Search Results

Search results 101-120 of 179.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • en nog eentje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller WaZ [TROL] ________________________________________________ Ster des Doods 500 _________________________________________ Verdediger kakaSensei [TFL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 9.116 Groot vrachtschip 4.700 Spionagesonde 100 Zonne-energiesatelliet 621 Raketlanceerder 165.000 Kleine laser 56.000 Grote laser 10.000 Gausskanon 5.000 Ionkanon 2.…

  • Ook maar even meedoen met de spam De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller WaZ [TROL] ________________________________________________ Ster des Doods 500 _________________________________________ Verdediger kakaSensei [TFL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 9.029 Groot vrachtschip 3.941 Licht gevechtsschip 182 Zwaar gevechtsschip 13 Spionagesonde 100 Zonne-energiesatelliet 749 Raketlanceerder 150.000 …

  • The Real Ogame Legends

    WaZ - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Gegroet Onderdanen! Nu de meeste spelers in Pegasus zijn aangekomen wil ik graag even een moment pakken om de alliantie TROL (The Real Ogame Legends) te introduceren. Zoals jullie al wel gezien hebben zijn wij duidelijk de heersende alliantie in Post-Merge Pega en kan ik jullie alvast wel mededelen dat verzet kansloos gaat zijn. Jij weet het, ik weet het, Flugel roept het al jaren. Wij zijn groot en jullie zijn klein en daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven. Bij deze dan ook een laatste …

  • De merge, En nu?

    WaZ - - Algemeen

    Post

    youtube.com/watch?v=fc-DgRO1SrQ

  • Dubbele Vlootverzending

    WaZ - - Klachten en bugs

    Post

    UniverseView & Infocompte, draaien allebij al wel langer en pas sinds kort dat dit me opvalt (kan een update daar zijn ofc)

  • Dubbele Vlootverzending

    WaZ - - Klachten en bugs

    Post

    Viel me laatst al eens op en net ook weer. Bij een vlootverzending (beide gevallen een aanval) dat hij de vloot twee keer verstuurt (komen een seconde na elkaar aan). Dit lijkt me een bug die vrij vervelend uit kan pakken (zeg je verstuurt 2x een grote aanval (niet fullfleet ofc) en verbruikt daarbij dus 2x deut). Weet niet of dit bij anderen ook is opgevallen en zou niet weten waar dit aan kan liggen?

  • Quote from swami_dude: “Goed ik wist die regel van safetyspies niet en ik wou dit gewoon via de GO bespreken. Maar als ik dan zie dat ik naast de gsn terug sturen er gewoon meteen met de banhamer een 14 dagen ban wordt geplaatst... Per week : 220.138.968 Metal / 134.906.184 Crystal / 71.835.456 Deuterium Volledig proportionele maatregel Verplaats hem dan maar meteen naar de afscheidsslagen als het zo moet xd Als je een bon krijgt omdat je per ongeluk 35 rijdt in een 30 km zone dan wil je nog wel…

  • Quote from GeneralDuke: “Quote from WaZ: “Dit. Refreshed ook de pagina en maakt sprongpoort gebruiken om de vloot te redden dus ook praktisch onmogelijk (wat erg goed haalbaar is als hij bijvoorbeeld 4 of 5 secondes had gehad, en voor sommigen zelfs mogelijk is met minder). Gewoon een logische regel die in de spelregels terug te vinden is, moet je niet gaan klagen dat de uni opzettelijk leeggewerkt wordt want daar heeft het niks mee te maken. ” Ja dat was een beetje salty Nevermind Dus je pagina…

  • Quote from GeneralDuke: “Quote from Robbendinho: “2 sec voor impact een spio... was dat niet tegen de regels ” Wat zou daar de reden voor zijn? Op zich niet vreemd toch om te kijken hoe goed je zat met de timing? ” "Probing Probing of het massaal aanvliegen van één planeet om daarmee lag te veroorzaken (al dan niet bewust) wordt gezien als bugabuse en is verboden, en kan tot permanente uitsluiting leiden. Zogenaamde veiligheidsspio's binnen 6 seconden voor aankomst van de aanval worden als probi…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    WaZ - - Algemeen

    Post

    Quote from L3ct3r: “Voor de geïnteresseerden, daar gaat het over virgo die het hebben kunnen regelen. Ik meld het ook alleen maar omdat er hier al een paar keer gesuggereerd wordt dat er helemaal geen inspraak mogelijk is, terwijl dit blijkbaar wel het geval is. ” Houd er svp even rekening mee dat virgo nauwelijks minder actieve spelers (die volgens infuza in de laatste week gegroeid zijn) heeft als heel ogame.nl en daarmee een heel wat sterker punt maakt. Edit; ff globale telling op infuza geda…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    WaZ - - Algemeen

    Post

    Quote from swami_dude: “Ik zou zeggen per planeet dat je niet dezelfde mw en stelsel krijgt als dat je nu hebt je een planeetverplaatsing krijgt die 48 uur geldig is na login ” Weet nog dat bij de eerste of tweede merge je een verplaatsing kreeg voor elke planeet die minstens zoveel (20ish) stelsels was verplaatst, die verplaatsingen zat bij mijn weten iig geen verloopdatum op (bleven geldig tot wanneer je hem wilde gebruiken). Of dat nog steeds zo is weet ik niet, maar kans dat je minstens zove…

  • Wat is profi rank?

    WaZ - - Forum

    Post

    Zijn in de basis idd gebasseerd op aantal posts, maar volgens mij kunnen admins (en mogelijk andere teamlers) ze aanpassen. Dus je ziet een aantal zelfgekozen 'ranks' van teamlers en ex teamlers (of mensen waarbij ze op verzoek veranderd zijn maybe?), een aantal mensen die ze binnen events hebben gewonnen (ik heb bijvoorbeeld de wk toto gewonnen en daarmee mijn 'rank' gekregen) en mogelijk nog andere uitzonderingen

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    WaZ - - Algemeen

    Post

    Quote from ReformeD: “Quote from Wish2Die: “Jongens, ik waardeer echt jullie moeite om mee te denken over de merge en jullie voorstellen en gedachtegangen lees ik graag en ik zie op veel vlakken wel goede punten voorbijkomen. Maar ik ben bang dat de merge simpelweg zo gaat zijn zoals in de nieuwspost is aangegeven. Iets beters kunnen we er voorlopig niet van maken, dus ik raad aan om je dan ook vooral alvast voor te bereiden op de merge zoals aangegeven, hoe vervelend die ook eventueel voor je u…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    WaZ - - Algemeen

    Post

    Quote from the_mk: “Quote from WaZ: “Ik ben zelf uberhaupt niet echt een voorstander van een merge omdat het op de lange termijn enkel de leegloop van oudere uni's bevordert, maar voor de eerste paar weken en maanden krijg je wel een uni waar alles in theorie weer mogelijk is, niemand veilig is en iedereen dus moet saven. Niet zeiken, gewoon saven en spelen, want ik ken er voldoende die nu bang zijn om nu weer kwetsbaar te worden die dat ook doodleuk tegen de kleinere spelers in hun speeluni zeg…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    WaZ - - Algemeen

    Post

    Maar zo heel gek is deze merge toch helemaal niet? Stel je voor dat alles uit de exodusuni's naar Pega komt (want u3 en gemini hebben wel grotere verschillen, so be it) krijg je zoiets als nieuwe top 20 (totale punten en militaire punten, heb op verzoek compleet overzicht met alle spelers uit exo uni's+pega die meer dan 40mio punten of meer dan 10mio militair hebben). Ik vind het helemaal zo gek niet hoor, ja er zijn een aantal uitschieters die er duidelijk bovenvallen (flugel, knigge, dutchprid…

  • Spelbederf

    WaZ - - Algemeen

    Post

    Denk dat spelbederf erg moeilijk is als iemand continue in v staat om er af en toe midden in de nacht uit te komen om knigge te stangen. Speelstijl is natuurlijk volledig volgens de regels, maar dan mag knigge ook terugslaan als ie eens de kans heeft lijkt me. En dat soort puntenverschillen ontstaan natuurlijk ook snel als de een wel doorlopend speelt over langere tijd en de ander bijna niet, is daarmee beetje slap excuus imo

  • Extra planeetvelden verdienen?

    WaZ - - The Docks

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “Extra planeetvelden achter gekochte dm velden zetten vind ik geen goed idee. Ik blijf het orginele idee prima vinden ook al kan dat wat mij betreft worden geintegreerd door de terraformer 6 extra velden te laten geven ipv 4/5 Die aanpassing is ook vrij klein en vrij simpel in te voeren denk ik. +++ @WaZ: ik zou graag hebben dat de tutorial bij kolonie stichten meer aandacht geeft (of zelfs een bonus) over het aantal velden van een planeet, de nieuwe kolonie stichte…

  • Extra planeetvelden verdienen?

    WaZ - - The Docks

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “Terra 10 bouwen kost 25,6 M kristal en 51,2 M deut. Juist voor beginnende spelers die het allemaal nog niet zo doorhebben is dat best een strafkorting om 5 velden erbij te krijgen. Een (minder kostende?) aanmoedigingsbonus om extra velden te krijgen vind ik wel degelijk een goed idee. kun je altijd nog terra 10 even bouwen. ” Voor nieuwe spelers zijn meer planeetvelden als het goed is dus ook nog helemaal geen ding als ze voor een beetje degelijke planeten (zeg min…

  • Extra planeetvelden verdienen?

    WaZ - - The Docks

    Post

    Terravormer 10 is prima betaalbaar en levert je zo uit het hoofd een 55 extra velden op, als je er gewoon voor zorgt dat je niet al te kleine planeten koloniseert zou je vrij eenvoudig genoeg ruimte moeten hebben. Niet het probleem van het spel als je als speler genoegen neemt met te kleine planeten (grote planeten zijn een investering voor de lange termijn waar je soms een paar pogingen voor moet doen). Meeste uni's hebben daarnaast al een bepaald aantal extra velden die je er al gratis bij kri…