Search Results

Search results 21-24 of 24.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Was nog aant werk en gelijk 10 minuten te laat on. Achja, veel fun met het puin, heb er nog een deel van

  • Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Krokodillenvanger87: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ala jij +2 wsp hebt, dan heeft een alien en piraat dat ook gewoon, dus ik zie daarvoor 0,0 meerwaarde in. Het is enkel gunstig in pvp gevechten, omdat je dan iets meer kan hebben dan dat itje waar je op zult vliegen. "Verzamelaar heeft gewoon een goed hoge inkomst in mijnopbouw". Ik zie hier nog steeds niets in, want al ga je met ontdekkersklasse enkel voor de gs en vloot, kan je al met gemak 2 tot 4…

  • Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ala jij +2 wsp hebt, dan heeft een alien en piraat dat ook gewoon, dus ik zie daarvoor 0,0 meerwaarde in. Het is enkel gunstig in pvp gevechten, omdat je dan iets meer kan hebben dan dat itje waar je op zult vliegen. "Verzamelaar heeft gewoon een goed hoge inkomst in mijnopbouw". Ik zie hier nog steeds niets in, want al ga je met ontdekkersklasse enkel voor de gs en vloot, kan je al met gemak 2 tot 4 keer meer inkomsten genereren dan het grootste account in jouw u…

  • Generaal gaat sowieso ni veel sterker worden, enkel dat je een gratis +5 velden gaat krijgen voor manen ipv overal een veldenbooster te gebruiken. Het is toch beter om (als het klasse systeem toch behouden wordt) iedereen 20% puin te geven bij gevechten. Generaal kan 25% goedkoper ivm deut verbruik op expeditie en die +2+2+2 wsp geven een (groot) voordeel tegen piraten/alians. Verzamelaar heeft gewoon een goed hoge inkomst uit mijnbouw. Ontdekker kan 2 extra sloten sturen en heeft meer gs dat ge…