Search Results

Search results 121-140 of 146.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “De discussie wordt vertroubeld omdat er eerder door GF een Poll is besproken waarna men WELLICHT de specs van de unis wat aanpast. Jullie missen de ezel aan het touwtje die het rad ronddraait en de wortel Poll die voor jullie neusjes wordt gehouden. Je moet nu alleen kiezen naar een uni te gaan waar de huidige specs je het meest aanstaan (jaja pech voor uni3 met 1 speed waar ik ook zo nooit ga willen komen). Als die Polls en die aanpassingen helemaal niet komen bli…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from NB4: “Quote from ReformeD: “Ik denk dat je het voorstel iets anders moet bekijken, het gaat meer om welke spelers gooi ik bij elkaar dan welke server specs gaat het worden, want we zitten met die poll die gaat komen na de Merge waarin alle specs in princiepe veranderd kunnen worden. Beginspecs van doel uni's binnen de groepen kunnen aangepast worden en ik denk dat dat geen slecht idee is als mensen daar sterke meningen over hebben. Feit blijft dat er veel meer gekeken moet worden naar…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “Ik heb even naar jullie voorstel gekeken... tja...slechter ken ik ze niet zo snel. Jullie zijn perfect in het tabellen maken, maar daar zou ik het er bij laten en anderen de doelunis en dergelijke afwegingen laten bepalen. Ogame is vooral kiezen voor welke vlootspeed je wilt spelen. De Eco maakt wel uit maar is een volstrekte bijzaak daarbij. Het grote verschil zit tussen vlootspeed 1 en 2 en voor de snelle spelers of je vlootspeed 5 aankan. ---- Jullie 4 doelgroep…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from Knigge: “Als alles 1x speed was en 1x eco had ik je volkomen gelijk gegeven. Maar aangezien we met speed spelen en de polls een mogelijke verandering kunnen zijn is het niet handig. ” In het voorstel van GF wordt er gedaan alsof er een keuze wordt aangeboden. Ik verwacht echt dat iedereen naar Pegasus gaat, dus wat betekend dat voor Gemini en Uni3? Die blijven gewoon zoals ze zijn, dus ondanks dat er gemerged wordt zullen deze grotendeels hetzelfde blijven. De vraag is natuurlijk wat …

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Openingswoord De merge is net aangekondigd, ik zie heel veel reacties op het forum wat er allemaal niet goed is, ik kan me in veel van deze kritiek vinden. In dit topic heb ik een uitgedacht countervoorstel gemaakt in plaats van te zeuren over hoe slecht het voorstel van GF is. Aanleiding De aanleiding voor dit topic is dat ik mijzelf absoluut niet kan vinden in het voorstel vanuit GF om universums te gaan mergen. Ik zie geen logica en de verschillen worden naar mijn mening te groot. Ik speel ze…

  • Antigame nog wel toegestaan of niet?

    ReformeD - - Spel

    Post

    Quote from queen sylvia: “AntiGame is niet meer toegestaan! board.us.ogame.gameforge.com/i…olerated-as-a-tool-addon/ ” Waar lees jij dat het niet is toegestaan? Wanneer ik de post bekijk zie ik dat GF niet meer kan garanderen dat er add-ons bijkomen die de regels overtreden, als we een oude versie blijven gebruiken en die niet updaten hebben we gewoon een geaccepteerde versie, die in het verleden aan alle regels voldeed. Tenzij de regels zijn veranderd zou het script dus aan de regels moeten vol…

  • Spelbederf

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from Malle PietJe: “Quote from Flugel25: “Eersteklas onzin Swami. Een GO heeft geen enkele rechten in zijn speeluni en moet dus volledig beoordeelt worden als speler zonder dat zijn GO zijn in een andere uni uit moet maken. Zeker als je op een #1 positie speelt is het onmogelijk om iedereen te vriend te houden in je speeluni en daarmee een voorbeeldfunctie uit te dragen. Het blijft een oorlogsspel waarin niet iedereen je vriend kan zijn. Zaken als forum en zeker de algemene secties zijn ee…

  • Spelbederf

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from Malle PietJe: “Quote from Malle PietJe: “kijk de sgo's doen er ook aan mee hoor ogotcha.universeview.be/?CR_KE…88220acd1f0c5da2ef7df07c4 ogotcha.universeview.be/?CR_KE…a5b6638580752722c8a1f4d82 ogotcha.universeview.be/?CR_KE…636bfa1f5f50c3978a7e3a39e ogotcha.universeview.be/?CR_KE…636bfa1f5f50c3978a7e3a39e ” btw @ReformeD gezien waar ze op vliegen dikke deff he ” Dit zegt niks. Dit geeft totaal geen context over eventuele provocatie of ander contact tussen aanvaller en verdediger.

  • Spelbederf

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from Malle PietJe: “Quote from ReformeD: “Quote from discordia: “het aanvallen op 10% uit een ander stelsel met 1 rec of doelloos iprs gooien zonder het doel te hebben om er winst mee te halen,vind ik ook een vorm van spelbederf maar helaas valt dat er ook niet onder ” 1 rec aanvallen valt niet onder noemer spelbederf, maar is wel 'strafbaar'. Recent nog meegemaakt met Kreela die in Vega puur kwam om 10% rec aanvallen te doen, Recs zijn door GO gepulld en na een waarschuwing te hebben gene…

  • Spelbederf

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from discordia: “het aanvallen op 10% uit een ander stelsel met 1 rec of doelloos iprs gooien zonder het doel te hebben om er winst mee te halen,vind ik ook een vorm van spelbederf maar helaas valt dat er ook niet onder ” 1 rec aanvallen valt niet onder noemer spelbederf, maar is wel 'strafbaar'. Recent nog meegemaakt met Kreela die in Vega puur kwam om 10% rec aanvallen te doen, Recs zijn door GO gepulld en na een waarschuwing te hebben genegeerd heeft hij een ban gehad. Doelloos IPR'en i…

  • Spelbederf

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from Zaphod Beeblebrox: “En wat als diegene continu in vmode staat ómdat 'ie gebashed word ('volgens de regels')? Mag het 'terug'slaan dan alsnog? Het zou jullie staan om kritisch op elkaar te zijn (en objectief) i.p.v. elkaar de hand boven het hoofd te houden...kritisch zijn op mede-teamlers en objectief naar klachten kijken is tenslotte het minste wat je van het team mag verwachten. Jammer dat het team nu een eilandje is geworden met een groepje vriendjes die elkaar steunen. O, en het ga…

  • Spelbederf

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “In Pegasus staat Queen Elsa 1e met 245 milj punten en Browney staat 18e met 24 milj punten. een factor 10 schelend dus. Het is jammer voor je dat je def weggeRIPped wordt maar spelbederf...neeuh. Moet je maar geen def bouwen lijkt me. Spelbederf is meer als een 250 milj account een noobje met 5000 punten zijn 2000 punten waarde def weg ipprred... omdat het kan. tja. ” Precies, dat is dus het probleem tegenwoordig. Zeker in oude uni's waar verschillen groot lijken, …

  • Spelbederf

    ReformeD - - Algemeen

    Post

    Quote from Caspertvanmierlo: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Het gaat er denk ik meer om dat er een selectief groepje spelers zijn die zich groter wanen dan de rest. Vloot 10x - 20x groter dan de spelers onder hem/haar en deze spelers opdragen om hun deut aan hem/haar te leveren tegen meest gunstige factor, want anders gaan we zomaar al je manen knallen, terwijl er niks écht te halen valt, of we gaan elke dag 2 keer je planeten raiden, zodat je al je satjes mag gaan rebuilden. Het gaat er denk …

  • Aanpassing specs universa

    ReformeD - - Spel

    Post

    Ik zie heel veel terugkomen over 'democratie'. Kunnen we niet eerst een poll ingame doen over alle servers en kijken of er een meerderheid is om uberhaubt een aanpassing te gaan doen? Want zodra er dingen gaan veranderen in andere universa willen mensen niet achterblijven en gaan dus ook stemmen op hogere eco in hun eigen universa met een eventuele merge in hun achterhoofd.

  • Aanpassing specs universa

    ReformeD - - Spel

    Post

    Quote from Wish2Die: “En het zou tevens gewaardeerd worden als men niet zomaar accounts gaan aanmaken, puur om de stemming in een andere speeluni te beïnvloeden. ” Hoe gaat dit gewaarborgd worden? Wat is de definitie van 'spelen' in een universum? Als we bijvoorbeeld naar Vega kijken hebben we een handjevol spelers nog uit Vmode. Oude accounts die nu in vmode staan zouden uit vmode gehaald kunnen worden om te stemmen, of nieuwe account snel aangemaakt kunnen worden om stemming te beïnvloeden. Hi…

  • Aanpassing specs universa

    ReformeD - - Spel

    Post

    Quote from swami_dude: “Persoonlijk ben ik het ook eens met dat de huidige wijzigingen een beetje doorslaan. Ik zou sowieso zeggen dat je maar maximaal alle specs 50% mag verhogen. Bijv voor uni 3 zou dat betekenen 1.5x vlootspeed, 4.5x ecospeed, 45% puin, dus dan zou ik zeggen 1x speed, 4x eco, 40% puin oid is de max. ” Goede suggestie, al zou je dat eventueel wel moeten naar boven moeten afronden anders kan er nog niks veranderen.

  • Aanpassing specs universa

    ReformeD - - Spel

    Post

    Quote from Flugel25: “Om maar even een poging te doen om beschaafd algemeen te reageren op de mogelijke nieuwe specs: Wie heeft dit in hemelsnaam bedacht? Zullen we naam van het spel ook maar meteen aanpassen? Dit heeft namelijk niks meer met OGame te maken. Toen ik begon met spelen was 1x speed de standaard, zowel eco als vloot. Dat er door de jaren heen meer behoefte is aan snellere uni's kan ik begrijpen. Het gaat echter met kleine stapjes steeds sneller met sinds kort zelfs nieuwe uni's met …

  • Aanpassing specs universa

    ReformeD - - Spel

    Post

    Quote from Spacefighter: “Handicap principe De sterkste spelers komen het moeilijkst vooruit, de zwakste spelers sneller. In verhouding met wat het verschil is ten opzichte van #1 enzo ” Grapjas :o

  • Aanpassing specs universa

    ReformeD - - Spel

    Post

    Quote from Alpatsjino: “Lijkt me niet, in de statistieken staan economie en onderzoek toch ook apart ” Bouwsnelheden en onderzoeksnelheid vallen onder eco speed.

  • welke motor voor recycler?

    ReformeD - - Spel

    Post

    Gezien speedfactor 1 is HRM 15 aan te raden. Ik speel zelf in speed x5, daar is hrm 15 overkill en impuls 17 goed genoeg.