Search Results

Search results 81-100 of 146.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Goederen overhevelen

    ReformeD - - Spel

    Post

    Quote from Jillian: “met vrachters ” bouwend op wat jillian zegt, je moet dus eerst vloot bouwen in je werf. vloten hebben een bepaalde vracht capaciteit, kleine vrachtschepen en grote vrachtschepen zijn hiervoor het meest efficient. Zodra je de schepen gebouwd hebt kan je uit je vloot overzicht van planeet A vloten selecteren, doelcoordinaten invullen van planeet B en als je als missie transporteren kan je grondstoffen toevoegen gelijk aan de vrachtcapaciteit.

  • Quote from ressiv: “naa Nbam kan jou punten wel gebruiken na het verlies van Saxxer en TDR... XD ” Misschien moet je niet praten over dingen waar je blijkbaar niks vanaf weet. Of nog erger, als je wel weet wat de situatie is zou het gruwelijk respectloos zijn. ontopic: Voor de duidelijkheid, NBAM rekruteert in princiepe niet. Mocht er wel interesse zijn kan er via ingame contact verlopen.

  • Quote from xOne.: “weer snel vmode in ” Misschien moet je het daarbij laten.

  • Quote from xOne.: “Ik kom een keer uit vmode en krijg gelijk een warm welkom. 24 Waves om precies te zijn van wat figuren van NBAM. ” lol, achja, prima gedaan I guess. Quote from xOne.: “De laatste keer dat ik uit vmode kwam had een ninja expert tegen iemand van NBAM, wat komt er de volgende keer? ” Dat is best knap, gezien wij er bij de merge zijn bijgekomen en jij sinds die tijd alleen in vmode hebt gezeten. Maar ik zie dat je weer snel vmode in bent gegaan? tot over 2 jaar?

  • Prioriteit DM soorten omswitchen

    ReformeD - - The Docks

    Post

    Quote from Flugel25: “Quote from ReformeD: “Het effect zal zijn dat alle nieuwe account die aangemaakt worden en bevestigd (want na bevestigen krijg je DM), dus dan krijgen we een melkweg die vol ligt met itjes met 10k metaal en 10k kristal. Het automatisch verwijderen van accounts is er met een reden ingemaakt. De reden dat er een uitzondering op is, heeft volgens mij te maken met Duitse wetgeving die stelt dat zodra er nog 'geld' op een acccount staat deze niet verwijderd mag worden, er is imm…

  • Prioriteit DM soorten omswitchen

    ReformeD - - The Docks

    Post

    Quote from Kreela: “Voordeel= Het aantal itjes maakt de bestaande spelers groter en hun vloten ook. In sommige landen zijn ze hier al letterlijk 20 jaar verder. Nadeel: Accounts kunnen alleen nog worden verwijderd door hem Bewust via de Deleteknop in het optie menu.(Nadat ze DM hebben gekocht. Daar is die knop ook voor. ” Het effect zal zijn dat alle nieuwe account die aangemaakt worden en bevestigd (want na bevestigen krijg je DM), dus dan krijgen we een melkweg die vol ligt met itjes met 10k m…

  • Quote from Jillian: “Ik sluit mij aan bij Space. Misschien een puntje voor in het idee-en forum, forum regels betreffend taalgebruik aanscherpen ofzo. ” De voertaal op het forum is Nederlands. Ik denk dat je er niemand over hoort als er een keer een d of een t mist, ik zal zelf ook gerust dat type fouten maken. Wat ik wel kwalijk vind is dat iedereen aangeeft dat de post van Nickjuh onleesbaar zijn en hij het zelf 'Nickeriaans' noemt maar vervolgens zegt dat we niet moeten zeuren. Ik kan me heri…

  • Quote from Jabba the hut: “overigens dat ik nooit gecrasched ben wil niet zeggen dat ik goed ben, 12jr geleden in een studentenhuis en tja dan heb je nog wel eens tijd. die tijd is allang voorbij. de nachtbraker hopen dat je puin ziet verdwijnen op de zondag zit er nu niet meer in, toch blijft ogame leuk ook als je veel minder tijd hebt en nu zie ik tot mijn spijt dat ogame.nl helemaal kapot is gemaakt en de oude garde er nog steeds is met dezelfde onzin als voorheen. ogame.nl is kapot gemaakt, …

  • Wish2Die

    ReformeD - - Ex teamleden

    Post

    Veel succes irl Wish, bedankt voor je inzet over de jaren heen!

  • Spioneren vanuit berichten

    ReformeD - - Spel

    Post

    Quote from shiroikage: “alleen jammer dat hij de te stelen grondstoffen in de gevechtsrapporten weergeeft zonder punten. 1523541 is een stuk minder overzichtelijk als 1.523.541 valt daar iets aan te doen met andere instellingen? voor de rest prima vervanging, ik zie haast het verschil niet. ” Bij mij gebeurd dit wel gewoon, misschien even door de instellingen spitten

  • Spioneren vanuit berichten

    ReformeD - - Spel

    Post

    Ik had hetzelfde probleem. Er is een conflict geweest tussen developers van antigame. de orginele berijp ik wordt niet goed bijgehouden. Ik gebruik nu de versie van een van de andere developers die wel updates verzorgt. Deze doet het prima en is inhoudelijk hetzelfde als de andere antigame, met wat kleine tweaks. Hopelijk is hiermee ook jullie probleem opgelost. chrome.google.com/webstore/det…opjfgdhckepclcfll/related

  • alliantie gezocht

    ReformeD - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Er is geen speler met jou naam in Gemini?

  • seriously, is dit een top 10? met enkele mills winst?

  • Deut gezocht

    ReformeD - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Deut gezocht, aanbod metaal en/of kristal. Pm ingame, met hoeveelheid en wat je ervoor terug wil.

  • Quote from Chuckles: “Quote from Legend.bdr: “Geen skill wel skill.. de skill die er is zit in de vloot die de aanvallers hebben gebouwd, Spelers zoals jij tjerp hebben die skill niet dus kunnen zij op iemand vliegen die al jaren niet meer saved. Beetje vervuiling van dit mooie hitje, en beetje skillloos die opmerking. ... ” Lekker he zo'n glaasje azijn bij het ontbijt ennu .. voor een enkeling is het bouwen van vloot echt niet skillvaardig te noemen - gwn zorgen dat je voldoende gs binnen boord…

  • Quote from Demon: “had hij geen gs liggen?? ” Jawel, maar dat was zo weinig dat ik die eruit geknipt heb :p

  • ~HT @29-10-'19 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Net nadat de Merge compleet was had ik Bjergsen al een keer gespot in de buurt van mijn hoofdplaneet. Heel snel wat hij in V-modes verdwenen. Af en toe eruit, maar meestal er weer in voordat ik ook maar kon spioneren. Nu kans gepakt, uit vmode gespot, gespioneerd en bijna direct gaan vliegen. De eerste niet-def-bash solo top 10 van Gemini. Bjergsen, GL RB. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-12-2018 --:--:--, toen het tot ee…

  • Ik ben ook een beginner, mag ik ook gs hebben?

  • Laf om gelijk weer vmode in te duiken.. Maar dit soort praktijken heb ik van patje ook in Vega gezien, dus verbaast me niks