Search Results

Search results 181-200 of 200.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Whoop whoop! Mijn adrenaline-levels zijn alweer aan het dalen, we hebben het overleefd Goed gespot Swami, het waren twee fantastische dagen! Vanochtend op de fiets vlootje sturen, heeft toch ook wel wat. Nu kon het gelukkig vanuit thuis aan tafel, is toch iets comfortabeler. Ivan GLRB en sparen!

  • Quote from swami_dude: “Het probleem zit hem als je 1 speler hebt die zo belachelijk hoog staat ten opzichte van de rest dat die in principe ongestraft al je manen zou kunnen blazen en het onmogelijk is om genoeg vloot bijeen te trekken om er iets aan te doen. Dat iemand zo ver voor ligt dat zelfs als je het onmogelijk voor mekaar krijgt om met 5 man in ags te vliegen en dan nog eens een 5 mans ags achteraan en dan nog eens 5 man daarachteraan om eindelijk de vloot kapot te krijgen of gewoon sub…

  • Forum dood maken??

    GeneralDuke - - The Docks

    Post

    Nogmaals, waar doel je precies op?

  • Forum dood maken??

    GeneralDuke - - The Docks

    Post

    Ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt. Wat wordt gecensureerd?

  • (Hele) oude slagen bekijken...

    GeneralDuke - - Algemeen

    Post

    Wauw swami, tranen in m'n ogen

  • *upvote*

  • Middel tegen vakantiemode abuse

    GeneralDuke - - The Docks

    Post

    James Cameron bedankt voor dit inkijkje in quantum.org, leuk om te lezen

  • Nieuw gebouw: Universiteit

    GeneralDuke - - The Docks

    Post

    Ik denk dat 80% niet belachelijk veel is. Elk volgend level duurt dubbel zo lang, dus een halvering zou ongeveer quitte draaien (anders blijf je zitten met die langer onderzoekstijden). Met 80 zit je wel ruim boven de helft, maar als het onderzoek duur genoeg is mag je daar ook wel wat voor terugkrijgen.

  • Middel tegen vakantiemode abuse

    GeneralDuke - - The Docks

    Post

    Ik denk dat met alle maatregelen geldt dat je er ook mensen mee benadeelt die niet per se misbruik maken van de optie maar dat moeten doen uit noodzaak, om welke reden dan ook. Ik ben denk ik meer fan van HT's plan. Is misschien wat ingewikkeld, maar zo maak je het in ieder geval niet onmogelijk om snel weer v mode in te duiken als dat noodzakelijk is. Ik denk dat die mogelijkheid wel moet blijven. Bij "opties" hoeft dan ook niet uitgelegd te worden hoe het precies zit, als er maar iets staat al…

  • Middel tegen vakantiemode abuse

    GeneralDuke - - The Docks

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from swami_dude: “ben het met je eens dat het waarschijnlijk niets gaat worden met dit idee. Verder zijn vmode hoppers natuurlijk wel het uitschot van de community en kun je er weinig tegen doen, hoogstens zo hard mogelijk bashen terwijl ze on zijn. ” Mss zijn de swamidude's wel het uitschot, mja, je moet ook enige hersencellen meer hebben als een swami om te begrijpen dat vmode ook een ander doel heeft ” Zo man shots fired, waar is dat voor nodig

  • Nieuw gebouw: Universiteit

    GeneralDuke - - The Docks

    Post

    Misschien om de naam wat meer binnen het thema te houden: Militaire/Galactische Academie? Verder ben ik het eens met het idee dat onderzoeken ook wel eens versneld mogen worden. Heb zelf geen hoge onderzoeken (speel nu net weer 2 maanden ofzo), maar ik kan me voorstellen dat het niet meer leuk is als een beetje onderzoek ruim een half jaar duurt... Dat de eisen dan hoog worden is op zich niet vreemd, want tegen die tijd heb je daar toch wel de goodies voor. Een limiet van 30% versnelling o.i.d. …

  • Succes met de afronding van dit alles. Bedankt voor de updates tussendoor

  • Een robotfabriek heeft geen invloed op je verdediging, alleen op gebouwen. Dat is ook zo op planeten. Een nanorobotfabriek heeft wel invloed op verdediging (en werf en gebouwen), maar die kun je niet bouwen op een maan. Mijn advies zou zijn: geen verdediging op je maan.

  • Tactische terugtrekking

    GeneralDuke - - Spel

    Post

    Oh Yoshi was cynisch. M'n alarm ging niet af Thanks iig!

  • Tactische terugtrekking

    GeneralDuke - - Spel

    Post

    Ok, en is ook bekend hoe groot die kans is? Als mijn vloot bijvoorbeeld 6x zo sterk is, is de kans dan toevallig 5/6?

  • Tactische terugtrekking

    GeneralDuke - - Spel

    Post

    En als de aanvallende vloot idd 5x sterker is, is het dan ZEKER dat de verdedigende vloot ontsnapt? Of is er dan een kans?

  • Leuk accountje gezocht

    GeneralDuke - - Account gevraagd

    Post

    Dat schijnt idd behoorlijk matig te gaan he @Takeoff

  • Eens. Tis onderdeel van t spel dat het niet altijd makkelijk is om je save goed te timen. Mee leren leven en doorgaan. Daarnaast, wat vangrai zegt, terugtimen wordt dan nagenoeg onmogelijk want er zijn te veel opties dan.

  • De kans dat je na 30 kansen geen maan hebt is 0,124%. Dat klinkt heel weinig, maar het komt dus ongeveer 1 op de 800 keer voor. Ik weet niet hoeveel mensen er tegenwoordig in een uni zitten, laat ik pessimistisch zijn en dat op 500 prikken. Dan gebeurt het dus al ongeveer 1 keer per uni (of eigenlijk 2 keer per 3 uni's). Tel daarbij op dat mensen meerdere manen willen, dus het komt al significant vaker voor per uni. Bottom line: balen, shit happens. Er zit maar 1 ding op: nog een keer proberen.

  • Heel netjes gedaan, mooie #2! Have fun spending, da’s een mooie winst. Charley GLIRL