Search Results

Search results 41-60 of 662.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • MiniMe

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Gefeliciteerd met je verjaardag Minimans!

  • Pre-set spionage groepen

    Wish2Die - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Bolder: “Naar mate de uni vordert, je optie spio verhogen.. simpel. Ik heb een gruwelijke hekel aan dat klote dropd menu, zit in de weg als ik een heel stelsel plus manen snel wil spioneren ! Dus liever niet. ” Waar je nu in de instelling enkel een vast aantal kan instellen, daar gewoon 3 opties in kunnen geven. Stel je daar verschillende dingen in, dan wat absremsev zegt een menutje met je 3 voorkeuren bij je spioneren. Heb je enkel 1 ding ingesteld staan, dan gewoon heel dat menu ni…

  • MiniMe

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Veel plezier kerel.

  • Welke kleur issie?

  • Het verlies van OGame.nl

    Wish2Die - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from Wish2Die: “Sowieso moet je er rekening mee houden dat jij vaak verre van vriendelijk uit de hoek komt Bolder ” Dit is weer een beging van een foute discussie, je begint het weer persoonlijk te maken.Als je de meeste topics zou lezen en terug halen dan ben ik vaak niet diegene met de eerste steek. Tot nu toe ging dit de goede kant op.. en jij gaat het weer verpesten door mij de zwarte piet toe te spelen.. nice !!! Ik was degene die het eerste topic opende en vroeg w…

  • Het verlies van OGame.nl

    Wish2Die - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Bolder: “Hoe moet je vertrouwen blijven houden in het Team??? ” Ik denk op dezelfde manier dat het team vertrouwen moet houden in de community. Vanuit die kant gaat ook continu dingen mis (denk aan topics waar dingen wel echt gewoon uit de hand lopen door een paar enkelingen) en daar vraag jij nu ook vertrouwen voor aan de mods dat een discussie een keertje niet uitloopt op gedoe. Ik denk dat het vanuit beide kanten beter kan, maar als ik de reacties hier zo lees moet dat wel goedkome…

  • Jaaaaaa en dan dat de explosies van de sterren gebouwen op planeten en manen kapot kunnen maken en zo. Geweldig idee Kreela, ik mis alleen hoe ik met DM dit explosiegevaar kan beperken. Dat moet je nog even uitwerken.

  • Knigge

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Jillian: “Quote from Wish2Die: “Quote from Wish2Die: “Het begon toch te jeuken zie ik Succes met je trial weer en zo ” ” Wanneer komt Wish weer terug om het team te redden? ” Redden van je Marco Borsato video's? Denk dat ze dat wel overleven zonder mij.

  • Knigge

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Wish2Die: “Het begon toch te jeuken zie ik Succes met je trial weer en zo ”

  • Wel grappig dat sommige mensen hier wel als een gek reageren maar dan niet daadwerkelijk komen naar meet. Zo intimiderend is Space niet hoor.

  • RoadRunner

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Het begon toch te jeuken zie ik Succes met je trial weer en zo

  • Discussiedraadje: Board upgrade

    Wish2Die - - Algemeen

    Post

    Voor de indrukwekkend lage prijs van 200DM per post, is het nu mogelijk om je postcount kunstmatig te uppen; elk uur zal een forum bot 'GLRB' in jouw naam posten in een recent gemaakte slag. Zo komt GameForge toch iedereen tegemoet. Maar eh, even zonder grap, wat is er boeiend aan een postcount of oude posts? Lijkt me een vrij nietszeggend nummertje, er zijn vast betere dingen te verzinnen om over te klagen toch?

  • Quote from GGMM: “Volgens mij zijn die cijfers net zo fake als kortingsprijzen. ” Haha ja want 2 of 3 spelers online is echt wat je wilt weergeven als je de activiteit in een uni wilt faken. Helaas weet ik het antwoord ook niet precies. Ik vermoed dat het gewoon kijkt naar aantal spelers actief in de afgelopen 15 minuten, maar dat maar eens in de zoveel tijd dit ververst wordt of zo

  • Totaal waarde eigen vloot & def

    Wish2Die - - The Docks

    Post

    Quote from Knigge: “Quote from Abremsev: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik denk dat GF juist meer iets heeft van... 'spelers maken toch wel een scriptje of een tool, we hoeven ons niet druk te maken. Kunnen we beter een verzorgde merge voorbereiden...' *kuch* ” Is dat nou een hint? ” Dat is een opmerking over hoe de vorige merge ging. Spoiler dat ging perfect want GF is perfect in alles wat ze doen . ” Hou op schei uit, ik krijg alweer frustraties en grijze haren als ik er alleen al aan denk. …

  • Quote from the_mk: “Quote from Anuvinda: “Quote from L.J.E: “Quote from Vliegende Hollander: “Quote from davyyyh: “Mogen mensen die zich in het verleden hebben misdragen ook komen? ” heb jij je misdragen dan. ” Davy heeft meerdere Ogamers ontvoerd op meets, en dan niet op de traditionele manier. @Edelachtbare bijvoorbeeld.Davy (L) ” Dat is toch niet misdragen? Midden in de nacht over Wish heen urineren kon ook gewoon. ” Ik weet niet of je de meet aantrekkelijker erop maakt door deze teksten ” Al…

  • Jeuj, het was spannend tot het eind en zo.

  • Ik denk dat ik wel weet wie de overige wolven zijn inmiddels. Het is sowieso Tim, kan haast niet anders.

  • Quote from Yoshi: “tweede post en ik voel wel wat voor ktm ” Een rare manier om jezelf beschikbaar te stellen maar mijn stem heb je in ieder geval.

  • Quote from Noudisbb: “Geen idee hoe ik officieel een account kan laten overnemen moet ik nog even opzoeken ” Wellicht is dit wat je zoekt: Uitleg account ruilen/weggeven

  • Ruimtewerf

    Wish2Die - - Spel

    Post

    De energie is enkel een bouw vereiste, niets meer en niets minder. Dus inderdaad net zoals met graviton.