Search Results

Search results 81-100 of 233.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • merge maart 2023

    StewieGriffin - - Algemeen

    Post

    Quote from ReWinD: “Quote from smurf: “Quote from StewieGriffin: “Quote from ReWinD: “Met graveyard hoppen kunnen de top spelers toch in jongere uni's komen. Dat is ook niet eerlijk. Als iedereen naar de zelfde server gaat, dan moeten de grote jonges elkaar kapot maken. de kleinere spelers nemen daar wel misbruik van. zo blijft het ogame leven door gaan ” In ieder geval moeten ze daar nog 2 maanden voor opofferen wat niet hoeft als je erheen gemerged wordt.En we weten allemaal dat alle grote jon…

  • merge maart 2023

    StewieGriffin - - Algemeen

    Post

    Quote from smurf: “Quote from StewieGriffin: “Quote from ReWinD: “Met graveyard hoppen kunnen de top spelers toch in jongere uni's komen. Dat is ook niet eerlijk. Als iedereen naar de zelfde server gaat, dan moeten de grote jonges elkaar kapot maken. de kleinere spelers nemen daar wel misbruik van. zo blijft het ogame leven door gaan ” In ieder geval moeten ze daar nog 2 maanden voor opofferen wat niet hoeft als je erheen gemerged wordt. En we weten allemaal dat alle grote jongens of samen gaan,…

  • Quote from Piraat: “Quote from StewieGriffin: “whee whee omdat je daar een groter account hebt, heb je praatjes . Skills heb je niet. Allemaal gekocht en gescript ” hebben ze vaker gezegd , enkel je dingen kloppen niet ” Ja, waarom heb je je originele Spica account dan nooit unbanned gekregen?

  • Quote from Piraat: “Quote from StewieGriffin: “kuch kuch push hit kuch kuch ” mogen ze onderzoeken , niks te verbergen laat spica maar mergen naar zaga , ben je snel stiller ” whee whee omdat je daar een groter account hebt, heb je praatjes . Skills heb je niet. Allemaal gekocht en gescript

  • merge maart 2023

    StewieGriffin - - Algemeen

    Post

    Quote from ReWinD: “Met graveyard hoppen kunnen de top spelers toch in jongere uni's komen. Dat is ook niet eerlijk. Als iedereen naar de zelfde server gaat, dan moeten de grote jonges elkaar kapot maken. de kleinere spelers nemen daar wel misbruik van. zo blijft het ogame leven door gaan ” In ieder geval moeten ze daar nog 2 maanden voor opofferen wat niet hoeft als je erheen gemerged wordt. En we weten allemaal dat alle grote jongens of samen gaan, of gaan v-hoppen zoals nu al gebeurd. Ik denk…

  • merge maart 2023

    StewieGriffin - - Algemeen

    Post

    Quote from ReWinD: “Een idee om alles naar uni 3 te te gooien? (waaronder zagadra). Op deze manier heeft graveyard hoppen minder effect en stabiliseert het eco systeem van ogame wat beter ( er zijn te grote vloten nu door expo puin van vroeger en uni hoppen). ” En hoe is dit fair voor mensen die in nieuwere servers top 3 staan en dan niet eens meer top 100 staan?

  • kuch kuch push hit kuch kuch Kami @ 13-01 11.40 | Warn voor spam/off.

  • merge maart 2023

    StewieGriffin - - Algemeen

    Post

    Valt niet echt meer veel te mergen hier.... Dat wordt waarschijnlijk permanent v-modus ook

  • Quote from Lord: “Quote from StewieGriffin: “Quote from Lord: “Quote from Agresieveling: “Quote from Bolder: “Quote from Agresieveling: “ik vindt de slag maar waardeloos, daarbij dat accs overnemen en gelijk slaan en eerst spioneren op je andere acc ben niet achterlijk heb t op de lanx gezien en meteen vliegen met het acc van nickjuhh, ik vindt dit stinken en zou graag willen dat hier onderzoek naar gedaan wordt. ” Zo, dat is laster.... dat zou aangepakt moeten worden, ik heb je dan ook gerappor…

  • Dan weten we meteen dat Zippp zijn gelijk heeft gekregen in de slag. Het lange antwoord waarop iedereen aan het wachten was

  • Quote from Lord: “Quote from Agresieveling: “Quote from Bolder: “Quote from Agresieveling: “ik vindt de slag maar waardeloos, daarbij dat accs overnemen en gelijk slaan en eerst spioneren op je andere acc ben niet achterlijk heb t op de lanx gezien en meteen vliegen met het acc van nickjuhh, ik vindt dit stinken en zou graag willen dat hier onderzoek naar gedaan wordt. ” Zo, dat is laster.... dat zou aangepakt moeten worden, ik heb je dan ook gerapporteerd. ” ik vindt t helemaal best, maar de wa…

  • Ik had wel honger. Een paar dagen even in de gaten houden omdat zijn vloot en GS meer werden. Met 600mil+ winst vond ik het wel prima. Succes met de maan en rebuild. Hopelijk doe jij WEL iets met de maan. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-01-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Beest [DIE] ________________________________________________ Interceptor 100.000 Pathfinder 30.000 _________________________________________ Verdediger Lisan [PUP] __________________________…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-01-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Beest [DIE] ________________________________________________ Slagschip 2.000 Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.292 Kruiser 24 Slagschip 145 Recycler 1 Spionagesonde 10 Zonne-energiesatelliet 2.198 Vernietiger 8 Crawler 1.563 Raketlanceerder 8.431 Kleine laser 60 Gro…

  • @Hysteria Dit is een vorm van uitbuiken . Uitslapen doe ik niet aan en werken was niet nodig

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-01-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Beest [DIE] ________________________________________________ Slagschip 2.000 Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.982 Kruiser 15 Slagschip 80 Recycler 30 Spionagesonde 10 Vernietiger 4 Raketlanceerder 4.510 Plasmakanon 3 _________________________________________ Na het…

  • Toch nog iets kunnen vinden op deze katerachtige middag. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Edward Teach [DIE] ________________________________________________ Interceptor 75.000 Klein vrachtschip 20.000 _________________________________________ Verdediger Lisan ________________________________________________ Licht gevechtsschip 18.984 Zwaar gevechtsschip 12.131 Kruiser 2.099 Slagschip 245 Kolonisatieschip 3 Recycler 2 Spiona…

  • Hij leert het nooit. Maar ja... beetje moeilijk leren als je scriptje alles doet. Helaas is alles zichtbaar elke keer De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Edward Teach [DIE] ________________________________________________ Interceptor 30.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Licht gevechtsschip 10 Zwaar gevechtsschip 9 …

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Edward Teach [DIE] ________________________________________________ Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 15 Groot vrachtschip 225 Kruiser 110 Slagschip 1.760 Recycler 2 Zonne-energiesatelliet 36 Vernietiger 215 Raketlanceerder 155 Grote laser 38 Gausskanon 2 Kleine plan…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Edward Teach [DIE] ________________________________________________ Interceptor 30.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 500 Zwaar gevechtsschip 223 Kruiser 565 Slagschip 911 Recycler 18 Spionagesonde 58 Zonne-energiesatelliet 1.386 Vernietiger 245 Ster des Doods 2 Crawler 800 Raketlan…