Search Results

Search results 401-413 of 413.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • MiniMe

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Hallo en Daag Ik ben deze week aan het werk in Hamburg en kom niet eerder weer thuis dan vrijdag. Voor alle vragen of opmerkingen in Uni17 kunnen jullie bij Lukoekjes terecht. En voor alle vragen of opmerkingen in Gemini mag ik jullie door verwijzen naar Queen_Sylvia Veel plezier deze week !!!

  • MiniMe

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Dank je MissDevil !!!! Gelijk maar ff de medeling geven dat ik nu ook een beetje de roze kant heb gevonden Vanaf nu ben ik ook IRC-OP Trial. Tot op IRC !

  • Revenge

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Goed gedaan maat Ben je eindelijk Full Mod en nu wel vol blijven houden he !

  • MiniMe

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Vanaf nu zal ik samen met Viper ook Gemini in de gaten houden. Hooooooiiiiiii Gemini

  • queen sylvia

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Dat is al mooi lang Gefeliciteerd met je 5 jaar team !!!

  • Revenge

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Welkom terug in het team Revenge en veel succes in het groene deel van het team Tog ben ik van mening dat roze je het beste staat

  • MiniMe

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Ik merk een beetje jaloezie En Mini blijft altijd Mini voor jou helemaal

  • MiniMe

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Haha dank je wel Rena en beter laat dan nooit he Ja de meet was heel goed gegaan he Davy we kunnen het jou ook nog wel leren hoor als je maar onthoud dat je zoveel mogelijk kaarten moet hebben

  • MiniMe

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Nee nog niet maar zal niet lang meer duren voor de uno gespeeld gaat worden en welke speler zou uno op irc zetten ???

  • MiniMe

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Beter laat dan nooit!! Bedankt allemaal

  • Wish2Die

    Kleine MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Je gaat het nog druk krijgen Succes met je 2e uni

  • MiniMe

    Kleine MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Vandaag mag ik mij aan jullie voor stellen als de nieuwe Trial-GO. Ik mag beginnen in Uni 17. Dus pas maar op daar er komt wat nieuws aan om de regels na te leven. Ik wordt buiten ogame altijd Stefan genoemd. Ben 22 jaar oud/jong. Vorig jaar heb ik mijn opleiding afgerond voor kraanmachinist in grondverzet. Ik ben nu werkzaam bij een loon-grondverzet bedrijf. Hoofdzakelijk zit ik hier op een graafmachine. Ik heb eerder altijd in uni 9 gespeeld onder de naam Blackviper maar ben tegenwoordig beken…

  • Lord

    Kleine MiniMe - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

    Post

    Gefeliciteerd Lord met je exstra functie en weet je al welke kleur naam je gaat nemen orangje of groen ?:P Of ga je mixje maken Succes met het modderen