Search Results

Search results 301-306 of 306.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Yoshi

    EL CAPITAN - - Ex teamleden

    Post

    Succes Yoshi! Ben een heleboel nieuwe dingen van je aan het bijleren :p

  • Zagadra Account gevraagd

    EL CAPITAN - - Account gevraagd

    Post

    Quote from DaWoes: “Beste mensen, ik zoek een account in Zagadra. Ik heb niet teveel eisen, als het account maar een beetje op weg is. Ervaring heb ik zat, alleen nog toen de uni's een nummer hadden ipv een naam. Daarnaast bestaat mn oude forumaccount ook niet meer. Dus jaren geleden voor het laatst gespeeld en nu weer zin. Mocht jouw Zagadara account dus een itje dreigen te worden, pm me. ” Ik heb wel nog wat liggen dat weg kan/mag, pm me even

  • Heb je wat gestuurd

  • Onaanvalbaar - Beschermde Modus

    EL CAPITAN - - The Docks

    Post

    Quote from wickedmen030: “Quote from Yoshi: “Speciaal voor Wickedmen en elke andere speler die hier gebruik van zou willen maken, zou ik dit per 24h 1mil DM laten kosten. Hoger mag natuurlijk altijd. ” 1 mil dm gaat niemand doen, je moet het wel marktconform en rendabel maken. Tenzij je niet serieus bent dan is het wel jammer dat je trollt ” Vind ook wel dat het prijzig mag zijn hoor dat je het niet als 2de def gebruikt maar als je dan al een mooi acc opgebouwd hebt en om rage quit te voorkomen …

  • Onaanvalbaar - Beschermde Modus

    EL CAPITAN - - The Docks

    Post

    Hmmm, deze snap ik wel, dat je inderdaad de tijd hebt om iets op te bouwen.

  • Zagadra

    EL CAPITAN - - Spel

    Post

    even acc gemaakt om te kijken wat het geeft, mag meteen weer weg.. verloren uni, nu al...