Search Results

Search results 101-120 of 313.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Koning motu voelt zich geëerd , laat zien hoe machtig ik ben , dat onderdanen me na gaan doen. uiteraard blijf ik wel de enige echte koning , maar deze clown benoem ik tot ere hofnar . je maakt koning motu aan lachen en daar hou ik van xD Ga zo door .. en laat ze vooral buigen , maar vergeet dan wel niet erbij te zeggen "buig in de naam van de almachtige koning motu "

  • er is maar een koning en dat ben ik motu de almachtige . onderdanen die me na doen zullen gestraft moeten worden . heb nog plek genoeg in mijn kerkers .

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.091 Zwaar gevechtsschip 894 Kruiser 695 Slagschip 279 Klein vrachtschip 252 Groot vrachtschip 959 _________________________________________ Verdediger greeny [ACTIVE] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Spionagesonde 150 Zonne-energiesatelliet 29 Raketlanceerder 4.009 Kle…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.979 Zwaar gevechtsschip 914 Kruiser 640 Slagschip 210 Klein vrachtschip 414 Groot vrachtschip 964 _________________________________________ Verdediger Sponge-XL [TIF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 10 Groot vrachtschip 27 Licht gevechtsschip 30 Zwaar gevechtsschip 10 K…

  • Blijkt dat Greeny van active 10 al in vakantie modus is gevlucht .

  • ik post deze voor Conqueror Tif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Conqueror [TIF] ________________________________________________ Pathfinder 1.000 _________________________________________ Verdediger Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Klein vrachtschip 229 Groot vrachtschip 300 Licht gevechtsschip 1.793 Zwaar gevechtsschip 211 Kruiser 332 Slagschip 80 Recycler 495 Spionagesonde 14 ____________…

  • Quote from Knowledge: “In dit geval heb ik geen medelijden met active 10. Dat krijg je ervan als je vriendschapsverzoeken misbruikt om mensen aan te vallen ” Dat is wel heel erg laf om dat te doen Koning motu roept daarom op om aan te sluiten bij deze oorlog Active 10 zal een lesje moeten leren en buigen

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.207 Zwaar gevechtsschip 238 Kruiser 323 Slagschip 81 Klein vrachtschip 279 Groot vrachtschip 277 _________________________________________ Verdediger Consul Delta [TBH] ________________________________________________ Groot vrachtschip 20 Slagschip 38 Spionagesonde 30 Zonne-energiesatelliet 16 Raketlance…

  • Bij deze verklaart koning motu de almachtige , leider van vmotu de oorlog aan active 10 Reden : zinloos blijven spioneren - zinloos aanvallen De oorlog eindigt als - active 10 buigt voor de almachtige koning motu en hem als koning erkennen - ze stoppen met spioneren en aanvallen - hier niet reageren , word gezien als buiging ik koning motu zal ze een lesje moeten leren , zodat ze weer trouwe onderdanen worden .

  • Bij deze roep ik de overwinning op . gezien tif niet aanvalt of wat van zich laat horen hier , zie ik koning motu dat als een buiging. ik beeindig daarom de oorlog . Winnaar : Vmotu

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.361 Zwaar gevechtsschip 299 Kruiser 178 Slagschip 83 Klein vrachtschip 245 Groot vrachtschip 184 _________________________________________ Verdediger Lieutenant Stingray [TIF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 33 Groot vrachtschip 125 Licht gevechtsschip 208 Zwaar gevecht…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.746 Zwaar gevechtsschip 315 Kruiser 183 Slagschip 83 Klein vrachtschip 307 Groot vrachtschip 170 _________________________________________ Verdediger Nygu [TIF] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 102 Zwaar gevechtsschip 62 Kruiser 4 Slagschip 55 Spionagesonde 107 Raketla…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.477 Zwaar gevechtsschip 364 Kruiser 191 Slagschip 83 Klein vrachtschip 461 Groot vrachtschip 186 _________________________________________ Verdediger Nygu [TIF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 140 Groot vrachtschip 189 Licht gevechtsschip 380 Zwaar gevechtsschip 174 Kru…

  • Hij scant mij weet ik hoevaak per dag , en nu was ik het zat . en heb ik laten zien hoe het wel moet . De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.886 Zwaar gevechtsschip 423 Kruiser 197 Slagschip 83 Klein vrachtschip 657 Groot vrachtschip 217 _________________________________________ Verdediger greeny [ACTIVE] _____________________________________…

  • ik had me vloot dezelfde dag alweer opgebouwd xD Dus helaas voor jouw ben ik er nog steeds xD Da

  • motu motu motu XD

    motu - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    tjah soms verlies je ook wel eens dat hoort bij spel . maar ik wacht nog steeds tot je belasting komt innen. dus voeg daad bij woord en kom langs . je herkent me planeet aan mooie kasteel

  • gezien dat de alliantie tif mij 0x aanvalt , zie ik dat als overgave en eis ik de overwinning op . tenzij hun mij binnen 24uur aanvallen

  • motu motu motu XD

    motu - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    zag ik het goed sta je nu nr 2 , ben je gezakt in rang xD

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.823 Zwaar gevechtsschip 423 Kruiser 197 Slagschip 71 Klein vrachtschip 424 Groot vrachtschip 198 _________________________________________ Verdediger Marshal Keid [TIF] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 10 Raketlanceerder 700 Kleine laser 150 Ionkanon 38 Grote planet…

  • alliantie Motu

    motu - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    ik was aan denken aan Konings motu ogame truien kan iedereen die kopen en aan doen als ze gaan spelen