Search Results

Search results 81-100 of 662.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Manager

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Gefeliciteerd met je full Manager!

  • Jullie hebben toch hopelijk wel M.O.O.N.S. voorwerpen gekocht hè? Anders was het allemaal voor niks natuurlijk.

  • Lu koekjes

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Gefeliciteerd Lu.

  • i I v na de merge

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Quote from Flugel25: “Ondertussen zie ik een hele hoop i'tjes uit vmode, aardige winsten op kunnen halen. Een mooie ontwikkeling als fervent i'tjes raider, al zie ik nog niet alle i'tjes uit vmode die zouden moeten. Door een gebrek aan een sociaal leven overdag ken ik iets teveel i'tjes uit mijn hoofd, zo zie ik er nog een paar in vmode zitten die voorheen niet in vmode zaten. Is dit correct? Komen deze nog uit vmode? Zo ja, per wanneer? ” Dat kan zeker kloppen en was ook al in de nieuwspost aan…

  • Beste spelers, Onze GO Kaj zal hier onder leiding van SGO Hysteria zijn trial voortzetten. Met vriendelijke groet, Het Admin Team

  • Beste spelers, Het is dan eindelijk zo ver. De aangevraagde wijzigingen zullen op 12 december rond 10:00 doorgevoerd worden in de betreffende universa. Hieronder kun je voor de volledigheid nog de door te voeren wijzigingen nalezen. Quote: “Uni 3: Ecosnelheid: van 3x naar 5x Gemini: Ecosnelheid: van 4x naar 7x Deutverbruik: van 100% naar 70% Pegasus: Ecosnelheid: van 4x naar 5x Deutverbruik: van 100% naar 80% Wasat: Ecosnelheid: van 4x naar 7x Xalynth: Ecosnelheid: van 4x naar 7x Zagadra: Ecosne…

  • i I v na de merge

    Wish2Die - - Spel

    Post

    De oplossing is nabij jongens. Nog twee daagjes geduld. Server Merges

  • Server Merges

    Wish2Die - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, De test uit bovenstaande post lijkt geslaagd te zijn en GameForge heeft nu genoeg vertrouwen in het script om het wereldwijd te laten draaien. Het grootste deel van de inactieve spelers die niet in vakantiemodus stonden voor de merge zouden daarna in principe in de doeluni's uit vakantiemodus moeten komen. Het is zeer goed mogelijk dat er nog paar inactieve spelers in vakantiemodus blijven staan die niet in vakantiemodus stonden voor de merge, maar dit script zou de situatie in de…

  • Hier kunnen jullie discussieren over Ganimed, die binnenkort bij ons de deuren opent: Nieuw Universum: Ganimed - 12/12/2018.

  • Beste spelers, Op 12 december zal universum Ganimed haar intrede doen! Het universum zal zeer waarschijnlijk zoals altijd rond 14:00 starten, maar dit is geen garantie daar het soms iets later of iets eerder open kan gaan. Dit universum zal de volgende features hebben: Quote: “ - 6x economische snelheid - 3x vlootsnelheid - 12x onderzoekssnelheid - 70% vloot naar puin - 25 extra planeetvelden - 5 melkwegen - 50% deuterium verbruik - AGS - 25.000 DM ” OG_NewServer.jpg De GO en SGO van dit univers…

  • Server Merges

    Wish2Die - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Ik zie dat er zojuist in .EN een update is geplaatst over het probleem van de inactieven in vakantiemodus na de merge: board.en.ogame.gameforge.com/i…04752-Inactives-in-Vmode/ Het komt er in principe op neer dat GameForge nu redelijk zeker is van hun script om de inactieve spelers uit vakantiemodus te halen die eigenlijk nu niet in vakantiemodus horen te staan. Vandaag is er in twee servers in .EN nog een laatste testronde gedaan om te kijken of het inderdaad echt volledig naar be…

  • Een nieuwe admin: MiniMe

    Wish2Die - - Archief

    Post

    Beste spelers, Onze grote vriend MiniMe gaat sinds vandaag officieel ons team van Game Admins versterken en heeft inmiddels een blauw jasje aangekregen. Wij zijn hem hartstikke dankbaar voor zijn gewilligheid ons te ondersteunen en zijn ervan overtuigd dat hij goed werk zal leveren als GA. Met vriendelijke groet, Het OGame Team

  • Kerstjingle spelerseditie!

    Wish2Die - - Archief

    Post

    Beste spelers, Het is wellicht nog vroeg en de Sint heeft het land nog niet verlaten, maar toch komen de kerstdagen er al weer vrij spoedig aan. Zoals sommigen van jullie wel weten is het inmiddels een traditie binnen het team om elk jaar rond de kerstperiode een kerstjingle uit te brengen waarmee we op een toch net iets persoonlijkere manier jullie fijne kerstdagen en een geslaagde jaarwisseling kunnen toewensen. Mocht je geen idee hebben waar we het over hebben, ik heb onderstaande draadjes no…

  • Beste spelers, IRC-celebrity en co-founder van de boardalliantie 'Trollen voor kuikens' Kaj is lid geworden van de dark side en zal in Deimos als trial-GO aan de slag gaan onder leiding van Hysteria. Naast zijn GO-trial zal hij ook op IRC ons team van OP's ondersteunen als trial-OP. We wensen hem veel plezier en succes met zijn trials. Hij zal zich binnenkort aan jullie voorstellen in onze voorstel sectie (Het OGame.nl team stelt zich voor...), waar je hem allerlei vragen zult kunnen stellen zoa…

  • Beste spelers, Op dinsdag 4 december om 08:00 zal er onderhoud plaatsvinden voor de betaaldiensten van Gameforge. Er wordt geschat dat dit onderhoud ongeveer 30 minuten zal duren; alle betaaldiensten zullen tijdens dit onderhoud niet te gebruiken zijn. We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team

  • Beste spelers, Onze Yoshi is nu ook gezellig in Gemini actief als GO. Ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat je met alle vervelende vragen van die uni bij hem terecht kan, dus dat moet goedzitten. Helaas nemen we ook afscheid van Rumplestiltskin, waarmee Wasat voorlopig onder beheer van de SGO komt te staan. We willen Rumple in ieder geval via deze weg alsnog ontzettend bedanken voor haar tijd en inzet! Met vriendelijke groet, Het Game Team

  • Quote from TheBunny: “Wat ik vreemd vind is dat de poll het eigenlijk al zegt 4x OF HOGER (dus ook 5x , 6x of 7x) 5x OF HOGER (dus ook 6x of 7x) 6x OF HOGER (dus ook 7x) 7x Als je dus naar de Poll kijkt en de uitslag moeten de stemmen andersom opgeteld worden 4x = dus alleen de stemmen van 4x 5x = de stemmen van 4x en 5x 6x = de stemmen van 4x, 5x en 6x 7x = de stemmen van 4x, 5x, 6x en 7x Dit omdat als je 4x en hoger stemt voldoet 5/6/7x ook gezien dit hoger is dan 4 Tegelijkertijd maakt deze s…

  • 2noqds.jpg Jawel, daar zijn ze dan, de uitslagen jongens. Wat gaat er gewijzigd worden: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum Details van de stemming: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum Ik weet dat jullie ook graag een datum zouden willen horen... 2noqn3.jpg Eventjes geduld dus nog wat dat betreft.

  • Beste spelers, Ik besef me dat jullie ook ontzettend benieuwd zijn naar hoe er daadwerkelijk is gestemd. Hieronder kun je de belangrijkste zaken van de stemming samengevat terugvinden. Om het even kort uit te leggen, ik heb per universum onderstaand overzicht gemaakt. Bovenaan kun je zien hoeveel stemmen er in totaal zijn uitgebracht, in uni3 is dat bijvoorbeeld 113 stemmen. Als je dan bij de resultaten van de eco snelheid kijkt, dan zie je dat 74 daarvan voor een 7x snelheid was. Dit was maar 6…

  • Beste spelers, Ik hoefde blijkbaar niet lang op de gewenste antwoorden te wachten, de uitslagen zijn nu echt officieel bekend en correct. Op de onderstaande wijzigingen is met een voldoende meerderheid (70%) gestemd om deze doorgevoerd te krijgen: Quote: “Uni 3: Ecosnelheid: van 3x naar 5x Gemini: Ecosnelheid: van 4x naar 7x Deutverbruik: van 100% naar 70% Pegasus: Ecosnelheid: van 4x naar 5x Deutverbruik: van 100% naar 80% Wasat: Ecosnelheid: van 4x naar 7x Xalynth: Ecosnelheid: van 4x naar 7x …