Search Results

Search results 41-60 of 937.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from Jillian: “een stukje ogame cultuur bewaard? dan moeten we terug naar pre-redesign. Dat is ogame cultuur. alles sinds redesign was qua performance "mweh" ” Dus ???? ” Dus ?????

  • U3 (en andere) en levensvormen

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from Thalion Heru: “We zitten inmiddels halverwege oktober, is er al meer bekend over wanneer de levensvormen naar de 'oude' uni's komen? ” Waarom naar oude uni's ?Laat nu de oude uni's zoals zijn aub. Dan blijft er nog een stukje ogame cultuur bewaard.. ” een stukje ogame cultuur bewaard? dan moeten we terug naar pre-redesign. Dat is ogame cultuur. alles sinds redesign was qua performance "mweh" Quote from Thalion Heru: “Hè, korte vraag en even een upje voor dit topic.…

  • DISCUSSIETOPIC: Nieuwe uni Fenrir

    Jillian - - Algemeen

    Post

    het was natuurlijk alweer 5 weken terug sinds de Europa, dus hoog tijd.

  • beetle flauw dat mensen oude ogame held Anuvinda impersoneren. OT: Had je graag alles gestuurd wat ik had(en meer, maar ik speel niet in universum Europa

  • Quote from Zippy: “Tja, sommige spelers gebruiken hun vloot. Met het risico dat je hem verliest. Hele dagen teruggetrokken plaatsing loop je weinig risico ” Snap niet helemaal waar dit argument vandaan komt; je "hoeft" niet hele dagen in teruggetrokken plaatsing te zitten, ja met dirty saves is het makkelijker spelen, maar we hebben allemaal de leeftijd wel bereikt dat een nachtelijk toilet bezoek meer norm is dan uitzondering, dan kan je ook gelijk die plaatsing terugtrekken

  • Reactiesnelheid server Dorado

    Jillian - - Klachten en bugs

    Post

    het is bekend dat v10 voor levensvormen uni's veel slechter werkt. Het lijkt ook dat formaat van account hier invloed op heeft. PS. levensvormen naar bella plox, /care about performance die is toch al jaren triest

  • Zomerloterij 2023

    Jillian - - Algemeen

    Post

    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-07-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller John Wayne Gacy [Fubar] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 _________________________________________ Verdediger Maarschalk ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller John Wayne Gacy [Fubar] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 ( -0 ) __________________…

  • kan je geloof ik niets mee, meestal verdwijnen ze tzt

  • Zomerloterij 2023

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Kamikaze | Een gevechtsrapport moet een echt gevecht zijn, dus geen rapporten met spio-crashes.

  • neuh deleten hoeft niet, mijn vermoeden is dat die het bericht gedeeld heeft, en later verwijderd heeft. waar jij nu dus de melding hebt van een gedeeld bericht ,maar het spel kan het bericht niet vinden. Niet dat we er wat aan hebben waarom het komt, maar toch.

  • Ahhh, ik wist niet dat RCFarm nog speelde.

  • Dit was al een probleme voor de update? domme vraag, maar heeft degeen die het bericht gedeeld heeft, het bericht nog? xD

  • Merge/grave regels.

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Quote from Lange Giraffe: “In een nieuwere uni de 10x eco doen hoeft niet oneerlijk te zijn, mits ze niet continu dezelfde groep spelers bevoordelen. Als ze nou de 10x eco overzetten naar de jongste uni in de merge en hierbij de voorgaande 10x eco spelers uitsluiten is het wel eerlijk. ” maar dan hebben we rellen

  • Merge/grave regels.

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Quote from Lange Giraffe: “Neemt niet weg dat ik ze wel snap, het is niet bepaald eerlijk om een nieuwere uni 10x eco te maken. ” In het tijdperk waarin elke uni na een jaar of 2 gemerged wordt, is het niet eerlijk dat een nieuwe uni een hogere eco krijgt? Dat klinkt echt, als flawed logic to me

  • Merge/grave regels.

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Quote from I Am Gonna Kill: “En ik las ook ergens in EN dat rips binnenkort een Debuff gaan krijgen dus die blaaz je zo weg met een paar M ic. ” ja hun rapidfire wordt omlaag gebracht; en dat maakt het dat sterren eigenlijk nutteloos worden

  • Merge/grave regels.

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Quote from Lange Giraffe: “De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen. Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen. ” in bella hadden we van de week nog een kevin en een ind0 die kwamen koekeloeren hoor Quote from Kamikaze: “Vindt de nieuwe regels prima zo. Jammer voor jou in dit geval maar geen geswitch van uni om deze leeg te roven en weer verd…

  • Merge/grave regels.

    Jillian - - Algemeen

    Post

    yeah ik heb een oud acc uit .nl nu vast zitten in GY want die kan alleen terug naar .cz waar ik m ooit heen gemerged had

  • Merge/grave regels.

    Jillian - - Algemeen

    Post

    graveyard regels even weggelaten, graveyard is k.u.t. punt

  • euhhhh heb nog een 171m fleeter/combi accje in u3; miljoen dm, redelijk gevulde inventaris