Search Results

Search results 261-275 of 275.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Aantallen boosters

    Alpatsjino - - The Docks

    Post

    Zou het niet makkelijker zijn als er de mogelijkheid zou zijn om grotere aantallen zelfde boosters te kunnen activeren? Ik ben net bezig geweest om 233 Newtron brons te activeren, en dat duurt allemaal onnodig lang. Waarom niet als je op een willekeurige booster klikt, er een pop-up tevoorschijn komt waar je kan invullen hoeveel je wilt gebruiken waarbij het maximum uiteraard het aantal is wat je hebt.

  • Ik heb er ook last van ja, zeer irritant die spambar in je beeld Heb ook geen oplossing voor je, ja niet wisselen

  • Help, mijn account is verdwenen.

    Alpatsjino - - Spel

    Post

    Een account in v-mode met gekochte DM word ook niet verwijderd.

  • Veilingen Updaten

    Alpatsjino - - Klachten en bugs

    Post

    Nee hoor, ik kijk helemaal niet met oogkleppen op Als iemand het wil zal ie erop moeten bieden, en net als in het echte leven kun je overboden worden. En ja, dan is het logisch dat de mensen die meer GS hebben ook meer kunnen bieden, dat is namelijk in het echte leven ook zo. En sowieso heb je het nou niet over bepaald grote hoeveelheden GS, dus ook kleinere spelers kunnen hier prima mee meebieden. Ik kan het gewoon niet logischer maken dan het nu is.

  • Veilingen Updaten

    Alpatsjino - - Klachten en bugs

    Post

    2x speed is inderdaad het absolute minimum, ik begin de speed van Gemini al gewoon te vinden, ik wil een 10x speeduni En die veilingen, tsja het meeste is al gezegd en sluit me daar wel bij aan

  • Ogame "Mentor"

    Alpatsjino - - The Docks

    Post

    Lol, ja alsof dat ook maar 1 kans van slagen heeft Dit idee is in ieder geval al talloze keren voorgesteld. Volgens mij nog wel vaker dan het niet-aanvallen-bij-kerst, en is altijd doodgebloed om dezelfde redenen. Komt er eigenlijk op neer, als je het wilt doen moet iedereen dat voor zichzelf weten, en vooral doen. Net als de meerderheid die er geen zin in heeft

  • Ogame "Mentor"

    Alpatsjino - - The Docks

    Post

    Al lang geleden ben ik hier mee opgehouden, het heeft gewoonweg geen effect, kost een hoop moeite en tijd voor weinig

  • In Gemini is er iemand met: Verdediging Raketlanceerder 1.460.640 Kleine laser 1.063.039 Grote laser 262.004 Gausskanon 33.000 Ionkanon 10.150 Plasmakanon 46.500 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 Anti-ballistische raketten 80 Interplanetaire raketten 10 En heeft ook nog 585 RIPs erbij liggen

  • Nieuwe generatie spelers he, zijn niet bekend met het ploffen wat tegenwoordig nog slechts een handvol spelers over heel ogame.nl doen

  • UniverseView

    Alpatsjino - - Algemeen

    Post

    Dit zit toch ook al bij Antigame ingebakken? Ik heb namelijk die opties ook, alleen nooit deze Universeview geinstalleerd

  • Ja inderdaad, met zo'n slordige 15'000 IPR's kan dat inderdaad in 1 nacht OT, Knappe defense Tolkien, nutteloos, maar wel knap (y)

  • Ben geef defwetenschapper Maar meer gauss lijkt me toch echt wel gewenst

  • rond de 250 puntjes nu Met deze mijntjes kan ik bouwen en sparen wat ik wil, opschieten zal het niet Hoop over een paar maandjes toch wel aardige defense te kunnen produceren :lol:

  • Heerlijke defenses hier Duurt wel even voor dat ik daar op zit Tegen mijn principe in, ga ik in u13 ook maar eens turtlen Ik zou graag een leuk lijstje geven hoeveel ik heb staan Raketlanceerder ( 10 beschikbaar ) Maar verder dan dit kom ik op het moment niet

  • en toch blijft een maan met def veel handiger dan def op een planeet