deed. Tot ong 30% van alle expo's, terwijl als je wat afwisselde het rond de 20% lag. Klein voordeel dus om te wisselen lijkt het. Maar weet niet of de data goed en groot genoeg is. Piratenexpo is nu een loterij. Alleen als je uni 50% korting heeft op vliegen en je met de verhouding 2.1 lg op 1 gv vliegt maak je op de megalange termijn …

  • De Grote James Cameron is zoals gebruikelijk weer ff door de checks heen geglipt Jammer dat je kapt! Hopelijk komt er een opvolger De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Interceptor 1.000.000 _________________________________________ Verdediger Mos [DIE] ________________________________________________ Klein vrachtschip 84.627 Groot vrachtschip 177.632 Licht g…

  • Af en toe moet je even laten zien wie de grootste en de beste is De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.500.000 Vernietiger 250.000 Klein vrachtschip 300.000 _________________________________________ Verdediger Hank Moody [beloning] ________________________________________________ Groot vrachtschip 200.000 Kolonisatieschip 100 Recycler 10…

  • u3 top 2 acc !

    JamesCameron - - Account aangeboden / ruil

    Post

    Je moet het gewoon goed doen in zaga! DeGroteJamesCameron heeft de concurrentie gewoon bij het grofvuil gezet. Kun je mooi rustig aan doen daarna Ik zou het account graag willen hebben! James 'El Grande' Cameron bezorgt de minernoobs van u3 graag de schrik van hun leven

  • De heilige drie-eenheid die je niet terug verwacht! Doet herleven naar gemini tijden. Lekker bezig boys! Enjoy de 2 expo's aan winst

  • Een spronger ninja in 2021! En door een minert! Leuke manier om een speldenprikje terug te doen na al die prikjes vanuit blauwe modus. Enjoy de gs!

  • Erg jammer, maar hier doe je weinig aan Net gespot en hf spending Mr C!

  • Tussen het V HOPPER geweld door weer een hitje gevonden. GLRB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Vernietiger 250.000 _________________________________________ Verdediger YehoSchua [ESA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 250 Groot vrachtschip 44.893 Licht gevechtsschip 4.962 Zwaar gevechtsschip 1.000 Kruiser 200 Slagschip 3.…

  • Bou had wat gevonden expo spul rond liggen en had direct het idee dat hij die glad vergeten was. Kwestie van wachten tot Bou ging slapen en de ripjes op nachtelijke missie sturen! Blijkbaar was het voor mij ook al laat, want er zijn een paar kv'tjes onnodig gesneuveld Sportieve reactie gehad, glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Ster des Doods 4.000 Kl…

  • Populariteit Ogame

    JamesCameron - - Algemeen

    Post

    Ik wilde ook zeggen idd dat ik best interessante dingen lees van spelers die ik eerst niet zo hoog had ingeschat. En juist van Koekiemonster zit ik nu wat te leren Ik denk dat developer/publisher verhaal i.c.m. uitmelken het antwoord is op de vraag. Al denk ik dat GF zichzelf die kant op heeft gestuurd omdat ze zo weinig nieuwe updates de game in hebben gebracht.

  • Populariteit Ogame

    JamesCameron - - Algemeen

    Post

    Hey da's mijn opmerking! Leuk dat daar een constructieve discussie uit komt, al heb ik natuurlijk niet erg mijn best daartoe gedaan in het vorige topic hehe Wat ik zelf met name dacht is een gebrek aan vernieuwing. Alle games brengen nieuwe content uit, nieuwe characters, nieuwe opties enz enz. oGame stamt wat dat betreft bijna uit het jaar 2005. Een beetje balance-issues is niet altijd een groot probleem als het met een beetje hype en social media activiteit word gepromoot. oGame heeft 1. geen …

  • Ogame en politiek

    JamesCameron - - Algemeen

    Post

    Quote from Bolder: “Kijk Hysteria, een mening hebben wil niet zeggen dat je gelijk hebt ! Dat geld net zo goed voor mij ! *Bla bla bla* ” Er is verbetering! Nu nog de puntjes verbinden met lijntjes en zien hoe ver we komen. Alleen vrees ik het ergste, gezien je de prachtige spiegel van Hysteria alleen van de achterkant hebt bekeken...

  • Ogame en politiek

    JamesCameron - - Algemeen

    Post

    Ik moet zeggen dat het lastig te volgen was. Ik las overeenkomsten met politiek en team en acc verwijderen. Wilde je eigenlijk zeggen dat het ogame team wel rotzooitrappers opruimt?

  • Ogame en politiek

    JamesCameron - - Algemeen

    Post

    Kijk jij wel eens in een spiegel Bolder? Nee? Verbaasd me niks Beter kunnen is solliciteren. En als je dat niet doet op zn minst constructieve kritiek geven. Met zo'n zeurtopic krijg ik plots weer een vieze azijnlucht in mijn neus. Aan wie doet me dat toch denken... Het is gewoon de realiteit dat ogame nog geen 5% van de spelers heeft van vroeger. Minder spelers = minder vrijwilligers Minder vrijwilligers = minder keuze wie de boel draaiende houden hier. In Lord hebben we iemand die elke keer we…

  • Klein hitje... Paar keer op gevlogen al. Def kwam dit keer binnen een minuut na impact on. Soms zit het mee, maar als DeGroteJamesCameron op je vliegt zit het meestal tegen.... Leukste aan deze hit is dat een vrouwelijke speelster nu 'Sterrenheer' is! Sportieve reactie gehad, glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Interceptor 200.000 ____________________…

  • Klein opvallendheidje, voor iemand die zogenaamd 'alleen maar zijn mening geeft over een slag' ben je wel erg kritisch op de IC-only slagen van Zippp. Dit, terwijl Jenske en ik o.a. niet jouw kritisch oordeel over ons heen krijgen op onze IC-only hits. Ik zou haast zeggen dat het persoonlijk is.... Heerlijk winstje hoor Zippp, ga zo door

  • Quaoar

    JamesCameron - - Voortgangstopics

    Post

    Nee nee, het was zeker Bolder die je vrachtersvloot (>1mld schade) had geprakt. Dat was destijds, zonder expo, een forse hit! Staat me nog heel goed bij omdat het juist zo'n leuke hit was omdat jullie elkaar destijds ook al zo onder vuur namen. Bewijs heeft het forum weg-gearchiveerd helaas. Quaoar heb ik een accje gemaakt om het DM-spektakel te zien. Maar heb niks aangeklikt. Of ik nog speel moet je in zaga maar ff bekijken....

  • Quaoar

    JamesCameron - - Voortgangstopics

    Post

    Quote from Azenomei: “Heb je hier bewijs van? Je hebt 1 zielige vracht vloot gepakt in Japetus (daar speel ik trouwens al een tijdje niet meer), maar "verschillende keren"? Afgezien van zielig spionage spammen en laag % aanvallen stelde je in Gemini niet echt veel voor. Maar als je bewijs hebt, graag. ” Mij staan zeker nog 2 hits van Bolder op jou in Gemini bij