Search Results

Search results 401-409 of 409.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Veilingen Updaten

    monfy - - Klachten en bugs

    Post

    @flexie Je verhaal klopt 100% , ik help laag gerankte spelers en pak juist de hogere spelers aan De periode dat ik erepunten ging uitgeven op de veiling was ook vrij logisch, ik had net een paar dikke slagen gemaakt waardoor ik een paar miljoen erepunten had. Aangezien ik die vroeg of laat toch weer zou kwijt raken door slagen, kon ik ze beter opmaken op de veiling. Maar fijn dat je me nog een keer er aan helpt herinneren, nu kan ik er nog een keer van genieten En over die AGS.... dan hadden jul…

  • Veilingen Updaten

    monfy - - Klachten en bugs

    Post

    Ik zeg ook niet dat de veiling weg moet hoor, kan me idd voorstellen dat er in een uni met veel minder spelers ook nauwelijks problemen zijn. Wij hebben al besloten hoe we er mee omgaan in Uni3 en vind het wel prima zo

  • Veilingen Updaten

    monfy - - Klachten en bugs

    Post

    Knigge, Tiesto en ik zijn beide top 10 spelers in uni3 en ook beide vrijwel nooit actief op de veiling. Jij denkt puur uit eigen belang en vind het allemaal prima omdat je alliantie toch vrijwel alle veilingen pakt in jullie uni. Volgens mij willen jullie ook het liefst zo min mogelijk spelers in jullie uni zodat je de hele dag itjes kan raiden zonder dat iemand je voor is..... Iedereen zn speelstijl en zal me verder ook een zorg zijn hoe jullie er mee omgaan. In uni3 zullen we een nieuwe spelre…

  • Veilingen Updaten

    monfy - - Klachten en bugs

    Post

    Voor spelers met hoge mines kan het makkelijk uit om 20 miljoen voor een 30% booster te bieden. Ik zie regelmatig gebeuren dat een lagere speler een bieding doet en vervolgens word er overheen geklapt en haken de lowrankers bijna altijd af.

  • Veilingen Updaten

    monfy - - Klachten en bugs

    Post

    Snap ook dat de meeste van jullie het wel prima vinden zo. Jullie hebben allemaal jullie eigen uni stevig in handen en kijken ook aardig met oogkleppen op. De veiling kijk ik zelden op en bied alleen af en toe op werf boosters. Toch vind ik dat het eerlijker gemaakt moet worden zodat alle spelers er kans op maken. En over die merge naar andere speed, het is al vaker gebeurd in het verleden en wie weet gebeurd het nog een keer

  • Veilingen Updaten

    monfy - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Flugel25: “Veiling afschaffen? Like hell no? Er zijn max 2 items per dag die ik niet heb, de rest pak je allemaal voor 1k. Niets idealers dan dat. Gewoon een kwestie van alle veilingbieders plat bashen tot ze vanzelf stoppen en je gaat dat ook wel voor elkaar krijgen. Kwestie van je uni africhten lijkt me. ” Dat ga ik wel doen als jij toevallig met een merge er bij komt

  • Veilingen Updaten

    monfy - - Klachten en bugs

    Post

    ik heb er al eens aan gedacht om zelf maar eens een nieuwe spelregel aan uni3 toe te voegen. Flexie en first pakken daar ongeveer alle veilingen en in het verleden was het zelfs zo dat flexie lowranks ging bedreigen als ze op de veiling bezig gingen. Misschien leuk om de regel te hanteren dat ze maximaal 3 veilingen per dag mogen pakken als ze toch meer pakken komen daar gepaste maatregelen voor

  • Donkere materie in puin

    monfy - - Spel

    Post

    het aantal dm veldjes is afhankelijk van het aantal actieve spelers in een uni. Er zit ook altijd een patroon in, in uni3 zat er bijvoorbeeld om de 80 stelsels een dm veldje. Stel je hebt het eerste veldje gevonden op 1:20:17, dan ligt de volgende op 1:100:17. Let wel op dat die patronen in andere uni's anders zullen zijn ! Maar tijdens de actie is dat patroon altijd hetzelfde. De veldjes komen ook altijd 2 keer per dag op dezelfde tijd. Als je het patroon dus doorhebt kan je bergen dm binnen ha…

  • Ogame "Mentor"

    monfy - - The Docks

    Post

    Ooit begonnen in uni10 en daar 1 keer in een ninja gevlogen en ook meteen gestopt toen. Toen ik jaren later nog eens aan Ogame dacht waren er gelukkig een paar spelers die mij eigenlijk alles konden leren wat nodig was. Deze kennis heb ik afgelopen jaren vaak met spelers proberen te delen maar helaas was het maar bij 1 persoon de moeite waard en de rest is toch zonde van de tijd en energie geweest. Af en toe help ik nog een speler maar als ik merk dat er weinig tot niks mee gedaan word is het oo…