Search Results

Search results 101-120 of 413.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • mattieboy

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Welkom terug en veel succes.

  • Quote from Kaj: “Zo zie je maar dat Bro er niet in slaagt om vanaf de 1ste poging een mooie slag te maken. j/k, @MiniMe fix die bug eens GL@RB defender HF met de winst Takeoff, hopelijk vergoedt GF je deutkosten van de eerste hit ” Als ik hem kon fixen was hij ge gefixt helaas kan ik dat niet. De melding over de zwaar vervelende bug is al meer dan 1 keer gemaakt zowel door Team NL als door andere communities. Zal nog een keer de bug door geven en blijven doen maar fixen kan ik het helaas niet.

  • Het verwijderen van een vloot uit game kan alleen door de coma gedaan worden. De berichten naar de coma zijn al verzonden en het is dus wachten op de coma. Ik raad ook aan om het gedeelte vloot wat hij van de vloot kerkhof heeft gekregen niet te gebruiken in een gevecht hiermee kom je weer terug op het stukje bug-abuse omdat je vloot gebruikt die je eigenlijk niet had moeten mogen of kunnen gebruiken.

  • Quote from Zippy: “Quote from Abremsev: “Kudo's voor Lord, daadkrachtig en helder verwoord. Kudo's voor Jillian, lekker gewerkt gap. Netjes! Zie dit maar als een like, ondanks dat het niet kan hier haha. Ik snap de frustraties van spelers in deze wel, maar goed, er is hier niemand die er verder iets kan doen. Helemaal nu ik het verhaal vanuit het team hoor, ben ik van mening dat zij absoluut de juiste keuze hebben gemaakt. Gewoon lekker terug gaan naar hunten, en de hele bende nog een keer crash…

  • Deze bug is meerdere keren door verschillende admins van ogame gemeld. Niet alleen hier in NL gebeurt het maar op meer plekken en er zijn meerdere meldingen van gemaakt. Nu is het zoals we gewend zijn van Gameforge wachten tot ze met de goeie update komen en zoals we weten kan dat soms lang duren en soms heel kort. Meestal lang. Meer dan dit kunnen we helaas niet.

  • Beste spelers, Op dinsdag 19-05-2020 zal de maandelijkse onderhoud aan de servers weer plaats vinden. Deze onderhoud zal zoals gebruikelijk tussen 10:00 uur en 10:25 uur plaats vinden. Het is dus mogelijk dat je een paar minuten niet kan inloggen. Met vriendelijke groet Het admin team

  • Version 7.2.1-pl 8

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste speler, Naast de opening van de nieuwe uni heeft GF ook nog een update live gegooid. In deze update zijn de volgende buggs gemaakt. - De filter voor het verkopen en kopen in de marktplaats werkt weer naar behoren. - De goederen die je krijgt in de berichten box zullen nu weer goed ontvangen worden en werkt weer zoals het hoort. - De geschiedenis van het gekochte en verkochte spullen worden weer correct aangegeven en niet meerdere keren. Met vriendelijke groet Het admin team

  • Beste spelers, Met het terug keren van 2 oude teamlers zijn er weer wat dingen veranderd over welke GO welke uni heeft. We mogen Garfield en Hysteria terug welkom heten in het team als GO. We wensen ze veel plezier

  • Netwerk onderhoud 27-04-2020

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Op maandag 27 april zal er een grote onderhoud worden gedaan aan de servers van ogame. Door deze onderhoud is het niet mogelijk om in te kunnen loggen of te kunnen spelen tussen 6:00 uur en 9:00uur. Wegens deze lange onderhoud zal er een aanvalsblock zijn van 5:00uur tot 10:00uur. Met vriendelijke groet Het Admin Team

  • Version 7.2.1- pl 3

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Ook vandaag heeft Gameforge weer een update online gegooid en ons na tijd laten weten dat het gebeurt is. Er is vandaag om 14:00uur een update geweest om een bug uit het spel te halen. Er waren mensen die niet konden inloggen door een fout bericht. Dit moet nu verholpen zijn. Het is mogelijk geweest dat je inlog problemen of uitgelogd bent vandaag rond 14:00 uur. Met vriendelijke groet Het Admin Team

  • Version 7.2.1-pl2

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Vandaag heeft Gameforge snel een update uitgevoerd om de bug van het verdubbelen van je vloot er uit te halen. Deze update is vanmiddag om 14:00uur geweest. Dit kan wat overlast hebben veroorzaakt. Bijvoorbeeld niet kunnen inloggen of uitgelogd worden. Met vriendelijke groet Het admin team

  • Beste spelers, Op dinsdag 21-04-2020 zal de maandelijkse onderhoud aan de servers weer plaats vinden. Deze onderhoud zal zoals gebruikelijk tussen 10:00 uur en 10:25 uur plaats vinden. Het is dus mogelijk dat je een paar minuten niet kan inloggen. Met vriendelijke groet Het admin team

  • handelaar

    MiniMe - - Klachten en bugs

    Post

    Zodra ik meer weet zal ik het jullie gelijk melden. Zoals ik aan gegeven heb is het gemeld bij GF op 3 verschillende manieren. Meer dan dit kunnen wij niet. Kan je dus ook geen antwoord geven over hoelang het gaat duren. Ik hoop dat ze het snel fixen. Meer dan dit kan ik helaas niet doen.

  • Version 7.2.1- pl 1

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Vandaag op 9 april rond 10:00uur zal er een hotfix zijn in ogame land. Met deze update zal het probleem dat er voor zorgde dat vloot kon verdubbelen verholpen moeten zijn. Het is mogelijk met deze update dat je een keer uit gelogd word. Met vriendelijke groet Het admin team

  • Nieuw: Energie boosters

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Woensdag 8 april komen er nieuwe items in de shop van ogame. 2020-04-02_OG_Announcement_graphic_for_energy_items.jpg Deze boosters geven je voor een bepaalde tijd een energie boost op je planeet. Je hebt keuze uit: [*] 40%, 60%, 80%. [*] 7dagen, 30 dagen, 90 dagen. De prijs zullen het zelfde zijn als de nu al bestaande boosters. Ook zal er een 20% versie komen maar die kan je alleen met events krijgen. De 7 dagen booster van de 20%, 40%, 60% en 80% kan je ook vinden in expeditie, …

  • Er zijn me wat meer gevallen bekend van deze bug. Hij is ook al gemeld bij GF hopelijk komen ze snel met een update.

  • Beste spelers, Er zijn weer veel veranderingen geweest in het GO team. Ik vraag je ook goed de lijst te bekijken wie je moet hebben als je contact met een GO nodig bent. Let er op er zijn nu ook uni's met 2 GO's. Hier maakt het dan ook niet uit met wie je contact op zoekt.

  • Ben het zeker met je eens maar ook Gameforge is een bedrijf met mensen en daar waar mensen werken kunnen fouten komen. Het is altijd de vraag hoe ga je de fouten oplossen en doe je tegen je klanten na een fout. Uit ervaring blijkt dat GF daar nog wel eens een andere kijk op heeft dan wij als spelers/klanten.

  • Zoals aan gegeven is het bij Gameforge bekent helaas kunnen we hier geen tijd aan geven wanneer ze het gaan herstellen. Zoals we GF kennen kan het lang duren maar ook uit het niks opgelost zijn zonder we het door hebben. Dus heb graag geduld ook wij kunnen niet meer dan we gedaan hebben.

  • Vergeet het bericht van HT. Iedereen die DM kwijt is aan het perrongelijk gebruiken van de handelaar en is 200.000 DM kwijt mag mij een mail / ticket sturen met de ingame name en de uni waar hij of zij speelt. Dan ga ik er mee aan de gang zodat je je DM weer terug krijgt. Let er wel op het wordt gecontroleerd dus een valse melding maken van ik ben ook 200.000 DM kwijt werkt niet.