Search Results

Search results 81-100 of 834.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [STONKS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 788.688 Zwaar gevechtsschip 36.318 Kruiser 44.170 Slagschip 12.408 Interceptor 28.863 Reaper 389 Pathfinder 537 Klein vrachtschip 233.824 _________________________________________ Verdediger Anu [AOK] ________________________________________________ Groot vrachtschip 71.961 Zwaar gevechtsschip 32.544 Krui…

  • oeh die had ik al in Quaoar :p Zit haast altijd in fleetsave. Lekkere snack.

  • Ook deze, maantje plof en hangen. Kwam mooi uit met Poker qua tijden Gl rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [STONKS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 338.907 Zwaar gevechtsschip 6.385 Kruiser 31.056 Slagschip 3.997 Interceptor 9.639 Bommenwerper 893 Vernietiger 647 Reaper 401 Pathfinder 584 _________________________________________ Verdediger defok [EMP] ___________________…

  • Niet veel bijzonders. Maantje pop, erachter hangen en wachten. Sportieve reactie gehad! Super gozer! GL IRL De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [STONKS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 470.380 Zwaar gevechtsschip 7.913 Kruiser 33.086 Slagschip 4.059 Interceptor 9.799 Pathfinder 626 Klein vrachtschip 100.700 _________________________________________ Verdediger Pokermaximus [UWS] __…

  • Vertrek Independence

    Independence - - Nieuws - Community

    Post

    Bij deze wil ik graag mededelen dat ik per 13-9 als teamler ga stoppen. Mijn motivatie is beneden peil en is dit al langere tijd. Bovendien is de richting die GameForge kiest voor mij niet de weg om te bewandelen en kies ik ervoor om onze wegen te laten scheiden. Was een leerzame tijd afgelopen 1,5 jaar. Tijd voor wat anders. Hysteria en Jillian zullen beide mij gaan vervangen omdat ik zo awesome ben. :p Groet Inde.

  • Jackals al tijdje in de gaten gehouden. Viel me op met de acti op 2 manen. Hmm gaat dus heen en weer...... Zodra er in mw4 acti was, ploffer gelegd aan de andere zijde om hem maar op te wachten... Wou laatste momentje pakken => Kwam zelf later als zn vloot aan... xD Maargoed, hij was er enkel acti op zijn "expo" planeet... **** it en gas erop. Met onderstaand resultaat. Dat ploffen werkt zo wel Rebuild ze. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht k…

  • 08-09 versie 8.3.0

    Independence - - Nieuws - Spel

    Post

    Nieuwe versie: 8.3.0. Update was om 13:00 Aangepaste zaken: Changelog - The effects of items for Fleet Slots, Expedition Slots, Planet Fields and Moon Fields of various levels (bronze, silver, gold and platinum) can now be active simultaneously. - Players can, for example, have a moon with 20 additional fields by activating the following fields: Bronze Moon Fields (+2), Silver Moon Fields (+4), Gold Moon Fields (+6) and Platinum Moon Fields (+8). - Activating Fleet or Expedition Slot items of th…

  • u3 top 2 acc !

    Independence - - Account aangeboden / ruil

    Post

    @Wappie Komt er nog een besluit? Maandje verder onderhand

  • Beetje rondloeren, zag acti op 1 maan van hem, dacht plof daar heen. Eenmaal aangekomen nog steeds acti op die maan.. Spio.. Ja thuis, vliegen maar. Nu hopen dat t tussen zn checks was... :p De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [STONKS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 506.099 Zwaar gevechtsschip 3.196 Kruiser 17.545 Slagschip 4.537 Interceptor 10.177 Pathfinder 750 ________________…

  • Lag de hele dag inner bij defoq, maar constant in save. Hele dag loeren…. Tot acti op maantje kwam en verder off… VLIEGENNNN. Had z’n vloot lang niet gezien, oef best groot toen ik al vloog…. Naja niet simmen, gaat om de knal. Bij m’n 2e wave was hij al on, dus kon helaas de restanten niet innen. Wel al t puin binnen. Rebuild ze! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [STONKS] ___________________________________________…

  • Dank voor @Charon voor de kleine typfouten! Het moet zijn universa JONGER dan 12 maand wat niet meer mogelijk is.

  • Hoi!!! Deze update vind rond 14:00 plaats Accounts can no longer move to servers that have been opened in the past 12 months ( previously it was 3 months). Alle accounts kunnen niet naar een server jonger dan 12 maanden. Dit was 3. With the last version, the transfers now calculate the top 20 rank of EVERY community and not only the exodus community from where the account belongs, which means these 2 functions should prevent big accounts that are not top 20 in their exodus end up as the top 20 o…

  • Vlak nadat mijn vloot thuis kwam van Final ineens een timer vlakbij op een maantje in de buurt... Hey verrek! Das een leuke! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [STONKS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 258.375 Zwaar gevechtsschip 6.445 Kruiser 17.005 Slagschip 4.900 Interceptor 6.175 Reaper 513 Pathfinder 879 _________________________________________ Verdediger LionFTW [AOK] _____…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [STONKS] ________________________________________________ Slagschip 5.077 Interceptor 6.343 Groot vrachtschip 1 Ster des Doods 10 Reaper 515 _________________________________________ Aanvaller El Patron [STONKS] ________________________________________________ Ster des Doods 170 Slagschip 11.903 Interceptor 40.956 Bommenwerper 18.429 Vernietiger 2.364 Reaper 2.035 _________________…

  • 31-8-21 Nieuwe versie 8.2.0

    Independence - - Nieuws - Spel

    Post

    Hello! On Tuesday 31st of August we will release the version 8.2.0 into the live servers. The update will be done in UK at 10:00 CEST. It will be applied to all the rest at 13:00 CEST. • Een bug werd opgelost waarbij spelers een onderzoek konden uitvoeren terwijl het onderzoekslab afgebroken werd. • Onderzoek die toegewezen was aan een andere planeet in de wachtrij zal nu op de correcte planeet starten. • Het beloningsevent zal de speler niet langer een taak geven om een onderzoekslab af te brek…

  • Ondekker klasse lijkt niet te werken

    Independence - - Spel

    Post

    Dat klopt, des te hoger de eco snelheid in een uni is, des te meer opbrengst heeft je door in combinatie met de nr1 z’n punten. Zijn diverse calculators te vinden op Google

  • Ondekker klasse lijkt niet te werken

    Independence - - Spel

    Post

    Je vult wss bij snelheid de vlootsnelheid in ipv de eco snelheid?

  • Log in event start 27 aug.

    Independence - - Nieuws - Spel

    Post

    Hi, starting tomorrow and till 3rd of September we are having a login reward event. The event will start at 14:10 CEST in all servers (after the new server start). The event will have 7 tiers. You will be able to collect 100 tritium per day after login (20% more if you have all officers and commanding active). The requirement per tier: Tier1: 100 Tier2: 200 Tier3: 300 Tier4: 400 Tier5: 500 Tier6: 600 Tier7: 700

  • Quote from Jenske03: “Quote from Lord: “Nog geen tien slagen gepost in de HoF en de eerste Top 10 hit staat er al tussen. Pinned! ” Is er een reden waarom mijn slagen niet gepinned worden en andermans slagen wel? Zie Oberon, dank! OT: leuke eerste HoF! ” Red Dragon @ 23-08/23:51 - Pinned Was hij al, trage donder. @Sparrie Leuk zo eerste Top 10!!!!

  • wat kun je beste op expeditie sturen

    Independence - - Spel

    Post

    Quote from Trucker: “Resource find (max): Resource find (max): * Metal :Crystal : Deuterium : * 30.000.00015.000.000 10.000.000 Volgens die tabel wat men hierboven aangeeft van de te vinden gs. Klopt eigenlijk ook niets (meer) van. Er zijn uitschieters van boven de 100mil (metaal) heb ik al gemerkt en ook ver boven de 30mil zoals die tabel aangeeft Je expeditievloot meldt de ontdekking van een gigantisch onbekend scheepswrak. Ze waren niet in staat om te leren van hun technologieën, maar ze ware…