Search Results

Search results 61-80 of 108.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Zomerloterij 2023

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    On 17-07-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Piraten ________________________________________________ Light Fighter 5 Heavy Fighter 4 _________________________________________ Defender Viceregent Tauri ________________________________________________ Heavy Fighter 14 Cruiser 1 Small Cargo 2 Large Cargo 1 _________________________________________ After the battle ... Attacker Piraten ________________________________________________ Destroyed! _____________________________…

  • Zomerloterij 2023

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Enkele primitieve barbaren vallen ons aan met ruimteschepen die die naam nauwelijks verdienen. Als het gevecht zwaarder wordt, zullen we genoodzaakt zijn terug te vuren.

  • Zomerloterij 2023

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Een onbekend computervirus is in het navigatiesysteem gedrongen kort na het verlaten van het zonnestelsel. Dit veroorzaakte dat de expeditie rond bleef cirkelen. Het is waarschijnlijk geen verrassing dat de expeditie op deze manier geen succes was.

  • Zomerloterij 2023

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    De expeditie is op een ruimtestation gestuit dat eeuwen geleden is verlaten. In de werven van het ruimtestation worden een aantal schepen gevonden. De technici proberen er een paar weer aan het vliegen te krijgen. De volgende schepen zijn nu een deel van de vloot: Zwaar gevechtsschip: 11 Kruiser: 1 Groot vrachtschip: 1

  • Zomerloterij 2023

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Van: vloot commando Op een verdwaalde planetoïde lagen de grondstoffen voor het oprapen. Er is Deuterium 10.290 buitgemaakt.

  • Zomerloterij 2023

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Van: vloot commando We moesten ons verdedigen tegen enkele piraten die, gelukkig, niet al te talrijk waren.

  • Zomerloterij 2023

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Van: vloot commando Waarschijnlijk was het toch geen goed idee om de verjaardag van de expeditieleider te vieren op die onherbergzame planeet. Een vreselijke koorts was de reden dat het merendeel van de bemanning hierna in de eerste hulppost moest verblijven gedurende de rest van de expeditie. Door personeelsgebrek moest de expeditie afgebroken worden.

  • Zomerloterij 2023

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Kamikaze | Dubbelposten is niet toegestaan.

  • Zomerloterij 2023

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Van: vloot commando Een storing in de reactor van het moederschip vernietigde bijna de totale expeditievloot. Gelukkig zijn de technici ervaren en hebben ze het ergste kunnen voorkomen. De reparatiewerkzaamheden namen nogal wat tijd in beslag en dwongen de expeditie huiswaarts te keren voor ze iets bereikt hadden.

  • Metaal mijn

    Nocturno - - Spel

    Post

    Quote from Trazz: “Doorgaans staat planeet 1 het dichts bij de zon, hier zal je het hoogste energie productie vinden en het hoogste deuterium productie. ” De hoogste deuterium productie zal je op positie 15 vinden, en niet op positie 1. Deuterium productie is afhankelijk van de maximum temperatuur: hoe kouder, hoe meer het opbrengt. Voor kristal productie krijg je een bonus op volgende posities: positie 1 = 40% positie 2 = 30% positie 3 = 20%

  • Metaal mijn

    Nocturno - - Spel

    Post

    Op positie 8 krijg je 35% extra inkomen, op positie 7 & 9 is dat 23% en op positie 6 & 10: 17%. Voor al de andere posities krijg je geen extra metaal.

  • Aankomende update?

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Quote from Emperor Ketriks: “500.000 DM?! Alleen om de functie voor de eerste keer te activeren?! HOLY SHIT! ” Hoe oud is je alliantie? Op .org was er iemand die ook dit probleem had en blijkt dat je alliantie minstens 14 dagen oud moet zijn om gratis te kunnen activeren. Hier de link naar het topic waar ik het gelezen heb.

  • Paasevent!

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    E8 H7 L13 Nocturno, uni 3

  • Maanvernietiging bescherming

    Nocturno - - The Docks

    Post

    Quote from Kikero: “Plan je kolonies zorgvuldig en je hebt nooit een probleem om te saven. ” Yep, tot Gameforge zomaar even beslist om de vlootsnelheid te veranderen.

  • Quote from Ind0: “@Jillian je zet me even goed aan het denken. Weet jij toevallig ook het percentage van de boost op plek 8? Was dat 30%, ik weet ff niet meer waar dat stond. ” Als ik mij niet vergis is dat op positie 8: 35% positie 7 & 9: 23% positie 6 & 10: 17%

  • Metaalmijn op positie 8 geeft 35% basisproductie, positie 7 & 9 geven 23% meer en posities 6 & 10 geven 17% meer basisproductie. Al de overige posities geven niets extra bovenop de basisproductie. Net zoals je kristalmijnen 40% meer basisproductie hebben op positie 1, 30% op positie 2 en 20% op positie 3.

  • Uni3 stats discussie

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Vlootsnelheid: 1 Def naar puin: neen Al het overige maakt mij eigenlijk niets uit.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Syrabi: “Voor zover ik weet krijgen de spelers die al in de doeluni zaten, helaas geen gratis verplaatsingen. ” Klopt. Dat is ook niet veranderd. ” Bij de vorige merge heb ik echter 2 herplaatsingen mogen ontvangen zonder dat er voor mij iets verandert was, toen zat ik net als nu reeds in het doeluniversum en was er geen wijziging van de specs.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “Stel ik had 2 planeten inner ( 1.100.10 en 1.100.11 voor gemak ). In mijn target uni was 1.100.10 al bezet en 1.100.11 - 15 waren nog niet bezet. Hierbij kreeg ik dan 2 gratis herplaatsingen. De eerste was voor 1.100.10 die naar plek 11 ging. Op de beurt van plek 11 is deze nu bezet en werd deze op plek 12 gezet. Dus in principe wordt dit op volgorde van coords gedaan in de praktijk. Ik vermoed dat ze hierin geen veranderingen hebben toegevoegd. Van wat ik me kan …

  • Discussiedraadje merge 2020

    Nocturno - - Algemeen

    Post

    Quote from Syrabi: “"Inactieve accounts zullen samengevoegd worden in een kerkhof server met de optie om een doelserver te kiezen in welke community dan ook, indien ze terug actief worden." Geen idee of het ook geldt voor account die na de merge actief worden. ” Dus spelers die nu inactief zijn in een exodus uni kunnen, indien ze opnieuw actief worden, "gratis" kiezen om naar eender welke community te verhuizen, voor spelers die actief zijn wordt er 500k DM aangerekend. Of begrijp ik het verkeer…