Search Results

Search results 21-40 of 413.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Zagadra stats discussie

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Hier kunnen jullie discussiëren over de specificatie verandering van Zagadra.

  • Uni3 stats discussie

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Hier kunnen jullie discussiëren over de specificatie verandering van uni 3.

  • Schepen die verdwijnen.

    MiniMe - - Klachten en bugs

    Post

    Voor als je het nog niet gedaan hebt maak een ticket aan zodat we je kunnen helpen je vloot terug te vinden. Je hebt helemaal gelijk met de buggs. Het is een aardige lijst geworden. En altijd spannend wat er bij gaat komen

  • Account logt telkens uit

    MiniMe - - Klachten en bugs

    Post

    Heb het weer gemeld bij GF en werd mij gezegt meer communities hebben er veel last van. Ook die hebben geklaagd het is dus wachten tot GF met een update komt.

  • Onderhoud Payment

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Op woensdag 18-11-2020 zal er onderhoud worden gedaan aan de payment service. De onderhoud zal om 8:00 uur beginnen en zal ongeveer een 30 min duren. In deze tijd is er niks wat met Donker materie te maken heeft te gebruiken. Jullie ogame team

  • Bugfix versie 7.5.2

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, De 90 dagen is veranderd naar 60 dagen. Ze proberen maandag 16 november in andere landen (Duitsland ,England en Spanje) 100 accounts per dag over te zetten. De accounts zullen om 3 uur snachts over gezet worden. Zodra ze in Nederland gaan over zetten zullen we dit melden. Jullie ogame team

  • Vraag: Bugfix 7.5.2

    MiniMe - - Spel

    Post

    Ik heb een paar antwoorden. * Het is puur voor accounts die dus nog DM op het account hebben staan. Zonder DM word je account na 35 dagen verwijderd. * Als je in de graveyard server zit zal je een merge token krijgen om uit de graveyard server te komen. De vraag of je elke uni in elk land kan kiezen heb ik weer verzonden en wacht ik nog voor op antwoord. Ook de vraag of er regels zijn om uit de graveyard server te mergen heb ik gestuurd. Is even wachten op antwoorden.

  • Vraag: Bugfix 7.5.2

    MiniMe - - Spel

    Post

    Ik kreeg gister de te zien dat ik dat moest delen met jullie dat heb ik als eerste gedaan en heb hier zelf ook vragen over. Voor nu ken ik van 1 iemand die in de graveyard server zat na de merge. Die had dacht keuze na welke uni hij wou. Maar ik ga hier navraag op doen en kom er op terug om het zeker te zijn.

  • Bugfix versie 7.5.2

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Morgen op 11 november zal er een bugfix zijn. In EN en de PTS servers zal de update om 10:00 uur live gaan. Bij de rest waaronder wij zal de update om 13:00uur live gaan. Changelog: - De banners van happy hour zullen alleen zichtbaar zijn als de happy hour bezig is niet meer voordat de happy hour begint. - Grondstofboosters worden nu uit de inventaris verwijderd wanneer ze automatisch worden opgevraagd. - Accounts die 90 dagen inactief zijn met vakantie mode worden automatisch ver…

  • aanvallen zaga ! op Hollander

    MiniMe - - Klachten en bugs

    Post

    Na overleg met de coma is er besloten dat deze speler geen actieve spelers mag aanvallen. Hij kan niet aangevallen worden dus mag hij ook geen actieve spelers aanvallen. Ik heb hem daar van op de hoogte gebracht. Zodat het spel voor iedereen eerlijk blijft. Wel mag hij inactieve aanvallen omdat die niks terug kunnen doen. Zo kan hij nog wel gewoon blijven spelen. De speler zelf kan er niks aan doen daarom dat we deze manier besloten hebben.

  • aanvallen zaga ! op Hollander

    MiniMe - - Klachten en bugs

    Post

    Mijn excuus zal duidelijker zijn melding over 1 speler die de bug heeft. Er zijn idd meer tickets over geweest. Maar ik bedoelde dat bij ons 1 speler bekend is die deze bug heeft. Mijn excuus voor het iets onduidelijk zijn.

  • aanvallen zaga ! op Hollander

    MiniMe - - Klachten en bugs

    Post

    Deze bug zijn we mee bezig. Tot nu toe is er 1 melding. We zijn met de coma bezig voor deze bug. Zowel de coma als wij kunnen hier weinig aan doen. Zoals het nu lijkt heeft de speler door het mergen deze bug gekregen en is dit ook nieuw voor GF. Er wordt aan gewerkt maar zoals jullie heel goed weten is GF niet het snelste met reageren of actie onder nemen. Tenzij het geld kost.

  • IRC nog aanwezig?

    MiniMe - - IRC

    Post

    Zal je een handje helpen Discord

  • Bugfix version 7.5.1

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Morgen op 29 September zal er een update komen die wat bugs uit het spel halen. Deze update zal in de UK servers om 10:00 uur live gaan en voor alle andere servers om 13:00 uur. Fixes: [Bugfix] Grondstoffen worden niet meer verdubbeld als je een gebouw of onderzoek in de wachtrij zet. [Bugfix] Ster des doods berekend weer de goeie snelheid met Hyperruimtemotor 12 en 24. [Bugfix] De coördinaten van exodus-accounts worden nu gerespecteerd wanneer ze beschikbaar zijn op de doelserver…

  • Stijging van mill punten !!

    MiniMe - - Spel

    Post

    Helaas hebben jullie het goed en heb en we hier te maken met een bug. Deze bug is bij onderandere HT opgetreden. HT heeft dit ook netjes gemeld en maakt geen gebruik verder van de bug. We zijn nu met de coma aan het praten. En dit zal recht gezet worden.

  • Klasse aanpassing, ivm EXPEDITIE

    MiniMe - - Ideas Planet

    Post

    Quote from someone: “Was een nieuwsbericht hier dan geen overbodige luxe geweest? ” Klopt heb je helemaal gelijk in. Zoals Syrabi aan geeft hebben we allebei deze post over het hoofd gezien waardoor we heb ook niet hebben gepost. Ons excuus hier voor.

  • Expo nerf

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Die vraag is gesteld naar gf maar het antwoord kan je wel raden en is helaas nee komt geen gratis class change.

  • Discussiedraadje merge 2020

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Woozy: “Morgen, 17 september, patchen we de publieke testservers met versie 7.5.0-beta3 De PST wordt om 10.00 uur CEST bijgewerkt. Ik heb nog geen extra maanvelden gezien Overigens mag ik hieruit concluderen dat "de merge " helemaal voorbij is en we een discussie houden over onder andere speed in uni 3? ” Discussie mag maar de merge begint nu in andere community's. Zolang die merge's nog bezig zijn zullen de polls niet komen. Pas als echt alle merge's voorbij zijn zal GF zich druk gaa…

  • Update 7.4.1 37050

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Morgen zal er om 10:00 uur in de EN servers en om 13:00 uur in de andere servers een update plaats vinden. Changelog: [Bugfix] De knop om bij de handelaar te komen is weer zichtbaar in de servers waar de handelaar actief is. [Nieuw] De donkere materie bonus die je met een Navigator kan vinden op expeditie word weg gehaald. Met vriendelijke groet Jullie Ogame.nl Team

  • Dat kan ik je wel uitleggen. Om wat jij daar ziet is voor mij ook nieuw. Wij als admins krijgen alle info via een board van GF. Deze info was daar niet zo uitgebreid. Als wij die info niet krijgen van GF kunnen wij dat ook niet posten. Ook krijgen wij te horen wat wij mogen posten en wat niet. Als ze ons vertellen niet te posten doen wij dat ook niet als ze dat vervolgens wel op org doen maar ons niet informeren ja dan loopt het ook mis. Dit zijn voorbeelden wat er gebeurt zijn. Wij doen echt on…