Search Results

Search results 61-80 of 402.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Wel leuk om te zien dat mensen afgeven op anderen, maar naar zichzelf kijken...... lol.. ht, oprollen die handel.. Ot: lekkere winsten natuurlijk James

  • Ik zoek advocaten

    Legend.bdr - - Spel

    Post

    @Bolder, op dit moment maakt het me niet meer uit, alleen dat hij zijn ruimtewerf nog heeft. De beslissing is eerder gemaakt bij anderen om de verdediger zijn vloot te laten houden en de ruimtwerf moet terug. Dan moeten zij het op deze manier doorzetten hoe **** ik dat ook vind, maar ik kan het begrijpen. Neemt niet weg dat ik het persoonlijk gewoon ruk vind en dat heb ik laten weten en daarmee is het goed. Mijn account gaat in vm, mss laat ik me wel ff legaal pushen door hoger account, dan kan …

  • Ik zoek advocaten

    Legend.bdr - - Spel

    Post

    Ik erger me steeds aan mensen die denken dat ze weten waar ze het over hebben en dalende niveau daar kan jij je achter scharen. Hopelijk is dit geen representatieve steekproef voor onze huidige samenleving. Als je niet snapt waarom ik dit soort berichten op het forum zet, dan kan je beter gewoon helemaal niet antwoorden omdat jou mening of ik ben benadeelt mij helemaal niet interesseert, maar dat komt voort uit dat mensen zoals jij dit spel gewoon niet meer snappen en mijn frustratie niet snappe…

  • speelplezier behouden, is dat gelukt denk je?

  • @Lord, het is al uitgevogeld dat de bugg de veroorzaker is waardoor de vloot naar de maan gaat, maar in feite is gesloopt zoals het rapport ook aangeeft. Door de bugg kan de vloot naar de maan worden gestuurd en dat gebeurt niet binnen die 2sec, maar langer omdat door die bugg het hele systeem van slag is. Als jullie je dan gaan verschuilen achter, ja maar hij zegt dit en de ander zegt zus, dan is het goed zo.. het spel is verziekt en gf vind het goed, de teams doen er alles aan, maar worden nie…

  • Geen reden om beide partijen te straffen? Ik vraag me af of je verstand hebt van dit spel lord, want uit jou antwoord maak ik uit dat het een straf is om je vloot te verliezen en door de fout van GF is het mijn fout dat ik op hem vlieg en daardoor kan er een Bugg veroorzaakt worden omdat de verdediger probeert weg te komen in 2 sec, maar uit onderzoek blijkt dat niet de aanvallende partij fout is, maar GF en wij worden nu gestraft omdat jullie de zaken niet op orde hebben? Het is niet normaal en…

  • Quote from LoneRanger: “@Legend.bdr altijd wel erg makkelijk om commentaar te hebben op het team. Het zijn vrijwilligers en als jij het allemaal zo goed weet, dan stap je toch zelf even in? Kritiek hebben is altijd makkelijk, scheidsrechter zijn niet. Kijken hoe snel en makkelijk jij alles voor elkaar krijgt bij GF en hoe makkelijk jij dit soort situaties vindt als je niet zelf bij de slag betrokken bent. Jij vindt dat de slag heeft plaatsgevonden en ik denk dat de save/plaatsing en slag op prec…

  • Jij bent echt een pannenkoek en maakt niet uit wat iemand zegt, je ziet dingen hoe je het zelf wil zien.. Ik ben er wel klaar mee.. ga lekker dat account verprutsen want meer kan je niet., veel plezier in de uni.

  • Je geeft aan dat je niet meer kan doen helaas. Hier ben ik het niet mee eens. Dit is blijkbaar al bekend, langer dan vandaag, waarom worden er dan vage beslissingen genomen door het laten behouden van een vloot die is gecrashed? Jullie kunnen als team een beslissing maken de eerste keer dat het gebeurt.. En het eerlijkste in dit verhaal is dat de verliezende partij zijn vloot verliest en dus geen recht heeft op het hebben van die vloot. Er kan dus echt wel iets gedaan worden dan alleen maar aan …

  • Dan heeft hij dus verkeerd gehandeld. De slag heeft plaats gevonden, maar door een bug wist de vloot te ontsnappen. Dan had hij je dus je kerkhof moeten laten houden en je vloot de prullenbak in zoals gedaan was door aanvallers.. Laat zien dat een Coma naar mijn inziens het spel niet echt snapt en heeft gehandeld uit gevoel.

  • Ik zoek advocaten

    Legend.bdr - - Spel

    Post

    Ik doe dit om te kijken of we niet een brief kunnen schrijven namens de community om te kijken of de updates die we krijgen is een keer ten gunste van het spel en de spelers zijn en niet alleen de bankrekening van GF. Drastisch.. 10000% Mja, ben het een beetje zat GF. En als er mensen zijn die de wet een beetje kennen en een leuke brief kunnen opstellen, dan ja.. go for it Und treinrek, al mensen gevonden die je betalen? Als je iemand vind mag je mij in dienst nemen

  • Bugs

    Legend.bdr - - Algemeen

    Post

    Wacht ff, ik wil geen topic vervuilen, maar wil je toevoegen dat wij geluk hebben gehad dat we een slag hebben gemaakt en nog winst hebben ook? Je zin is erg onduidelijk, maar als ik het goed ontcijfer lees ik dat.

  • Ik zoek advocaten

    Legend.bdr - - Spel

    Post

    Hi, Zijn er spelers die bekend zijn met de wet? Dit spel wordt steeds slechter en de uitgever van dit spel weigert bepaalde zaken op te lossen, maar durven wel nog steeds geld te vragen voor onderdelen van dit spel. Kunnen we ze niet onder druk zetten om te zorgen dat ze een degelijk werkend spel uitbrengen? Jammer dat het zo moet, maar als het team niets doet, dan moet het misschien via een andere manier.

  • Quote from part animals: “sorry ik was rap genoeg om er vanonder te geraken dus jiullie hebben geprofiteert van de bug en hebben ongeoorloofde winst want ik kon weg vliegen anders zou mijn vloot het niet overleefd hebben voor mij geen probleem van dat kerkhof jullie alle gs terug geven aan een go bekijk het hoe je wilt ” Als je het spel snapt, dan weet je dat niet wij geprofiteerd hebben, maar de verliezende partij.. je weet wel die zijn manen kwijt was en wij via de lanx zo konden zien hoe lang…

  • Ik zoek een oplossing voor de bug dat vloten heel blijven terwijl ze gesloopt zijn. Voor mij is het heel simpel, het team moet er voor zorgen dat die vloot ingeleverd wordt. Dat kan door de vloot te schroten (gratis 30%) en dan de gs op te sturen naar een go (deut voor versturen van gs wordt weer vergoed door go) Het kan niet zo zijn dat vloten worden gesloopt, maar in plaats dat iemand zijn vloot verliest, komt er 20 tot 25% vloot bij. Als je het mij vraagt is dit bizar.

  • We hoopte dat er op zn minst 3 a 4 man kwamen halten, maar helaas wilde jullie geen kamikaze slag. En voor mij persoonlijk.. het is aantoonbaar dat een vloot neer is gehaald, maar de vloot is er nog omdat er een bug in het spel zit. Leuk dat het team vergelijkbare zaken anders heeft opgelost, maar dat is niet met ons geweest. Het feit is, vloot gaat neer, maar door bug staat de vloot er nog. Het team moet dit oplossen door de persoon die de vloot eigenlijk is verloren, te laten schroten en de gs…

  • Niet zeveren? je verliest je vloot, wat wil je? Je verliest je vloot, dat kan je zien in de slag.. Het team moet gewoon verantwoordelijkheid nemen en je vloot weghalen en gf moet het probleem fixen. Jij doet het iig niet en komt argumenten dat je er niets aan kan doen, slagen erbij en dan moet ik niet zeveren. Ik ga lekker in vm.. Geniet ervan, zie vanzelf wel wanneer je maantjes er weer aan gaan.

  • Allemaal leuk en aardig postduif, maar jij moet geen vloot meer hebben, nja, je ruimtewerf alleen. Er is toch duidelijk een slag geweest waarin jij je vloot bent verloren en team go, of wie er dan ook verantwoordelijk voor is, moet de vloot weghalen bij jou die is verloren en daarmee is het klaar. Het team moet zijn verantwoordelijkheid daarin nemen door de vloot weg te halen en gf moet er is een keer wat aan gaan doen om dat te fixen. Wordt met de dag belachelijker dit spel.

  • Quote from Gorilla: “Is volgensmij een afgesproken slag maar ik ben geen GO dus ik kan daar niet over oordelen. Veel plezier met het opbouwen van de vloot al lukt dat je vast snel met expo ” Jaloers op mensen die wel slagen kunnen maken? Je kan beter gewoon je mond houden als er niets anders dan troep uit komt. En @ wie dan ook wie verantwoordelijk is.. gf moet is een keer wat doen aan bugs ipv elke keer maar investeren in nieuwe uni's.

  • Zo is toch wel een stuk mooier Lekkere winst pakken we alsnog dames en PD hf met de gsjes.. snap nog steeds niet hoe je als laatste timed en als eerste aankomt.. beetje lucky wss. Gl @ rb Postduif