Search Results

Search results 621-634 of 634.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    Lu een jaar al?? :O hartelijk gefeliciteerd en een dikke knuffel

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    /me knuffelt Lu nogmaals @ fla, ik ben geen slijmbal

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    elke beweging die voor lu is heeft mijn lidmaatschap automatisch

  • Rey Nemaattori

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    gefeliciteerd rey maar jou had ik gistere, ehm vanmorgen/vanacht :P, ook al op de irc gefeliciteerd maak er een leuke dag van

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    Lu het was gezellig, ben blij dat ik erbij kon zijn, toch nog Bedankt voor alles en tot de volgende keer

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    Bedankt voor je second opinion en hulp Lu en misschien wat laat, maar veel plezier in uni 17 en ik zal je missen in uni 6

  • queen sylvia

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    Suikerspin.jpg Zoals beloofd een suikerspin voor jou Nu maar snel naar bed morgen om half 6 gaat de wekker weer

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    /me knuft lu'tje gewoon, omdat het kan

  • Rey Nemaattori

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    gefeliciteerd rey met je nieuwe admin baan

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    nah, ik zal je sparen, omdat je zo genadevol bent (of zoiets :P) bovendien van wie is lu'tje nu niet de favoriet

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    en dan wordt het lu'tje zullen de andere 3 blij mee zijn... weet niet of ze het lezen, of een bepaald iemand moet het op de rondgaande gooien..

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    /me knuft z'n favorietje uni 6 go

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    lu'tje ik help je maar snel van de 2de pagina af jij verdient niets minder dan de eerste pagina!! zo lu, sta je weer helemaal bovenaan

  • Lu koekjes

    swami_dude - - Ex teamleden

    Post

    van harte gefeliciteerd met je aanstelling, ik weet zeker dat je het goed doet. En eindelijk een aanspreekpunt in uni 6 want maandje of 2 terug toen ik een GO nodig had was ik 2 weken verder XD ow en maankansen melden, ja, dat heb ik zojuist dan maar even gedaan