Search Results

Search results 61-67 of 67.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Rdet, Staan er ergens ook plaatjes met hoe je vertraagd en welke tijd je dan in de gaten moet houden? ThnX! ~HT | Test. HT was hier

  • Hallo, Op deze uitleg ontbreken voortaan de plaatjes. Uitleg over AGS! Kunnen die terug geplaatst worden? mvg, Obi12try

  • Nieuwe AGS winstverdeler

    Obi12try - - Algemeen

    Post

    Hallo, Ik heb er een vraag over: Moet er ook de deutverbruik in vermeld worden? Ik vul enkel bij het puinruimen het deutverbruik in. En ik heb een berekening waarin beide spelers daarna beide een positief resultaat bij de deutuitkomst hebben. Wat is dan de verdeling als beide plus hebben? Moet je dan het verschil nemem, en dat in het voordeel van degene die het meeste recht op deut had?

  • Onderkoffer schreef: Quote: “ Sinds 3.5 maand ook begonnen met een leuk defje te bouwen door gebrek aan motivatie.. Jupiter: 200.000 Raketjes 200.000 Kleine Laser 25.000 Grote Lasers 10.000 Gausjes 0 Ion 3850 Plasma 30 rips ” En in Barym onderkoffer? Wij uit Uni Io nad de merge moeten flink def bijbouwen merk ik wel. Die def die er in deze Uni is voorkomt dat we onze vloot kunnen gebruiken. Er zijn zelf i-tjes met hele hoge defs. Jammer...., ip-tjes bouwen. Maar alles kost zoveel tijd en GS. Jam…

  • Beschrijving handleiding ploffer.

    Obi12try - - Handleidingen

    Post

    Jongens het gaat niet over planeet verplaatsing. Het gaat over een Ploffer. Dus een kolonie die je zonder maan gebruikt om enkel op een kolonie missie met of zonder je vloot verlegt om dicht innerstelsel bij je targets te leggen. Laten we daar deze topic aan wijden. Ik weet hoe ik een planeet kan verplaatsen en wat de na- en voordelen zijn. Ik wil weten hoe ik het beste in de huidige uni's een ploffer kan gebruiken. Ik denk dat ik er al een beetje achter ben: In ver gevorderderde uni's heeft het…

  • Beschrijving handleiding ploffer.

    Obi12try - - Handleidingen

    Post

    Heel erg veel ervaring in deze Posts, kan me van pas komen straks in Barym. Mijn dank hiervoor. Maar toch twijfel ik nog. Ik heb 8 Kolonies, en mijn Hoofdplaneet, dus bij elkaar 9. Astro staat op 16. En op alle kolonies een maan met Sprongpoorten. Om 1 Plofferte hebben moet ik of een planeet vernietigen met maan, want ik heb overal maan en Ploffer of.... Investeren in Astro 17 wat vrij kostbaar is. Stel ik doe dat. Dan heb ik 1 Ploffer. Maar dan: 1. Als ik die ploffer dmv een kolonisatie naar ee…

  • Hallo, Bestaat er een ploffers handleiding? Ik wil weten hoe je dit het beste toepast.