Search Results

Search results 961-978 of 978.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Yakini

    paul-maximilianus - - Spel

    Post

    Aardige uni, maar waarom Spioraids weer toestaan? Dat was de scripters natte droom destijds...

  • Hmz, als GF wel een melding ingame kan maken als je iets op je laatste vrije maanveld gaat bouwen zou je van GF ook wel mogen verwachten dat ze een DM en vakantiemode waarschuwing kunnen geven. Iets in de trant van "weet je zeker dat je in vakantiemode wil gaan terwijl er geen betaalde DM meer op je account staat". Dan is de betreffende speler gewaarschuwd en kan zich erop richten. Zeker voor accounts waar destijds veel DM gevonden is kan dat verwarrend zijn. Als ik op mijn Taurus acca zie, net …

  • ogame 15 jaar

    paul-maximilianus - - Algemeen

    Post

    Ik zou liever een feestje zien waar ogame al die halve script programmas zou blokkeren als Antigame en zo opdat echte spelers weer kunnen bovendrijven...

  • Veilingmeester

    paul-maximilianus - - Spel

    Post

    Als je de 5 min warning timed kun je in de laatste minuut pas gaan bieden. Vaak kun je tot op 10 sec wachten zelfs.

  • ogniter weg?

    paul-maximilianus - - Spel

    Post

    nee de linkt werkt niet maar je kunt wel even googlen. op het Franse forum was een hele discussie (waar ik niks van begreep zonder Frans), maar vond ik de link. succes.

  • ogniter weg?

    paul-maximilianus - - Spel

    Post

    Ja Ogniter is al een paar dagen down. Alle servers. Via de Franse site gevonden: mmorg.pg-stat.eu de rest volgt vanzelf, land, uni etcetc selecteren.

  • Aantallen boosters

    paul-maximilianus - - The Docks

    Post

    Helemaal mee eens. Vroeger deed de game na het activeren van een booster ook gelijk de volgende "voorzetten" Nu sluit het boosteroverzicht steeds en moet je nog veel meer klikken om ze te kunnen activeren. 233 is wel erg veel trouwens...

  • Veilingen Updaten

    paul-maximilianus - - Klachten en bugs

    Post

    In Taurus heeft de topalliantie gewoon onderling afgesproken dat wie er ook voor 1000 een bieding maakt van hun alliantie die krijgt hem en wordt niet overboden. Wie van buiten die alliantie een bieding maakt mag wel overboden worden. Prima wat mij betreft. (als ik als buitenstaander het beleid kon volgen tenminste) Topicstarter was neem ik aan net (zwaar) overboden want in zijn topic: het moet gesloten worden zitten ook een aantal...zo kan het ook verbeter punten dus echt consistent was de post…

  • Structuur recyclen

    paul-maximilianus - - The Docks

    Post

    Prima idee en handig als je van Zonne-energiecentrales na een tijd in de game over wilt stappen op Fusie.

  • Dan denk ik dat je het best een mail aan je GO van de uni kunt sturen met je gegevens en hem vragen het account op verwijderen te zetten.

  • Heb je het account ooit overgenomen? Misschien ben je dan niet de formele eigenaar en kan je het niet verwijderen. Mijn idee, maar zonder al te veel kennis.

  • Bij OPTIONS : tab TOON De moiele versie van de website zal niet meer geupdate worden nu de nieuwe mobiele app beschikbaar komt. Should be: De mobiele versie van de website zal niet meer geupdate worden nu de nieuwe mobiele app beschikbaar komt. en bij Tab Uitgebreid: Vakantiemodus Vantiemode is ontworpen om je te beschermen tijdens langere afwezigheid van het spel. Je kunt vakantiemode enkel activeren als er geen eigen vloten in vlucht zijn. Gebouwen en onderzoeksopdrachten worden gepauzeerd. Hi…

  • 1 ploffer hebben is alleen maar die te kunnen gebruiken voor 1 gerichte (meestal grote) actie en dan terugvaren naar je vaste manen/planeten. Als rondtrekkende reiziger heb je wel minimaal 2 en bij voorkeur 3 ploffers nodig. In een def naar puin uni is dat juist handig omdat je daar juist wel vele kleinere targets zo kunt leegtrekken. reccjes kun je in pakketjes sturen dus 3 x 100 ipv 300 ineens wat aantrekkelijk kan zijn voor de lanxers om je heen. 3 x 100 laten ze lopen maar met 1 x300 worden …

  • Ik plof in IO met 3 ploffers en heb maar 4 vaste planeten met werf en mijnen en zo. obi12try wel bekend met me daar. ik heb vanaf het begin ervoor gekozen zo te gaan spelen dus wel astro op 7 planeten gezet maar de planeten zelf niet of nauwelijks gebouwd. In de tussentijd dat ik nog geen 3 ploffers had heb ik raidkolonies gebouwd innerstelsel waar bv 9 i tjes zijn. Dan maak je toch dikke winst tewijl je geen volgebouwde planeet hoeft weg te gooien. Daarna ben ik gaan ploffen en bij goede activi…

  • Ik had gelezen over 10 RIP's, maar ik begreep ook wel dat er wel wat meer vloot moet zijn om een acca van deze grootte te handhaven heb je best ook wel een kleine raidvloot nodig en die zal rustig mee-verdedigen. Maar voor het simmen moest ik ook even wat en nam dus alleen de def. In U-1, naja in alle non AGS unies ben je (jullie) niet te slopen meer, zonder grote verliezen bij de aanvaller(s) zelfs als er met YPR mee geholpen wordt. Ik ben alleen U-10 gewend maar speel even een (vakantie)maand …

  • Lol Bloemkolen bedoelde je hoop ik maar. Ach het ging me erom dat de schrijver pimmm .nl schreef en zich op dit mooie (nutteloze) def werk verkijkt "dattut niet te slopen is" .nl bevat ook gewoon U-10 en dus: Vloot komt er met dikke winst doorheen en al helemaal in U-10 natuurlijk. En ja in hoef niet eens Bommies mee te nemen dan wordt het wel erg gemakkelijk, nee alleen vloot die ook gebruikt kan worden tegen echte (vloot) spelers verder. Ik simde tegen Tolkien zijn def en ja met beide 17-16-17…

  • Quote: “pimmm schreef @ luna ooit wel, maar als je een def hebt zoals tolkien of bloemkolen met daar een 10 tal rips achter ben je toch wel erg hard te kraken en momenteel is tolkien in iedergeval niet te kraken door niemand hier op .nl” Helaas...een ags je van 2 accaas in U-10 blaast er zo doorheen hoor. 500.000 lg 100.000 zw. gev 50.000 kruisers is ruim genoeg bewaren we de bommenwerpers voor het echte werk...

  • U-10 999 raket 999 kl. las 99 gr. las 9 gauss 9 ion (99 vond ik zonde van me kristal) 9 plasmaas 9-8 kleine koepels 9-8 grote koepels. Had niet gedacht hier in dit draadje voor U-1 noobs & aanverwanten ooit iets te kunnen posten... maar misschien heb ik een griepje of zo... Groet, Dessa