Search Results

Search results 81-100 of 113.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Wish2Die

    dutchpride - - Ex teamleden

    Post

    Nog Gefeliciteerd!

  • kunnen jullie die acc overdracht langs mij doen dutchpride@ogame.nl

  • Kevin87 is back

    dutchpride - - Ex teamleden

    Post

    Gefeliciteerd Kevin! nog wel effe je trial go status hier weghalen :p

  • wie is de gelukkige ?? puur uit nieuwsgierigheid XD

  • Kevin87 is back

    dutchpride - - Ex teamleden

    Post

    Welkom terug

  • Koloboten boost

    dutchpride - - The Docks

    Post

    Quote from Kreela: “@Flugel25 je kunt prima op kleine planeten leven wat veel mensen niet weten is dat er een paar trucjes zijn om heel veel velden te besparen niemand die kijkt naar de fusie centrale oh ja die kon je eff........ Maar toch een handig idee zodat mensen eventueel robos en super werfen kunnen spammen. ” ik heb in Draco 2 Deut kolonies Locatie 15, en bij mijn 1e begon ik met een gouden planeetveld..... metaal 41 - kristal 34 - Deut 40. ik heb ZEC en fusie beide op 0. ik draai volled…

  • leuk de zoveelste nieuwe uni.... wanneer komt de volgende?? spelers die dus nu gecrasht worden in de 2 vorige uni's, zullen nu wel eerder de VM in duiken en hier opnieuw beginnen....

  • Koloboten boost

    dutchpride - - The Docks

    Post

    het is zeker geen slecht idee vooral als je een Deut kolonie wilt beginnen.... al koop ik meestal dan gewoon gouden planeetvelden, maar dan die kans er boven op om meer velden te krijgen zou geweldig zijn en voor GF why not levert hun weer meer geld op

  • acc Draco gezocht!

    dutchpride - - Account gevraagd

    Post

    Quote from QTEKK: “En ik dan Dutch? Long time no see ” zeker wel

  • acc Draco gezocht!

    dutchpride - - Account gevraagd

    Post

    Samsom666 is een oud speler... en ik zou nooit iets met 666 in mijn naam doen uit principe, zelfs niet als ik 1 account had in bewaring, wat ik persoonlijk niet heb. zoals veel andere allianties zijn er idd wel meerdere accounts die over gedragen kunnen worden naar 1 andere speler, maar ik denk dat de bouwers van die account(s) niet blij zijn als ze hun mooie werk bij jullie zien uitkomen. als je nou Demon was of zelfs xtroken had ik de betreffende spelers graag een apje gestuurd ook was het mee…

  • acc Draco gezocht!

    dutchpride - - Account gevraagd

    Post

    hey Fox ik vraag me af als je voor een ander naar een account mag vragen ? ik denk dat gezien de regels de desbetreffende personen dat zelf zouden moeten vragen.

  • Help, mijn account is verdwenen.

    dutchpride - - Spel

    Post

    Quote from Fox Mccloud: “Ik dacht ergens telezen dat jij geen dm gebruikte !! en dat ze niks aan je verdiende ” nop nooit gezegd en jij moet sws wel beter weten

  • Help, mijn account is verdwenen.

    dutchpride - - Spel

    Post

    Quote from Knigge: “Om het vanuit GF te bekijken, wat zou een commercieel bedrijf beter vinden. Eerst iets opmaken waarvoor je betaald hebt, of eerst iets gratis. Door het op deze manier te doen zal je eerder dm moeten kopen wat meer winst voor GF is. Of ik het met deze eens ben is een tweede en dat laat ik ook in het midden. Maar vanuit GF bekeken is dit de beste manier van werken. Al levert het ofcourse wel wat werk voor ons op zoals we keer op keer mogen zien. Daarom lijkt me het idee was wis…

  • Help, mijn account is verdwenen.

    dutchpride - - Spel

    Post

    lol dat dit nog steeds bezig is.... het leukste aan dit alles is dat men best vaak zegt ik weet zeker dat er nog gekochte DM opstond... waarop dan wordt gereageerd: weet je zeker dat het geen gevonden DM was? ik heb het al een keer eerder gezegd als GF echt goede bedoelingen heeft en wilt voorkomen dat DM kopende accounts iets minder snel worden verwijderd haal deze terugkomende probleem eruit... en dat is heel Simpel zorg ervoor dat GEVONDEN DM als eerst word opgemaakt, en daarna pas je gekocht…

  • Heerlijke Turtle die waz ik heb in beide uni's waar ik speel al een tijd niet meer bijgebouwd in Draco alleen 50k plasma's naar de schroot gedaan om de concurrentie wat kansen te bieden, maar dat was al n jaar geleden u3 def puu.sh/xY58r/d2ceb84dcc.jpg met natuurlijk knikkers er achter Draco def puu.sh/xY5aX/4ff3181af2.jpg dat waren dus ooit 75k plasma's nu wel 3k knikkers achter die def liggen waarom ik niet meer bij bouw, ik vind mijnen bouwen leuker oh dus mijn vooruitgang staat dus stil wie …

  • ogame 15 jaar

    dutchpride - - Algemeen

    Post

    vind het wel n leuk idee. ik ben er niet vies van om wat DM te kopen, maar toch bij zo'n grote event had ik gehoopt dat ze het echt n uitdaging gingen maken door het kopen van DM weg te laten, hierdoor zul je echt zien dat de beste bovenaan komen te staan en niet degene met de dikste portemonnee. ik zal er zelf geen deel vanuit maken en wens diegene die het wel willen wagen veel Succes

  • ThrashSim werkt niet

    dutchpride - - Spel

    Post

    Goedendag ik wou even een Sim doen en kwam er achter dat TrashSim niet werkte bij mij.... ik blijf de volgende melding krijgen: puu.sh/xqmA5/47333b5ab8.jpg ik zag er nog niets overstaan op het forum, en n uur geleden kon ik nog lekker simmen.

  • Veilingmeester

    dutchpride - - Spel

    Post

    toen ik net begonnen was werd mij door een vriend aangeraden om een tool te gebruiken die een waarschuwing geeft als de laatste 5 mins van de veiling liepen en ook bij de laatste 30 seconden dacht ik.... k geloof dat dit gebruikt mag worden volgens de regels, alleen gebruik ik het zelf niet hoef geen alarm te krijgen.... en zelf timen wanneer die afloopt is eigenlijk ook helemaal niet moeilijk... alleen dan moet je echt niets beters te doen hebben XD

  • nieuwe uni

    dutchpride - - Spel

    Post

    er was toch wel sprake van een of meerdere merge's in 2017 ?

  • Takumi

    dutchpride - - Ex teamleden

    Post

    Succes met je Trail