Search Results

Search results 101-120 of 121.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Reorganisatie

    Rey Nemaattori - - Archief

    Post

    Spelers en spelerinnen, leden en ledinnen, boeren, burgers en buitenlui, Zoals jullie waarschijnlijk al hadden opgemerkt, heeft de afgelopen weken een aantal teamlers hun taken neergelegd of is van takenpakket veranderd. Dit is slechts het topje van de IJsberg van veranderingen die zich binnen het team hebben afgespeeld. Met het uitzwaaien van een aantal mensen, de komst van uni18, een vrijkomen van SMOD positie een aantal weken terug is er flink geschoven, zodat de vrije plekken weer gevuld zij…

  • Rey Nemaattori

    Rey Nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Quote from kingsniper: “Gefeliciteerd !! Hier een nieuwe muis !! Deze zal je zeker4 nodig hebben tig irc channels erbij en game servers en laat staan de 1000de extra board secties ":P met ingebouwde poederdoos om de wallen onder de ogen te maskeren zodra je weer 1 van de vele lange admin dagen gaat maken. reymuismatori.jpg” Of je nu tot 1 uur raid of aan de boardknoppen zit te draaien...maakt ni uit Subtiele nickchange ondergaan trouwens: rey nemaattori => Rey Nemaattori. Helaas mocht Su Majesta…

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Pendragon: “Welkom in adminhok rey! Have fun, maar vooral sterkte met je collega-admins :P” Naah, zo erg zijn jullie nu ook weer niet..althans...afaik

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Thnx Fab, en natuurlijk alle anderen Ik zal jullie niet teleurstellen! /me poetst de laatste restjes groen van zijn naam Quote from Archibald: “oh crap, da moest er nog bijkome proficiat dan maar je zal't zeker en vast verdiend hebbe op naar het BA-schap ?” Jij krijgt van mij iig een koekje: DSCN0850.JPG

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    To spank me with, or... euh

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    @heren^^: thnx! Quote: “Nautilus schreef 4 sterren, pfeh, 5 sterren kun je ook hebben Have fun en veel plezier met mijn moeilijke vraagjes (6)” 5 sterren O.o And what would that make me...Super SMOD? SMOD-premier? loco-interim-admin? xD Quote: “Tirillo schreef congrats Rey. Het is je zeker gegunt. Vooral omdat je je zeer sterk inzet voor het team. btw nu zit je nog meer vast aan ogame. Is dit niet te erg aan het worden?” Ik niet Din wel Sommige dingen veranderen ooit

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    vegeta5.gif *Rey Nemaattori does powerup and goes super Met de ascensie van Hippe en het vertrek van Vampiria is er plek gekomen voor nieuw vers smodbloed in het halfgodenrijk. Fab & Hippe hebben na een week bakkeleien en doorvragen mij & tyror uitgekozen om hun als evil henchmen bij te staan in de strijd tegen spam, onrecht en foute sigs en tegelijk de users & mods te beschermen en te helpen ^__^ C Source Code (1 line) @allen: thnx, ik hoop dat ik mijn strial goed doorkom

  • Quote: “woolysheep schreef Ik ben niet actief op het forum, maar ik was benieuwd naar andere mensen hun verdediging. Er zitten flinke tussen moet ik zeggen. Ik zal mijn verdediging wel laten zien, ik weet dat er van de verhoudingen niks klopt, maar achja, met zoveel plasmas maakt dat ook niet zo veel uit benieuwd of er iemand meer heeft. Groetjes woolysheep Raketten 50000 K. Lasers 50000 G. Lasers 5000 Gauss 5000 Ion 5000 Plasmas 5000”

  • Quote: “tolkien schreef In tegenstelling tot de topic,, meeste defense ,, waar de opzet is dat je alleen kan posten als je defense hoger is dan de laatste post, kan je hier je defense progressie posten en praten over alles wat met defense te maken heeft. Ik ben benieuwd wat sommige van jullie inmiddels hebben opgebouwd. Ik zal het spits afbijten, Raket lanceerder ( 100.000 beschikbaar ) Kleine laser ( 200.000 beschikbaar ) Grote laser ( 10.000 beschikbaar ) Gauss kanon ( 2000 beschikbaar ) Ion k…

  • C Source Code (1 line)

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Ah, vandaar dat 't nieuws zo snel rond gaat xD Ik zal zo es wat lijstjes invullen

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Quote: “Tirillo schreef [...] die komt nog die modontgroeing.” Als mijn trial faalt wordt ik sowieso ontgroend Quote: “Gate schreef Rey, Wil je nog wel je welkomst bericht veranderen naar een Nederlandse?” ¿Por que? Nee, serieus, waarom? het gros van de setinfo's in #ogame.nl zijn niet nederlands hoor...dat ik kies voor spaans boven engels is irrelevant. And trust me, de regels vermelden niet eens setinfos, laat staan in welke taal ze moeten, je bent hier de verkeerde molens aan het besttrijden

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Sadisten

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Quote: “Prinsesje schreef Wow.. jou ken ik al van het begin dat ik begon te spelen, altijd naar je opgekeken toen Veel plezier met je modschap, en succes, maar lukt wel lijkt me? :P” Dat is wederzijds, jij zit al knetterlang in 't team op allerlei posities, RESTECP! Dat geld voor iedereen in het team trouwens...ik zie u pas dep ak werk die je moet verzetten(en nog veel meer: wat al verzet IS in het verleden) om de zaak draaiende te houden! Quote: “Lord of Lazyness schreef Mijn god, de grootste m…

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Quote: “the ori schreef wat maakt dat uit of zo denken dat je man of vrouw bent ik heb gevonden dat mensen aardiger tegen me doen als ze denken dat ik vrouw ben XD” Dat is ook de conclusie die ik trok

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Staat er tog ook Quote: “rey nemaattori schreef *=In het verleden heeft hier nogal verwaaring over ontstaan, wat deels te wijten was aan ondergetekende zelf.” Eigenlijk waren er een aantal mesne die d88 dat ik een vrouw was, bij de 3e die 't vroeg heb ik p het forum mijn geslacht verandert in vrouwelijk toen was het hek wel van de dam Lyxshaman heeft ook een tijdje meegedaan xD

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    okok nu ben je écht de eerste

  • Rey Nemaattori

    rey nemaattori - - Ex teamleden

    Post

    Opeens heb je het! Je wordt mod Ik ben Rey Nemaattori, voor sommigen zo goed als een meubel in de ogame community, aangezien ik hier al 2,5 jaar rond zwerf. Ik ben 25 jaar oud, MANNELIJK* en woonachtig in Arnhem. Een tijdje terug kwam het team met een aantal interessante initiatieven die mij voldoende inspireerden om mee te helpen denken aan het verbeteren van de community. Op aanraden van TijgerKat stuurde ik een applicatie in en zoals jullie kunnen zien hebben ze me groen geverfd Ik zal jullie…

  • Nog een belangrijk punt mbt handelsratio's. Als raider in hart en nieren kom ik sinds de updat veel volle planeten tegen, irosch genoeg wordt jusit de productie van metaal flink gecapped(die staat meetsla op 100 of 150k) terwijl kristal tussne de 20 en de 100k(of 150k) schommelt. Zou je eerder dus 60k metaal jatten, wordt dat nu nog maar 50k Ik denk dat metaal daardoor weer iets zeldzamer wordt...

  • RE: Jizzy

    rey nemaattori - - Algemeen

    Post

    Quote: “Snakepit schreef Nieuwe noob present. Name: Jizzy Begonnen: Gisteren Uni: 4 Nieuw: Ja Zoekt stategien: Ja Zoekt alliance and/or buddies: Ja PM gewenst: Ja Van dames: Ja, met name” waarom begin je dan in u4 en niet in u15? dies is net begonnen namelijk en dta ish et verschil met de top spelers een stuk minder....